Riittääkö 100 euroa yliopppilas lahjaksi?
Vai miten nykyään menee , en ole ollut juhlissa vuosiin.
Kommentit (54)
Nolla perään
Itse annan 500 enkä edes ole läheinen
100 markkaa oli aikanaan iso raha nyt 100 euroa on 600 mk.. oisko liiottelua
Tämän ketjun on tainnut aloittaa tuoreen ylioppilaan vanhempi tai hän itse. Manipuloidakseen isoja summia rahaa. 100 euroa vie korkeintaan läheiset sukulaiset. Naapurille tai kaverin lapselle riittää hyvin 20 - 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun on tainnut aloittaa tuoreen ylioppilaan vanhempi tai hän itse. Manipuloidakseen isoja summia rahaa. 100 euroa vie korkeintaan läheiset sukulaiset. Naapurille tai kaverin lapselle riittää hyvin 20 - 50 euroa.
No ei ole työkaverin poika pääsee ylioppilaaksi Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekopää olet
100 euroa työkaverin pojalle on anteliasta, hienoa jos sinulla on varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
100 markkaa oli aikanaan iso raha nyt 100 euroa on 600 mk.. oisko liiottelua
Sillä sadalla markalla sai aikoinaan paljon enemmän kuin 17 eurolla tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
100 euroa työkaverin pojalle on anteliasta, hienoa jos sinulla on varaa siihen.
Kiitos.. ei oikein ole mutta nuoret ansaitsee arvostusta. Pitää tinkiä jostain omasta turhuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Pyörii noin tonnissa nykyään
En ole ollut vuosia missään tekemisissä sukulaisperhaan kanssa. Nyt kuitenkin kutsuivat pojan yo-juhliin. Eikö rahankeräys ole laitonta?
Älä mene! Rahan takia vaan pyytävät.
Ei tarvitse antaa satasta työkaverin lapselle. 50 € ja ruusu on oikein hyvä.
100 euroa työkaverin pojalle? Taidat olla tosi varakas. Ehkä kummilapselle sopiva summa.
Riittää jos olet antamassa ja ei riitä jos olet saamassa.
Vierailija kirjoitti:
Älliä ja kukkia.
Vierailija kirjoitti:
20€ ja ruusu riittää hyvin työkaverin lapselle, jos sinne nyt ylipäänsä on tarpeellista mennä. Itse en edes menisi.
Vierailija kirjoitti:
Nolla perään
Itse annan 500 enkä edes ole läheinen
50 - 100e, riippuen kuinka läheinen on.
100 euroa on hyvin tavallinen ja sopiva summa annettavaksi vaikka sukulaispariskunnalta. Jos vie yksin niin 50-70e sopii hyvin. Viime vuonna annoimme pariskuntana 120e.
Summa voi olla pienempi jos on vain kahvitarjoilu ja vähän isompi jos on tarjolla myös ruokaa, kuten ne usein tarjoavat jos vieraita tulee pitkänkin matkan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyörii noin tonnissa nykyään
Älä puhu paskaa.
Mulle riittäisi tällä hetkellä 50 euroakin. Millä rahalla sitä saisi illaksi kaljaa...??