Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko Torilla pitää odottaa myyjän vastausta?

Vierailija
22.05.2025 |

Kauanko on kohteliasta ja realistista odottaa Torilla myyjän vastausta tiedusteluun ennen kuin siirtyy etsimään tai ostamaan samaa tuotetta muualta? 

Ymmärrän kyllä vastauksen viipymistä, koska Torilla ei taida olla samaa mahdollisuutta kuin Amazonilla ja Ebayllä, jossa viesteistä saa kopion omaan sähköpostiin. Mutta kun odotus venyy päivien mittaiseksi, alkaa tehdä mieli siirtyä tekemään kauppoja jonkun toisen kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tori viesteistä tulee myös sähköpostiin ilmoitus minulle

Vierailija
2/5 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää odottaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 24 tuntia .

Vierailija
4/5 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä odottelu riippuu siitä onko asialla kiire (joskus on unohtunut, että lapsi tarvitsee esimerkiksi luistimet ja ne on sitten saatava pikaisesti) ja mihin kellonaikaan itse olen liikkeellä. En odota vastausta samana iltana, jos itse otan yhteyttä vaikka klo 21. Joku 4-5 tuntia ehkä on sellainen aika, minkä päiväaikaan odottelen keskimäärin, mutta siis joskus pidempäänkin, jos kyseessä on just se tuote, minkä haluaisin. Joskus taas on tullut laitettua viestiä käytännössä heti perään toiselle myyjälle samanlaisesta tuotteesta, jos se on just se, minkä haluan ostaa mahdollisimman pian.

Vierailija
5/5 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä odottelisi päivää saati kahta paitsi jos samaa tavaraa ei ole muilla myynnissä (järkevään hintaan).