Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro 3 tärkeintä syytä, miksi et halua hankkia lasta?

Vierailija
23.05.2025 |

Otsikossa kysymys.

Myös "ei syytä" on kelpo vastaus eli sitä ei ole pakko perustella.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul se ei oo HALUSTA kiinni !!!!!! Vika on vain MIEHISSÄ !!!!!! Ainoastaan. Kun sitä ei ole !!!! Olen jo 49-v nainen. Vammainen. 

Vierailija
42/43 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kallita kun tätyy maksaa lapsen ja äidin elämä

2. En voi tietää onko lapsi oma kun naiset ei suostu isyystestiin

3. En halua enää sen jälkeen kun minut on yrtitetty huijata elättämään pettämisen tuloksen sekä minut on yritetty huijata isäksi valehtelemalla ehkäsystä samalla kun nainen puhkoi minun kondomit.

4. Lapset on vain väline naisille minkä avulla miehiä hyväksikäytetään henkisesti ja taloudellisesti

Sinulle on tapahtunut traumaattinen asia, mutta kannattaa käsitellä se terapiassa mieluummin, kuin vajota naisvihaan. Me naiset ei olla monoliitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää lasten luonnollista käytöstä - infernaalista melua, likaisuutta, sotkua. Olen aistiyliherkkä ja nämä aiheuttaa mulle ihan fyysistä stressiä.

En ollenkaan tykkää kotitöistä - ruoan laitto, siivoaminen, rutiinit, pakko tehdä tiettyjä asioita tai vaikka kuskata niitä. Olisi ihan kamalaa elämää, aikuisperheessä kotitöiden määrän voi pitää hyvin alhaisena omilla valinnoilla.

Lasten sitovuus - ei voi muuttaa vapaasti, pitää olla isompi asunto, pitää miettiä tarhat, koulut, harrastusmatkat... Tuntisin olevani vankilassa. Siihen päälle henkinen sitovuus kun niistä joutuisi huolehtimaan ja stressaamaan loppuikänsä (olen kova stressaaja ja katastrofi-ajattelija muutenkin).

Eli elämä lasten kanssa olisi ikuinen vankila tehden asioita joita en halua tehdä, sietää käyttäytymistä jota en halua sietää ihmistyypiltä jota inhoan, ja stressata asioista joita en haluaisi ollenkaan elämääni. En vain näe mitään positiivista koko hommassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan