IL: 15-vuotias poika puukotti bussikuskia. Nuorisoporukka hyökkäsi myös silminnäkijöiden kimppuun
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0aae2919-9f98-433e-84f0-0df90836ca92
"toinen yritti heittää kuskia kivillä" Tämä paljastaa tekijät.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ongelma ei edes ole ihonväri, vaan yleensäkin lapset ovat raaistuneet ja hyppivät silmille. Käytöstapojen puutetta.
Nyt sitten vaan asiasta tehdään tu lij a ongelma. Sääli, ettei kunnon keskustelua saa aikaiseksi.
No kyllä nämä ulkkaripenskat ovat täällä Vantaalla isona joukkona edustettuina huonosta meluavasta käytöksestä. Turha tätä asiaa kieltää. Ei tietenkään suurin osa mutta se pienikin popula riittää häiriköimään ja aiheuttamaan sekasortoa. Menkää vaikka perjantai- iltana Myyrmanniin kattelemaan niin ymmärrätte.
Bussikuski taitaa olla kantissuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on avoin työpaikka seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syy miksi valkoinen pako pkseudulta kehyskuntiin on todellisuutta.
Kuten Valkeakoskelle ja Pirkkalaan?
Ovatko nämä pkseudun kehyskuntia?
Mites Tuusula tai Hyvinkää?
Miten tuon ikäiset naperot tekevät jo tuollaista? Itselläni samassa iässä suurin pahanteko oli olla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon ikäiset naperot tekevät jo tuollaista? Itselläni samassa iässä suurin pahanteko oli olla humalassa.
Minä olin kulmakunnan kovin jätkä ja minun pahantekoni oli kun potkin katulamppuja pimeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kun lähti karkuun ja jätti väliin tulijat pahoinpideltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku päivä mua tai mun läheisiä joku lukkari pahoinpitelee niin en tiedä mitä teen.
Oli miten oli oon saanut tarpeekseni suomen (pienellä alkukirjaimella) menosta. Paska maa joka välittää vain ja ainoastaan rikkaista ja siitä että maahan saadaan "työvoimaa" joka ei kuulu eikä kotiudu tänne koskaan.
Vihervasemmisto noita tänne raahaa. Jos äänestät Vihreitä, Vasemmistoliittoa tai demareita, ansaitset juuri sitä mitä suvaitset. Toivottavasti sinä olet ensi kerralla tuossa bussissa.
Persut on nyt hallituksessa. Miksei ole tapahtunut mitään ?
Jos on ylimääräistä energiaa ja näyttämisenhalua, niin miksi ei mennä sitten vaikka nyrkkeilykehään? Ai niin, kun ei pärjätä, niin sitten heilutaan ison porukan turvin puukkojen kanssa.
tän takia iso osa kuskeista nykyään mammuja
myöhästelevät aikatauluista ja antaa matkustaa pummilla
H e l v e t i n oksettavia olioita.
Sanoin mun tytölle (seiskaluokkalainen) kun kertoi olleensa bussissa jossa oli pelottavan oloisia riehuvia teinipoikia joille kuski ei sanonut mitään, että luultavasti se kuski ei yksinkertaisesti voinut sanoa, koska arveli riskin väkivaltaaan olevan liian suuri.
Kuskeilla pitäisi olla joku hätänappula, vai onko jo? Hätänappulaa painamalla saisi vartijat tai poliisit paikalle poistamaan porukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku päivä mua tai mun läheisiä joku lukkari pahoinpitelee niin en tiedä mitä teen.
Oli miten oli oon saanut tarpeekseni suomen (pienellä alkukirjaimella) menosta. Paska maa joka välittää vain ja ainoastaan rikkaista ja siitä että maahan saadaan "työvoimaa" joka ei kuulu eikä kotiudu tänne koskaan.
Vihervasemmisto noita tänne raahaa. Jos äänestät Vihreitä, Vasemmistoliittoa tai demareita, ansaitset juuri sitä mitä suvaitset. Toivottavasti sinä olet ensi kerralla tuossa bussissa.
Persut on nyt hallituksessa. Miksei ole tapahtunut mitään ?
Kaiken aikaa tapahtuu kiristyksiä. Vähän vaikeaa on tehdä niille huippuosaajille mitään, jotka tänne ovat jo onnistuneet itsensä keplottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ongelma ei edes ole ihonväri, vaan yleensäkin lapset ovat raaistuneet ja hyppivät silmille. Käytöstapojen puutetta.
Nyt sitten vaan asiasta tehdään tu lij a ongelma. Sääli, ettei kunnon keskustelua saa aikaiseksi.
Koska tulijat toi tämän ongelman.
Kuinka monta tulijaa on kouluissa ta pp anut?
Tänäänhän taisi alkaa 30. Maailma kylässä -festivaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mitä nokikepakoiden tekojen valkopesua taas kerran. "mut ku kaikki muutki yhyy!" Jostain syystä vaan yleensäkin raaistuneet lapset tuppaavat olemaan 99% tummempihipiäisiä.
Mielenkiintoista olisiko sitä linkkiä? Itse kun olen nuorisotyöntekijä Vantaalla ja Keravalla. Kyllä käytännössä näyttää aivan toiselta. Siksipä en nyt laittais mitään rajan vetoa, vaan nimenomaan olisi huolissani lapsista yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä vaiheessa verta vuotava bussikuski laittoi ovet säppiin ja lähti ajamaan pakoon. Sillä aikaa molemmat pysäkillä odottaneet silminnäkijät piestiin. Lopulta heidän taskuistaan anastettiin omaisuutta. Saaliiksi jäi muun muassa käteistä ja lääkkeitä." IL
Ja näitä elukoita ei Suomessa saada häkkiin johon ne kuuluvat. Hieno maa tämä
Takaisin kotimaahansa sanon minä.
Jokaisesta vakavasta teosta pitäisi tulla karkoitus koko perheelle niin tulisi pelote ja kotonakin kiinnostaisi mitä nämä kadulla tekevät, kun vanhemmat joutuisivat itsekin vastuuseen.
Eikö yöbusseissa voisi olla aina vartija paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penskat on alkaneet puukkojunkkareiksi.Eikö näille saa mitään kuria enää?
Ei saa koska tuossakin tapauksessa vain yksi sai vankeutta ja 15v tuskin on montaa kuukqutta vankilassa. Eli viesti yhteiskunnalta on, että bussikuskin saa hakata.ja yrittää ta.ppaa.
Näköjään myös muut paikalla olevat silminnäkijät saa piestä ja ryöstää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä nämä ulkkaripenskat ovat täällä Vantaalla isona joukkona edustettuina huonosta meluavasta käytöksestä. Turha tätä asiaa kieltää. Ei tietenkään suurin osa mutta se pienikin popula riittää häiriköimään ja aiheuttamaan sekasortoa. Menkää vaikka perjantai- iltana Myyrmanniin kattelemaan niin ymmärrätte.
Melusta on pitkä matka väkivaltaan.
Itse työskentelen Tikkurila- Korso-Hakunila alueella nuorisotyöntekijänä.
Myös hultajalle vankeusrangaistusta ja merkintä rekisteriin. Korvauksia ei kannata koska nehä maksaa veronmaksajat.