Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: 15-vuotias poika puukotti bussikuskia. Nuorisoporukka hyökkäsi myös silminnäkijöiden kimppuun

Vierailija
23.05.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0aae2919-9f98-433e-84f0-0df90836ca92

"toinen yritti heittää kuskia kivillä" Tämä paljastaa tekijät.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin on vuoden mellestänyt tietty kakaralauma. Ikää 10-13v.

Ottavat silmätikukseen vähän huonommin kulkevat, vanhuksia ja kyynärsauvoin. Heittelee kivillä, räkii, aukoo päätään.. juoksentelevat ympärillä. Dösässä yksi kakara "avasi tulen" kuulapyssyllä juuri kun oli astumassa ulos...

Ostarin vartijat tietää, poliisit tietää ja toivottavasti kotonakin... Nyt on lasut ja rikosilmoitukset tehty, että jos pikku hiljaa sais kulkee rauhassa.

Kotimaista tuotantoa koko lauma.

No sittenhän on vallan OK että mustat pääsevät puukottelemaan hieman bussikuskeja ja ryöstämään silminnäkijät. Selväpä tämä!

Miksi piti noin vääntää? Samaa paskaahan se on. Mitään ei voi tehdä, kun kakarat tietää rikosoikeutensa. Sitä alaikärajaa on laskettava ja nopeella aikataululla, niin saadaan lapset tilille teoistaan. Tai sitten vanhemmat. Sama se mulle.

Vierailija
42/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ny. Joku 15v pojankloppi heiluu puukon kanssa. 

Ai stana kun tulisi joku päivä mua uhkaileen  niin se jätkä ei sen jälkeen välttämättä kävelisi omilla jaloillaan. 

Kun ei pärjätä siimakäsiensä kanssa muuten, niin sitten tarvitaan apuvälineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä vaiheessa verta vuotava bussikuski laittoi ovet säppiin ja lähti ajamaan pakoon. Sillä aikaa molemmat pysäkillä odottaneet silminnäkijät piestiin. Lopulta heidän taskuistaan anastettiin omaisuutta. Saaliiksi jäi muun muassa käteistä ja lääkkeitä." IL

Miksei kuski auttanut silminnäkijöitä vaan luikki karkuun?

Koska hän on kuski. Ei vartija.

Eikä vartijakaan lähde mihinkään 1 vs 6 puukkotappeluun.

Vierailija
44/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pistää vihaksi tällaiset uutiset. 

Vierailija
45/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla oppivat kerras ettei noin saa Suomessa tehdä kun yksi sai muutaman kuukauden hotellin ja muut ei-mitään.

Vierailija
46/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on tullut tänne tulevien rikollisten paratiisi, rangaistukset, jos niitä yleensä annetaan ovat nimellisiä. Rikollisten "oikeuksista" kyllä suomalainen oikeusjärjestelmä pitää erittäin hyvää huolta.

Vierailija
47/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mam.ujen kuin kantistenkin vieroittaminen koulussa Jeesuksen lähimmäisenrakkauden opetuksista yhdessä seta-propagandan tunkemisen kanssa näyttää onnistuvan - tämä on vasta alkua. 

Vierailija
48/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tappaa toisen, on tuomittava taposta vankeuteen määräajaksi, vähintään kahdeksaksi vuodeksi. Yritys on rangaistava.

Laki periaatteessa riittäisi jo nyt kunhan kaikki epämääräiset puolittamiset sun muut poistetaan ja annetaan aina maksimi eli kahdeksan vuotta vankeutta. Tekijä saa lusia sen päivästä päivään. Jos ei ole erityistä lieventävää asianhaaraa.

Vierailija
49/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisteja olette, mutta oletteko ylpeitä sellaisia vai pelkureita/kieltäjiä?

Ei olla. Miten paljon esim bussikuskeja on hakattu ja pahoinpidelty ihan valkosen teinipojan voimin?  Ei varmaan monta, mutta näitä toisia hyökkääjiä on aika usein. 

Turha on väittää, että kantaväestö tekee näitä yhtä paljon. 

Toinen ryhmä joka täällä rienuu on man*net, mutta ne sentään teur*astaa yleensä toisiaan. 

Eli olet pelkuri kieltäjä. Kai ymmärrät, että olet rasisti pelkästään sillä perusteella, että käytät sanaa man*ne.

