Milloin on työnantajapuolen aika saada keppiä?
Nyt kun työntekijäpuolta ollaan kepitetty lähes kymmenen vuotta, olisiko työnantajien vuoro vihdoin? Että ottavat töihin OIKEALLA palkalla jolla tulee toimeen. Eikä niin että yhteiskunta maksaa osan palkasta tukien muodossa.
Herrabonukset ja miljoonaoptiot sinne ruohonjuuritasolle.
Nyt kuilu kansan kesken on kasvanut liian suureksi, osa kylpee rahassa ja iso osa kelatuilla.
Pienellä palkalla, joka ei oikeuta tukiin, kitkuttelevat elävät kädestä suuhun.
Kommentit (74)
Kansa äänesti oikeistopuoleet valtaan. Mitä te nyt valitatte? Tätähän te halusitte!
Älkää äänestäkö kokoomusta ja persuja jossette halua tämänlaista politiikkaa.
Millä sä maksat monien tonnien palkkaa vaikka parturille ja siivoojalle kun asiakkaat valittaa nyt jo hinnoista?
AY-mafia tätä on harrastanut riittävästi ei enää kiitos se on loppu nyt.
No esimerkiksi mä olen tuo kädestä suuhun eläjä. Palkka riittää vuokraan ja ruokaan. Olen minimoinut menoni koska en saa mitään tukia.
Kesäisin mulle on luksusta käydä terassikahvilassa nauttimassa kahvi ja pulla, ja vain katsella ihmisiä.
Elän ns. Suu säkkiä myöten. En katehdi rikkaita.
Hei mulla on idea: Perusta firma ja palkkaa sinne paljon porukkaa kovalla palkalla. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan osa maksaa tuloistaa 52% veroja, osa ei lainkaan.
Palkkaa maksetaan tuloksen mukaan. Ei yrityksiin palkata väkeä olemaan, sinne palkataan tekemään. Jos kirvesmies ei saa seinää aikaan, ei hänelle voi palkkaa maksaa.
Minä maksaisin oikein mielelläni 52 % veroa.
Koska se tarkoittaisi sitä, että tienaisin ihan saatanan paljon myös omaan taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Kansa äänesti oikeistopuoleet valtaan. Mitä te nyt valitatte? Tätähän te halusitte!
Älkää äänestäkö kokoomusta ja persuja jossette halua tämänlaista politiikkaa.
Tää alkoi jo ennen nykyhallitusta.
Seuraavalla hallituskaudella kun sdp ja vihervasemmisto ottaa murskavoiton. Lunta tupaan!
Yrityksiä tässä pitäisi sääliä, ainakin niitä pieniä ja keskikokoisia. Valtio riistää yrityksiä minkä ehtii. Aina keksitään joku syy miksi yrittäjän pitäisi maksaa sitä ja tätä. En alkaisi yrittäjäksi tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei mulla on idea: Perusta firma ja palkkaa sinne paljon porukkaa kovalla palkalla. Kaikki voittaa.
Ei jaksa.
Tartteehan ylimmän johdon saada miljoonabonuksensa. (sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Millä sä maksat monien tonnien palkkaa vaikka parturille ja siivoojalle kun asiakkaat valittaa nyt jo hinnoista?
Woltin pääomistajan vuositulot 60 miljoonaa. Siitä jos edes kolmasosa menisi niille 3000 kuskille noin kuusi tonnia vuodessa lisää. Siitä maksaa aika monet parturikäynnit.
Enkä usko että Miki Kuusi nääntyy nälkään 40 miljoonan vuosituloilla.
Vierailija kirjoitti:
Osuit suoraan ytimeen pieni miinus on asenteeni on kuin ALMA TUUVALLA.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin mainitsemasi ammattikunta saa osan palkasta suoraan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa maksetaan tuloksen mukaan. Ei yrityksiin palkata väkeä olemaan, sinne palkataan tekemään. Jos kirvesmies ei saa seinää aikaan, ei hänelle voi palkkaa maksaa.
Minä maksaisin oikein mielelläni 52 % veroa.
Koska se tarkoittaisi sitä, että tienaisin ihan saatanan paljon myös omaan taskuun.
Miksi et siis panostanut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Yrityksiä tässä pitäisi sääliä, ainakin niitä pieniä ja keskikokoisia. Valtio riistää yrityksiä minkä ehtii. Aina keksitään joku syy miksi yrittäjän pitäisi maksaa sitä ja tätä. En alkaisi yrittäjäksi tässä maassa.
Samat sanat,ei enää koskaan sitä virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woltin pääomistajan vuositulot 60 miljoonaa. Siitä jos edes kolmasosa menisi niille 3000 kuskille noin kuusi tonnia vuodessa lisää. Siitä maksaa aika monet parturikäynnit.
Miksi jonkun pitäisi jaksa palkkansa muille? Jaa itse kolmasosa jos niin haluttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuleeko sulle yllätyksenä mutta kaikki työnantajat ei tienaa 40 miljoonaa vuodessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun pitäisi jaksa palkkansa muille? Jaa itse kolmasosa jos niin haluttaa
Koska kymmeniä miljoonia vuodessa on yksinkertaisesti liikaa!