"Kakkahäpeä" pakottaa Ylen juontajan ääriratkaisuihin: Tilannehan on vakava
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e622a95f-23ee-4c4b-af84-2c9c9b…
Mellu käy siis ennemmin remppamiesten Bajamajassa, kuin kotonaan???
Semmosta. Ei oo helppoo kaikilla elämä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Mutta voi kumminkin uutisoida siitä koko kansalle? Logiikka? :D
Eihän häntä hävetä asiasta puhuminen, vaan se itse kakkaaminen. Kaksi eri asiaa. Ihan hyvä että puhuu, minäkin olen kärsinyt samasta ongelmasta ja se on auttanut kun asiasta puhuu.
Aluksi en meinannut uskoa mitä luin. Sitten tajusin, että mullakin on kavereita jotka varmaan jonkin asteisesti kärsii tosta samasta ongelmasta. Kaikki naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt jokainen mies tajuaa, että prinsessatkaan eivät pissaa parfyymiä ja kakkaa kukkasia. Itsekin olin kyllä lievästi häveliäs aivan suhteen alkupäivinä, kun halusin olla miehen silmissä mahdollisimman naisellinen ja viehättävä. Mutta eipä mennyt kauan kun kakkailin estottomasti vessan ovi auki. Mies saattoi tulla pesemään hampaansakin samaan vessaan missä itse väänsin kakkosta.
No kakka-asiat tuntuvat olevan monille aikuisillekin suunnattoman riemun aihe. Töissäkin monet aikuiset miehet, että öhöhöhöö, toiki yks kävi paskalla, ihan hirvee lemu varmaan puol tuntii, öhöhööö.
Itse en seukkaa tän ongelman takia. Nim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuotakin oikein vaivaa? Diagnoosi??
Säästöä se on pienikin säästö. Kun ei paskanna kotonaan, niin säästää monta senttiä
Se, että miksi tämmöinen asia pitää julkisesti kertoa on oma aiheensa
Eikö manneilla ole jotain vastaavaa sekoilua? Nuoret ei voi käydä kotona vessassa kun vanhemmat on kotona tjsp.
Uskomatonta empatiakyvyttömyyttä valtaosalta kommentoijista. Kun ei itse kärsitä samasta ongelmasta niin ei voida ymmärtää miten joku muu on niin "tyhmä" että asia on heille vaikea.
Kärsin itsekin samasta ongelmasta että kakalla käynti on noloa ja vaikeaa, en silti häpeä puhua asiasta. Omalla kohdalla en häpeä sitä etteikö naiset kävisi kakalla, vaikka joskus nuorempana tämäkin oli ongelma. Minä häpeän ääniä jotka toimituksesta saattaa tulla, varsinkin pieruja, eikä vatsa toimi ollenkaan jos tiedän että joku saattaa kuulla vessan ulkopuolelle vahinko äänet. Puolisoni kohdalla vuosien jälkeen pystyn kyllä käymään kakalla hänen ollessa kotona jos on aivan pakko, mutta yleensä saan käynnit ajoitettua siihen kun hän käy esim tupakalla. Mutta hänen teini ikäisten poikien ollessa meillä, en käy vessassa kotona ja silloin joudun itsekin välillä turvautumaan siihen että se vessa missä käydä on löydettävä muualta. Yleinen naisten vessa on itselleni parempi vaihtoehto kun riski siitä että yksikään mies, varsinkaan teini ikäinen, kuulisi vahinko ääniä ja vääntäisi siitä jotain vitsiä.
Apua miten turhaa. Ärtyväsuoli tekee 2 vk ummetuksen välillä vk ripulin, että vaihtohousut kassissa mennään. Onpa vaikeaa jos kakka kulkee, oisko oikeita ongelmia.
Ei taida poikkis saada tältä pimatsulta kakkosta.
Naisen pyllynreikäpärinät kuulostaa kiihottavilta. Pönttö vielä vahvistaa soundia.
M40
Oisko mitenkään voinut olla vaikka vitsi?
Hävetttää käydä paskalla omassa hinassa, mutta ei yhtään hävetä huutaa mediassa paskaamisistaan? Taattua YLE toimittajamateriaalia selvästi!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi olla kakkakuiskaaja.
Minä ilmoittaudun suu auki ja muna kovana!
M55
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitenkään voinut olla vaikka vitsi?
Joko ihan keksitty juttu tai sitten mielisairaus on nykyään länsimaissa muotia. Enkä ihmettele ollenkaan. Kaikki alkoi lähteä lapasesta kaiken maailman facebookkien myötä.
Mä ilmeisesti vedän pohjat koska mulla on niin ujo suoli että se ei kertakaikkiaan toimi kuin tietyissä olosuhteissa. Jos mä oon mun miehen kotona ja mieskin on siellä, ei mitään toivoa että mun suolessa tapahtuisi mitään liikettä.
Kävisin kyllä jos tapahtuisi. Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä ilmeisesti vedän pohjat koska mulla on niin ujo suoli että se ei kertakaikkiaan toimi kuin tietyissä olosuhteissa. Jos mä oon mun miehen kotona ja mieskin on siellä, ei mitään toivoa että mun suolessa tapahtuisi mitään liikettä.
Kävisin kyllä jos tapahtuisi. Todellakin.
Minkä takia se on ujo? Kasva aikuiseksi. Käy paskalla.
Mulla oli sama ongelma, pääsin eroon miestä vaihtamalla :)
Kai nyt sentään kumppanillesi pystyt asiasta puhumaan? Tässähän oli kyse siitä, ettei pysty kotonaan ulostamaan poikaystävän läsnäollessa, mutta työpaikalla, pesutuvassa, yleisissä vessoista ja bajamajassa ei haittaa. Toisilla se on juuri päinvastoin ja varsinkin, jos ei pysty ulostamaan äänettömästi ja siististi.