Eikö miestä kiinnostakaan?
Hyvin turhauttavaa. Olemme miehen kanssa jutelleet nyt n. puoli vuotta ja olen saanut sen tunteen, että hän on kiinnostunut minusta paljonkin. Minä olen hänestä erittäin kiinnostunut.
Tunteet ovat tästä kasvaneet paljon, ihastuimme ja pikkuhiljaa rakastuimme. Olemme tunnustaneet rakkauttamme toisiamme kohtaan ja sanoneet rakastan sinua.
No kysyin häneltä mitä hän oikeasti tuntee minua kohtaan ja hän sanoi: "Rakastan sinua paljon". Laitoin tämän jälkeen hänelle viestin, jota hän ei ole katsonut päivään. Paikalla hän on kyllä käynyt, sen olen huomannut.
Hän on sanonut, että hän on yöt töissä ja päivät nukkuu. No jos on kuitenkin paikalla käynyt niin eikö pitäisi katsoa myös minun viestini? Vai mikä tämä juttu nyt on?
Aiemmin sanoin, että olen hyvin turhautunut tähän tilanteeseen ja olen valmis lopettamaan yhteydenpidon. Siihen hän sanoi, että muistanko, kuinka hänellä on kolme työtä ja hyvin kiireinen elämä.
Kommentit (17)
Kuulostat raskaalta ihmiseltä. Itsekin käyn välillä nopeasti katsomassa puhelimesta whatsappia, jos on jotain akuutteja työjuttuja. Vapaa-ajan asioihin en ehdi siinä tilanteessa reagoimaan.
Ap vaikuttaa jo nyt tyytymättömältä niin mitä se sitten olisi kun asuisivat yhdessä ja yötöistä tullut mies nukkuisi iltapäivälle apn hiippaillessa varpaisillaan ja yrittää olla häiritsemättä nukkuvaa.
Ei vaan toimi
Jos vain kirjoittelette, en usko miehen olevan tosissaan. Jos myös näette säännöllisesti ja mies on valmis käyttämään vapaa-aikaasi sinuun voisin sinuna vielä katsoa tilannetta. Mutta ei oikein hyvältä kuulosta että nyt olet jo turhautunut tilanteeseen?
Miehellä ei ole aikaa suhteelle, jollaista sinä kaipaisit? Toiset voivat oikeasti olla todella kiireisiä ja päivät hektisiä.
Jos olette puoli vuotta vain kirjoitelleet ettekä tavanneet niin mies on hupikirjoittelija. Ennen tätä Tinderia aikoinaan kirjoittelin eräälle miehelle. Juttu sujui hyvin ja kertoi, että jos tulen joskus Helsinkiin niin ilmoita niin tavataan. Kerran sitten kun olin Helsingissä muutaman päivän niin hänelle tuli kaiken aikaa esteitä näkemiseen tai oli muka käsittänyt tapaamispaikan väärin tai myöhästyi jne. Hoksasin kyllä, että luikuroi. Sitten kun olin jo kotimatkalla bussissa tuli taas viesti ja muka tapaamisen mahdollisuus. Vastasin, että se juna meni jo, olen menossa kotiin, hyvää elämää.
Muitakin kirjoittelijoita oli, joille ei koskaan sitten tapaaminen onnistunut. Nämä tyypit hakevat vain hupia ja eivät oikeasti ole tosissaan. Tai sitten niin estyneitä, ettei tapaaminen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole aikaa suhteelle, jollaista sinä kaipaisit? Toiset voivat oikeasti olla todella kiireisiä ja päivät hektisiä.
Puolessa vuodessa hektisinkin raivaa aikaa tapaamisellee jos halua sille on.
Miten te edes pariuduitte jos noin vaikeaa on pakko siitä tehdä.
Ei tuo mikään rakkaussuhde ole. Nyt valoja päälle!
Aloitus on tunnistettavan kankealla tyylillä kirjoitettu.
Estin koko tyypin, jottei voi ottaa enää yhteyttä. Ei tästä mitään tule. Oon saanut tarpeekseni.
Ap
Olet löytänyt pelimiehen jolla on toinen nainen. Kyllä pitäisi tuossa ajassa tapailla useammin ja rakastella useammin. Viettää myös aikaa toistenne seurassa. Ei kellään ole kolmea työtä siihen en usko. Teot kertoo enemmän kuin turhat lupaukset. Ei taida mies olla tosissaan sun kanssa.
Kiltti mies olisi jo kosinut sinua. Sen sijaan annat jonkun komean miehen leikkiä tunteillasi.
Katso tekoja, älä puheita äläkä anele, kiinnostunut mies toimii itsenäisesti ja vapaaehtoisestikin.