Vierailija
50/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä vaiheessa verta vuotava bussikuski laittoi ovet säppiin ja lähti ajamaan pakoon. Sillä aikaa molemmat pysäkillä odottaneet silminnäkijät piestiin. Lopulta heidän taskuistaan anastettiin omaisuutta. Saaliiksi jäi muun muassa käteistä ja lääkkeitä." IL

Ja näitä elukoita ei Suomessa saada häkkiin johon ne kuuluvat. Hieno maa tämä

Takaisin kotimaahansa sanon minä.

Nää pirut on syntyneet Suomessa ja niiden kotimaa on Suomi. Ei voida karkoittaa. 

Toki voi karkoittaa jos on poliittista tahtoa.

Suomen kansalaista ei kai voi karkoittaa Suomesta? Se taitaa olla ihan perustuslaissa.  Ja minne ne karkotettaisiin? Ei mekään tykättäis, jos jostain Saksasta karkoitettaisiin saksankansalaisia Suomeen, kun ne olisi riehuneet siellä.

Kansalaisuuden voi peruuttaa ja sen jälkeen karkoittaa vanhempiensa maille. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
51/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisteja olette, mutta oletteko ylpeitä sellaisia vai pelkureita/kieltäjiä?

Tulihan se randomi neek erinn ussija-apologeetta taas takertumaan olennaiseen.

Kiukuttaako?

Vierailija
52/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku päivä mua tai mun läheisiä joku lukkari pahoinpitelee niin en tiedä mitä teen.

Oli miten oli oon saanut tarpeekseni suomen (pienellä alkukirjaimella) menosta. Paska maa joka välittää vain ja ainoastaan rikkaista ja siitä että maahan saadaan "työvoimaa" joka ei kuulu eikä kotiudu tänne koskaan.

Vihervasemmisto noita tänne raahaa. Jos äänestät Vihreitä, Vasemmistoliittoa tai demareita, ansaitset juuri sitä mitä suvaitset. Toivottavasti sinä olet ensi kerralla tuossa bussissa.

Tällä hallituskaudella persut ja kokoomus ovat raahanneet noita tänne ennätysmäärän. Missä on jumalasi nyt? 

Vierailija
53/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa vain aseistettu voisi auttaa. 

Vierailija
54/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla oppivat kerras ettei noin saa Suomessa tehdä kun yksi sai muutaman kuukauden hotellin ja muut ei-mitään.

Todellakin  🤣🤣🤣🤣

Vierailija
55/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain rasismi on ongelma. 

Vierailija
56/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hel_etti! 😡

Vierailija
57/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ny. Joku 15v pojankloppi heiluu puukon kanssa. 

Ai stana kun tulisi joku päivä mua uhkaileen  niin se jätkä ei sen jälkeen välttämättä kävelisi omilla jaloillaan. 

Mä epäilen että niillä on ne sellaiset viidakko,,  veitset. Pakko kirjoittaa noin koska muuten menisi sensuuriin.

Vierailija
58/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelma ei edes ole ihonväri, vaan yleensäkin lapset ovat raaistuneet ja hyppivät silmille. Käytöstapojen puutetta.

Nyt sitten vaan asiasta tehdään tu lij a ongelma. Sääli, ettei kunnon keskustelua saa aikaiseksi.

Vierailija
59/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa vain aseistettu voisi auttaa. 

Eikö kuskeilla kuulu olla joku ase tai pippurisumute? Ainakin taksikuskeilla on

Vierailija
60/116 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku päivä mua tai mun läheisiä joku lukkari pahoinpitelee niin en tiedä mitä teen.

Oli miten oli oon saanut tarpeekseni suomen (pienellä alkukirjaimella) menosta. Paska maa joka välittää vain ja ainoastaan rikkaista ja siitä että maahan saadaan "työvoimaa" joka ei kuulu eikä kotiudu tänne koskaan.

Vihervasemmisto noita tänne raahaa. Jos äänestät Vihreitä, Vasemmistoliittoa tai demareita, ansaitset juuri sitä mitä suvaitset. Toivottavasti sinä olet ensi kerralla tuossa bussissa.

Tällä hallituskaudella persut ja kokoomus ovat raahanneet noita tänne ennätysmäärän. Missä on jumalasi nyt? 

Satonen lähti oikein Filippiineille hakemaan lisää. Vieressä purra hymyilee ja hyväksyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän