HUHUU ELOKUISET KE-PE
Kommentit (42)
Paljonhan teitä olikin, joilla uä-aika oli vielä minun jälkeeni, eli aika eri viikoilla eri paikoissa noita ultria tehdään.
Onalle ja vauva2006:lle onnittelut ultrakuulumisista. Vauva2006: jos eivät laskettua aikaa muuttaneet, niin minä laskisin tuon lasketun ajan mukaan. Harvemmin tuon rakenneultran takia enää muuttavat laskettua aikaa, koska näillä viikoilla jo alkaa tulla hieman niitä yksilöllisiä vauvakohtaisia kokoeroja ja virhemarginaalikin on isompi.
Mökkyräinen: Multa puuttuu juuri nuo mammafarkut, joita kyllä kaipailin ja kävin jo jokin aika sitten katsomassa noita ja mulle nyt tämä kapea muoti on kyllä kauhistus, sillä mulla on suht kapea lantio, mutta oikein kunnon pohkeet. Mitkään farkut eivät istuneet, joko jaloista liian tiukat tai sitten liian löysät lantiosta, joten ilman täytyy selvitä. Onneksi noita muita vaatteita on jäänyt ihan kivasti, toivottavasti niillä selviää.
Nani76: ihan kiva tuo neuvolakuulumisista kertominen ja loppuraskaudestahan niitä sitten alkaa tällä porukalla tulla päivittäin, aina on joku neuvolassa:)
Teresa81: sinä sitten jäät ensimmäisenä lomalle, sinulle jääkin hyvää aikaa nauttia keväästä ja raskaudesta. Joo, kyllä se syke yleensä hidastuu raskauden myötä. Ekalla alkuraskauden käynnillähän nuo sykkeet huitelevat usein siellä 160-170 ja sitten raskauden myötä laskevat. Tosin jos vauva on kovin aktiivisella tuulella niin ne sykkeet ovat sitten taas korkeammat.
Tänne ei kuulu sen kummempaa, tänään pitäisi lähteä huonekalukauppoihin kiertelemään, kun täällä täytyy tehdä hieman huonejärjestelyjä. Esikoinen, joka syksyllä aloittaa koulun saa oman huoneen ja tarvitsee kirjoituspöydän. Kuopus siirtyy sitten samalla nukkumaan keskimmäisen kanssa samaan huoneeseen, että kerkeää hyvin tottua uuteen osoitteeseen, ennen vauvan tuloa. Täälläkin ruukkunarsissit tulossa parvekkeelle, meillä on nuo lasit, joten tarpeeksi on lämpöä ainakin, että selviävät, vaikka säät hieman kylmenevät. Ihana kun noin monella on pihaa, meillä täytyy tuo kuoputteluinto säästää mökille, johon on onneksi reilun puolen tunnin matka vaan ja kesällä mies pääsee sieltä myös nopeasti töihin, joten sen puolesta voidaan kesää viettää siellä. Vielä kun saisi netti yhteyden... mites sitä kesällä muuten selviää, kun ei sitten tiedä, kuka on jo nyyttinsä hakenut, siis miten niin nettiriippuvainen!!!!
wintergirl h 17+4
Olen ollut enempi taustalla, lueskellut vaan teidän juttuja. Ajattelin nyt vähän kirjotella vaikka en taas kyllä muista mistä täällä puhuttiinkaan kun lukasin aijemmin nuo tekstit (noloa) laho pää niin lahopää.
Mutta joku luuli jo olevansa viimeinen joka on käymättä rakenneultrassa mutta ei se tainnutkaan olla, onhan meitä näköjään vielä ja mullakin se on edessä vasta 11.4 tuntuu niin ikuisuudelta. Välillä aika menee todella nopeesti ja sitten se vaan pysähtyy.
(.) vähän vielä yökittää aamuisin varsinkin kun otan devitol tippoja tai silloin kun puhallan esikoisen kuumaa puuroa ennen kun olen itte syönyt mitään. Huimausta on ollu viime viikolla ja tänään melkein pyörryin, onneks sain istumapaikan, olin bussissa ja pääsin uloskin pian ja siellä pysäkille istumaan raittiiseen ilmaan niin alkoi helpottaa, en tiedä mistä moinen. Meinasin soittaa neuvolaan mutta en sit soitellu. Esikoisella on maanantaina 1½V neuvola jos vielä oma olo heikko niin sitten otan asian puheeks, edelleen vähän erillainen olo mutta ihan ok.
Liekkö johtuu siitä kun ihan kun olisin alkanut tuntemaan liikkeitä :) Jotain pientä ehkä ollut jo viime viikolla mutta mielestäni tänään aika varmasti tuntui jotain möylimistä masussa. Sais jo kyllä alkaa antaa kuulumaan ittestään kun olen sitä jo kuulostellut tässä joitakin päiviä, vaikka on mulla tuota rasvakerrointakin niin paljon että liekkö sieltä hennot potkut läpi edes ihan heti tuntuu :) Vaikka painoa en ole tähän menessä viel saanut yhtään pudonnut on n.3kg :) tosin sitä onkin varaa pudottaa. Lähtöpaino oli tässä raskaudessa sama kun esikoista synnyttämään lähtiessäni, kaikki tosin mitä raskaudesta silloin sain niin jäi laitokselle mutta tässä sitä vaan on kertynyt kun kotona vaan olla löllötellään.
Noh jopas tullut omaa napaa jo ihan liikaakin.
Jotain täällä taidettiin puhua matkalle lähdöistä, (tai sitten se oli toinen palsta kun surffailen vähän joka puolella), meille riiittää ihan vaan tää kotimaa, ei ole erityisen hinkua mennä ulkomaille. Ja kyllä mä varmaan vielä heinäkuussa (jos raskaus samanlainen kun esikoisella) niin uskalla mökille lähteä pohjanmaalle ja siskon luo itä-suomeen. Laivalle olis tietty kiva lähteä mutta sinne ehkä alku kesästä, ei kai ne enää kovin iso mahaisia edes päästä laivalle ;)
No joo mutta taidan taas jäädä vähän taustailemaan ja yritän ens kerralla vähän tsempata ja muistella mitä on kysytty ja mistä keskusteltu.
T.Silja rv 17+1