Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kakkahäpeä" pakottaa Ylen juontajan ääriratkaisuihin: Tilannehan on vakava

Vierailija
24.05.2025 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e622a95f-23ee-4c4b-af84-2c9c9b…

Mellu käy siis ennemmin remppamiesten Bajamajassa, kuin kotonaan???

Semmosta. Ei oo helppoo kaikilla elämä.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma, pääsin eroon miestä vaihtamalla :)

Siis exämiehes ei uskaltanut käydä paskalla?

Vierailija
102/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että vielä joku nainen ymmärtää häpeänsä ja ajattelee miehiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä poikaystävä estää paskomisen. Mitään väliä sillä, että rempparyhmän bajamajan oven takana saattaa joku ukko kuunnella odottaessaan vuoroaan?  

😂😄

Vierailija
104/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen ongelma lapsena ja nuorena yökyläpaikoissa.

Vierailija
105/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi odottaa YleX:n juontajalta. 

Ylen toimittajat todella vaikuttavat koostuvan lähinnä hoidotta jääneistä avohoidon potilaista, juttujen taso on sen mukainen. 

Vierailija
106/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävänsä on ihan oikeassa siitä, että tuo muija on sairas.

Vierailija
107/117 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma, pääsin eroon miestä vaihtamalla :)

Siis exämiehes ei uskaltanut käydä paskalla?

Ei ku mulla oli kakkaongelma mutta hävis tän uuden miehen kanssa ja nyt voin käydä vessassa ilman ongelmia. Entinen oli sellainen narsistipsykopaattimanipuloija niin varmaan alitajuisesti pelkäsin sitä...

Vierailija
108/117 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä tosiaankin...

Vierailija
109/117 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti naisena jossain yleisessä unisex vessassa pystyisi asioimaan :D mutta muuten mieluummin yleiset vessat, bajamajat jne. Kuin että omassa kotona jos paikalla on muita. Jos käyn yleisessä vessassa ja kuuluu noloja ääniä, niin sen kuin kävelen ulos paikalta eikä kukaan välttämättä tiedä että äänet lähtivät minusta tai tilassa enää edes ole ketään joka olisi ollut paikalla kuulemassa.

Mutta ajatus siitä että oma mies tai muut tutut kuulisivat vessa äänet ja sen jälkeen pitäisi pystyä heitä vielä katsomaan silmiin ja olla kuin ei mitään, niin ei vaan onnistu. Ja suurin ongelma on mies puoliset henkilöt, kyllä esim loma matkoilla ystävien kanssa voin vessassa käydä kun tiedän että samoin se on heidänkin vessassa käytävä, mutta en pystyisi ystävienkään kylässä ollessa ollaa silleen että moro menen nyt kakalle. 

Vierailija
110/117 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa viimeistään sitten kun on synnyttänyt. Siellähän se kakka haisee ja perä raikaa. 

No ei mulla kyllä tullut kummassakaan synnytyksessä kakkaa. Tuli jo ennen synnytyksiä ihan pönttöön, kun supistukset sai mahankin toimimaan. Pieraisin kyllä vahingossa isosti synnytyspedillä, mutta eipä se haitannut ketään.

Ei sillä, että minua mitenkään hävettäisi vessakäynnit puolisoni läsnäollessa.

Vierailija
111/117 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän varmaan saattaisi auttaa joku mikä lie terapia se nyt altistikaan kaikelle ja opettaa pois mm. pakko-oireista pikkuhiljaa. Toisaalta ehkä rohkeaakin tuoda tätä esille, tuskin on ainoa asian kanssa ja varsinkin kun tiktok ja youtube tuuttaa näitä jenkkiä näin tuoksut superpuhtaalle 24/7 ja niiden "hygieniarutiineja" eli moni nuorempi saattaa oppia että kaikki normaalit kehontoiminnot on yäk. Eli odotamme jatkoa tarinalle miten elämä voittaa tässäkin :)

Vierailija
112/117 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tulla pyyhkimään Mellun pyllyn!

Pertti

Kielelläsi, arvelen mä 

Vierailija
113/117 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä pelkoja oli ekaluokalla kun piti käydä kakalla ala-asteen vessassa. No kävin ja sen jälkeen ei enää jännittänyt sekään.

Vierailija
114/117 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki nuoria naisia vaivaasta mielenterveysepidempiasta. Jos olisin tuo poikaystävä, alkaisin kattella muita vaihtoehtoja.

Minä tahansa naisena en ottaisi sinun kaltaistasi poikaystävää. Aika heikolla jäällä kanssasi mennään jos olet valmis jättämään toisen yhden häpeän takia. 

Vierailija
115/117 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää mistä tällainen oikein tulee. Täysin normaalien elintoimintojen aiheuttama häpeä?? Pitääköhän hengittämistäkin alkaa häpeämään kun kaikki tekevät sitä?!

Kaksi täysin eri asiaa... itse en voi ymmärtää miten tällaisen häpeän ymmärtäminen jollekin voi olla niin vaikeaa!? Aina on esim. Opetettu ettei julkisilla paikoilla, kylässä tai vieraiden ollessa paikalla saa piereskellä koska se on epäkohteliasta. Jo lapsena jos jollain koulussa pääsi vahingossa pieru, kaikki nauroivat ja auta armias jos vahinko pieraisija oli tyttö, silloin kaikki pojat huutelivat kilpaa yöööök, ei tytöt piere! Ja tyttö raukka sai kuulla asiasta vielä pitkään sivu huomautuksina ja keljuiluna. 

Sitten kun luokasta löytyi se poika joka väkisin väänti pierua ja nauroi päälle, häntä pidettiin mahdottoman ällöttävänä tyyppinä.

Jos vessaan mentäessä jossain kopissa haisi kakka, kyllä siitäkin kaikki huutelivat ja nauroivat "hyyyi, joku on käyny kakalla hihihihi kjeh röh räh"  Että tosi vaikeaa kyllä joo ymmärtää mistä tällainen häpeä voisi saada alkunsa...

Vierailija
116/117 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä pelkoja oli ekaluokalla kun piti käydä kakalla ala-asteen vessassa. No kävin ja sen jälkeen ei enää jännittänyt sekään.

Nykyajan nuoret on heikompaa materiaalia. Kyllä mä 90-luvulla kävin ekaluokalla paskalla, eikä siellä ollut sitä kukaan haistelemassa ja paheksumassa että hyi helvetti kun paska haisee. Jengi on todella vieraantunutta ja outoa nykyään.

Vierailija
117/117 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaava nainen kiihottaa!

M55