Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisipa edes yksi oikea ystävä

Vierailija
22.05.2025 |

Tuttavia riittää kyllä, mutta oikeita ystäviä ei ole yhtään.

Olen tosi yksinäinen

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen yksinäinen. Nyt olen frendien kautta kirjoitellut eräälle naiselle. Toivon, että tapaamme ja viihtyisimme keskenämme. Aikaisemmin olen tuon frendien kautta kirjoitellut ja tavannutkin, mutta eipä sitten enää ole toisesta kuulunut mitään, vaikka hyvin juttua riitti.

Olen pidetty ihminen työpaikoissa, mutta en vain saa ystäviä. 

Tsempiä sulle. Minulla on kyllä harrastuksen tiimoilta kavereita paljonkin, mutta meillä ei oikeastaan ole yhtään mitään muuta yhteistä kuin harrastus. Arvot elämässä ihan täysin erit ja muutoinkin pikkuisen eri aallonpituudella yleisesti ottaen. Harrastus yhdistää toki ja kavereita ollaan, mutta oikeasti ei juurikaan sen syvällisemmin toisiamme tunneta.

ap

Vierailija
22/33 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa nainen jonka pillu ois vapaassa käytössä aina kun haluaa🤤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa nainen jonka pillu ois vapaassa käytössä aina kun haluaa🤤

Miksi alapeukkuja?  Eikö ylläoleva ole niin totta?

Vierailija
24/33 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa ymmärtää miksi tälle aloitukselle v**ttuillaan! Sama kysymys askarruttaa monia ihmisiä. Aikuisiällä ei ole kovin helppo löytää ystäviä, kannattaa varmaan aloittaa tuttava -tavoitteista. Jotakin ysatävyyden suuntaista voi kehittyä, kun kuuntelee ja jakaa omia asioitaan. Kannattaa joskus uskaltaa luottaa. Voi tulla näpeille, mutta voi johtaa johonkin hyvään myös.

Tarpeeksi monta kertaa kun saa näpeilleen, ei viitsi enää edes yrittää. Ei nykyihmisistä ole ystävyyttä ylläpitämään. Juoruja kuullakseen tai niitä levittääkseen ihmiset yleensä haluaa tutustua. Oikein utelevat ja pilkkanauravat.

Ei ole ollenkaan totta, ettei nykyihmisistä olisi ylläpitämään ystävyyttä! Itselläni on useita jo kymmeniä vuosia kestäneitä ystävyyssuhteita, molemmin puolin äärimmäisen tärkeitä. Olen miespuolinen muuten ja ystäviä on molemmista sukupuolista. Älä luisu tuohon kyynisyyteen, läheskään kaikki ihmiset eivt ole tuollaisia kuin tuossa kuvailet..!

Vierailija
25/33 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan ollut ystäviä. Aina olen ollut yksin ja teen kaikki yksin ja töissä olin yksin. Onneksi hallitus leikkasi ja työt loppui en olisi jaksanut enää.

T: kiltti mies

Vierailija
26/33 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa ymmärtää miksi tälle aloitukselle v**ttuillaan! Sama kysymys askarruttaa monia ihmisiä. Aikuisiällä ei ole kovin helppo löytää ystäviä, kannattaa varmaan aloittaa tuttava -tavoitteista. Jotakin ysatävyyden suuntaista voi kehittyä, kun kuuntelee ja jakaa omia asioitaan. Kannattaa joskus uskaltaa luottaa. Voi tulla näpeille, mutta voi johtaa johonkin hyvään myös.

Tarpeeksi monta kertaa kun saa näpeilleen, ei viitsi enää edes yrittää. Ei nykyihmisistä ole ystävyyttä ylläpitämään. Juoruja kuullakseen tai niitä levittääkseen ihmiset yleensä haluaa tutustua. Oikein utelevat ja pilkkanauravat.

Ei ole ollenkaan totta, ettei nykyihmisistä olisi ylläpitämään ystävyyttä! Itselläni on useita jo kymmeniä vuosia kestäneitä ystävyyssuhteita, molemmin puolin äärimmäisen tärkeitä. Olen mies

Minullakin oli useita ystäviä vuosikymmeniä, alakoulusta noin 40v. Sitten kun sairastuu ja voimat loppuu, kaikki katoaa ympäriltä. Toisaalta itse lopetin useat pitkät ystävyyssuhteet koska sain vain kettuilua ja negatiivisuutta, joita taas ei kestä kun arki on yhtä taistelua. Jopa oma äiti katkaisi välit kun sairastuin vakavasti. Ihmiset ovat ystäviä niin kauan kun pysyt terveenä. Tulet huomaamaan itsekin. Enkä ole jatkuvasti valittava ihminen johon muut väsyy. 

Vierailija
27/33 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, niin ystäviä löytyy. Luotettavaksi havaittu ja sellaisena vuodesta toiseen säilyvä sen sijaan on harvinaisuus mutta sen voi todetakin tietysti vasta ajan kuluessa. 

Vierailija
28/33 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korrektia kysyä toiselta ihmiseltä yllättäen "onko sinulla ystävää/ ystäviä.  Tuollaiseen kysymykseen ei pidä/ tarvitse vastata ollenkaan.

Vierailija
29/33 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aikuinen ihminen tekee ystävällä. Ehkä näin: Valittaa hänelle vaivojaan ja juoruaa muista tuttavista sekä ystävistä.

Vierailija
30/33 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullakaan ollut ystäviä. Aina olen ollut yksin ja teen kaikki yksin ja töissä olin yksin. Onneksi hallitus leikkasi ja työt loppui en olisi jaksanut enää.

Miten leikkasi,kerrohan nyt tarkasti ja missä olit töissä,muuten en usko satuasi.

Vierailija
31/33 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika atsingissa. Ei ainuttakaan tosi ystävää. Hyvää päivää - tuttuja löytyy mutta ei sen kummempaa. Edes kukaan käy kylässä. Mutta kun en juo en polta niin en varmaan sitten kiinnosta sen enempää? Kovin on yksinäinen maailma!

Vierailija
32/33 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli niin totta itselläkin. Onneksi hallitus päästi minutkin työttömyystuelle. Nyt on paljon mukavampaa enkä tuommosia muka ystäviä edes kaipaa. 

Vierailija
33/33 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea niitä on löytää. Mulla on jokunen ihminen joita olen pitänyt ystävänä mutta eivät koskaan ehdi nähdä tai tehdä mitään yhdessä, toinen soittelee puhuakseen omista asioistaan ja toinen sillon kun hänellä on jotain murheita tai kehuttavaa.