Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on niiden alushousujen nimi, jotka peittää perseenpuoliskot, muttei kuitenkaan ole lahkeelliset bokserit

Vierailija
23.05.2025 |

En nyt saa päähäni. Pitäis semmosii tilata.

Hipsterit näyttää liian perseenkannikat paljastavilta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

briefs?

Vierailija
2/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeettomat bokserit eli bokserit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jock strap.

Vierailija
4/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma ei kannikoita paljasta tuumaakaan, kalsarit hankitaan purjehtijoiden varustemyymälästä

Vierailija
5/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamamma ei kannikoita paljasta tuumaakaan, kalsarit hankitaan purjehtijoiden varustemyymälästä

Miks ne kannikat pitäisi paljastaa? Mulla on iso perse ja kaikki tuollaiset pakaran puolessavälissä menevät alkkarit ovat jatkuvasti persvaossa. 

Vierailija
6/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi.

Vierailija
7/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ne kannikat pitäisi paljastaa? Mulla on iso perse ja kaikki tuollaiset pakaran puolessavälissä menevät alkkarit ovat jatkuvasti persvaossa. 

Sama juttu, mulla on tosi leveä lantio ja perse ja kaikki pakaran puoleen väliin jäävät alushousut hilautuu aina persevakoon ja niitä saa olla repimässä sieltä vaosta. Täytyy olla sellaiset alushousut, jotka on alas asti peittämässä koko isoa kannikkaa.

En nyt millään löydä entisenlaisia, mitä on kaapissa jo kohta reikiintymässä. Joko löydän näitä että puoli persettä näkyy tai sitten reilusti lahkeellisia. Haluaisin just siltä väliltä. Apua!

ap

Vierailija
8/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, mulla on tosi leveä lantio ja perse ja kaikki pakaran puoleen väliin jäävät alushousut hilautuu aina persevakoon ja niitä saa olla repimässä sieltä vaosta. Täytyy olla sellaiset alushousut, jotka on alas asti peittämässä koko isoa kannikkaa.

En nyt millään löydä entisenlaisia, mitä on kaapissa jo kohta reikiintymässä. Joko löydän näitä että puoli persettä näkyy tai sitten reilusti lahkeellisia. Haluaisin just siltä väliltä. Apua!

ap

Mä käytön näitä: https://www.lindex.com/fi/p/3001871-80-musta-korkeavyotaroiset-saumatto…

Noista on olemassa myös matalavyötäröisempi malli, mutta itse tykkään noista.

Vierailija
9/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi? Basic? 

Vierailija
10/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ne kuule tällaisella luikullakin :D

Vierailija
11/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit? 

Vierailija
12/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipsterit? 

Ai sinä olitkin niitä jo itse ehdottanut :D niitä on lahkeettomia sekä pienellä lahkeellakin, ei kyllä näy perse. 

Vierailija
13/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa seksikäs nainen tuossa linkissä. Näyttääkö muutkin palstamammat tuolta?

Vierailija
14/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi. Myös tai-malli on aika peittävä, muttei täysin.

Vierailija
15/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai-malli tai midi

Vierailija
16/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slogeista voit katsoa

Vierailija
17/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi maxit on hyvät! 

Vierailija
18/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hyi helvetti kun oli anemisen näköinen kuikelo tuossa linkissä.

Vierailija
19/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi maxit on parhaat. Perse pysyy siellä minne se kuuluukin. Itse ostan aina yhtä kokoa isompaa, niin on vielä parempi.

Vierailija
20/22 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granny pantsit eli mummohousut. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän