"Kakkahäpeä" pakottaa Ylen juontajan ääriratkaisuihin: Tilannehan on vakava
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e622a95f-23ee-4c4b-af84-2c9c9b…
Mellu käy siis ennemmin remppamiesten Bajamajassa, kuin kotonaan???
Semmosta. Ei oo helppoo kaikilla elämä.
Kommentit (117)
Olisikohan Mellu kakannut muualle kuin siihen pönttöön, kun bajamajan käyttökin kiellettiin?
Kai Mellulle on tuttu sen pöntön käyttötarkoitus?
Oikeasti haluaa säästää vessapapereissa ja vedenkulutuksessa ja pihiyttään käyttää raksamiesten bajamajaa.
"Pelko on jopa saanut Mäkelän ryhtymään erilaisiin toimenpiteisiin.
Olen vienyt poikaystäväni makuuhuoneeseen ja laittanut hänelle kuulokkeet päähän. Tai olen laittanut telkkarin ja sitten vielä vesihanan päälle. Tai sitten laitan musiikin soimaan tai Tiktokin pyörimään puhelimestani, juontaja listaa.
Sitten olen sanonut, että hän ei saa katsoa vessaan päinkään. Ja silti en pysty ulostamaan. Tilanne on ikävä, hän jatkaa."
Just joo. Uskoo ken uskoo.
Mahtoi olla raksaäijillä hauskaa, kun Mellu kertoi heille pikku ongelmastaan?
Joku mieluummin kertoo asiasta tuntemattomalle raksaukolle ja radiossa tuhansille kuulijoille kuin käy kotona kakalla. Aika jännä. Tietenkin, jos kakki on aina mallia pönttö räjähtää, niin ymmärtäähän sen.
Siis mä olen myös elänyt tuollaisessa sairaassa ilmapiirissä, jossa naiset ei muka kakkaa, piere tms. ja noiden toimintojen olemassaolo pitää salata kaikin tavoin, tai muuten et ole nainen ollenkaan.
Tavallaan tuo on absurdia, mutta kun tuo aivopesu on alkanut jo tosi pienestä asti, niin se vaikuttaa vaikka järki sanoisi mitä. Mullakin on ollut vastaava ongelma, joka ei siis ollut se että olisin ajatellut tai mitenkään tietoisesti kokenut etten saa kakata, vaan se että vatsa ei yksinkertaisesti toimi koska olen sisäistänyt ajatusmallin, jonka mukaan minun pitää salata mieheltä olevani ihminen jolla on elintoimintoja.
Voin tulla pyyhkimään Mellun pyllyn!
Pertti
Onhan näitä. Varmaan ei uskalla vessapaperiakaan ostaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot naiset ei kakkaa.
t. mies
Ja tässähän onkin ongelman juurisyy. Tätä kun on naisille toitotettu sukupolvesta toiseen, niin lopputuloksena on ongelmia. Miksi ihmeessä juuri naisilta on yritetty kieltää elimistön toiminta? Se on ihan sairasta ja julmaa.
Oppivat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot naiset ei kakkaa.
t. mies
Ja tässähän onkin ongelman juurisyy. Tätä kun on naisille toitotettu sukupolvesta toiseen, niin lopputuloksena on ongelmia. Miksi ihmeessä juuri naisilta on yritetty kieltää elimistön toiminta? Se on ihan sairasta ja julmaa.
Tämä on siis normaalia ja yleistä?
Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Paska juttu
Kakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot naiset ei kakkaa.
t. mies
Juu. Ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienot naiset ei kakkaa.
t. mies
Tuollaista ei ole toitotettu yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi olla raksaäijillä hauskaa, kun Mellu kertoi heille pikku ongelmastaan?
Ei oikein aukene miten voi käydä julkisessa vessassa, mutta ei kotona, jos siellä on puoliso paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin tuosta tollosta rakentajamiehelleni, joka ei kun vasta täydellisessä hätätilanteessa, käytä bajamajaa tai taukotilan vessaa, koska ne ovat kuulemma aina kuvottavia.
Tuo nuori nainen ei taida käydä täysillä. Nyt koko Suomi tietää kakkaongelmastaan.
Häntä hävettää kakkaaminen, ei asiasta kertominen.
Antanut niin paljon anaalia että peräsuoli pitää hirveää ääntä. Tiedän kokemuksesta.
Homomies58v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma muija.
Kaikki ovat varmasti sitä mieltä, että sinä olet kauniimpi. Toivottavasti lähipiirisi kertoo sen sinulle jatkossa tarpeeksi usein, ettei sinun tarvitsisi purskahdella tuolla tavalla.
No olen kaunis, mutta hyvä että rumatkin saavat töitä jostain suojatyöpaikasta edes...