Mikä on niiden alushousujen nimi, jotka peittää perseenpuoliskot, muttei kuitenkaan ole lahkeelliset bokserit
En nyt saa päähäni. Pitäis semmosii tilata.
Hipsterit näyttää liian perseenkannikat paljastavilta.
Kommentit (22)
Lahkeettomat bokserit eli bokserit.
Palstamamma ei kannikoita paljasta tuumaakaan, kalsarit hankitaan purjehtijoiden varustemyymälästä
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma ei kannikoita paljasta tuumaakaan, kalsarit hankitaan purjehtijoiden varustemyymälästä
Miks ne kannikat pitäisi paljastaa? Mulla on iso perse ja kaikki tuollaiset pakaran puolessavälissä menevät alkkarit ovat jatkuvasti persvaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ne kannikat pitäisi paljastaa? Mulla on iso perse ja kaikki tuollaiset pakaran puolessavälissä menevät alkkarit ovat jatkuvasti persvaossa.
Sama juttu, mulla on tosi leveä lantio ja perse ja kaikki pakaran puoleen väliin jäävät alushousut hilautuu aina persevakoon ja niitä saa olla repimässä sieltä vaosta. Täytyy olla sellaiset alushousut, jotka on alas asti peittämässä koko isoa kannikkaa.
En nyt millään löydä entisenlaisia, mitä on kaapissa jo kohta reikiintymässä. Joko löydän näitä että puoli persettä näkyy tai sitten reilusti lahkeellisia. Haluaisin just siltä väliltä. Apua!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mulla on tosi leveä lantio ja perse ja kaikki pakaran puoleen väliin jäävät alushousut hilautuu aina persevakoon ja niitä saa olla repimässä sieltä vaosta. Täytyy olla sellaiset alushousut, jotka on alas asti peittämässä koko isoa kannikkaa.
En nyt millään löydä entisenlaisia, mitä on kaapissa jo kohta reikiintymässä. Joko löydän näitä että puoli persettä näkyy tai sitten reilusti lahkeellisia. Haluaisin just siltä väliltä. Apua!
ap
Mä käytön näitä: https://www.lindex.com/fi/p/3001871-80-musta-korkeavyotaroiset-saumatto…
Noista on olemassa myös matalavyötäröisempi malli, mutta itse tykkään noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ne kuule tällaisella luikullakin :D
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit?
Ai sinä olitkin niitä jo itse ehdottanut :D niitä on lahkeettomia sekä pienellä lahkeellakin, ei kyllä näy perse.
Ompa seksikäs nainen tuossa linkissä. Näyttääkö muutkin palstamammat tuolta?
Maxi. Myös tai-malli on aika peittävä, muttei täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyi helvetti kun oli anemisen näköinen kuikelo tuossa linkissä.
Sloggi maxit on parhaat. Perse pysyy siellä minne se kuuluukin. Itse ostan aina yhtä kokoa isompaa, niin on vielä parempi.
Granny pantsit eli mummohousut. 🙂
briefs?