Mistä olet saanut parhaan avun lamaavaan hermokipuun?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut ongelmia Lyrican uusimisessa? Nyt kun sitä valvotaan pvk-lääkkeenä?
Kyllä se uusitaan. Ei sitä ole vielä ehditty demonisoimaan.
Miksi apteekkarit aina tivaavat sen käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
inkivääriteetä voimakkaana ja minttuteetä tosi voimakkaana siten että oksettaa.
Lähtee hyvin tietynlainen kipu ja jäykkyys pois. Mulla on hampaat niin mädät että verenkierrossa on bakteerikantaa niin paljon että noilla saa pidettyä bakteerikannan alhaisena. Aamulla on taas tosi huono olo kun bakteeristo on lisääntynyt.
Valkosipulia myös ihan pari nyrkillistä murskana päivässä ruuan seassa.
Määrät on kasvaneet mulla paljon. Toisinaan pidän taukoa jostan noista ettei tehot kärsi.
Et ole hammaslääkäri- tai suukirurgi käyntiä harkinnut?
Minttutee ja valkosipuli...hyvät keinot sulla, on tainnut bakteerikanta tehdä jo aivovaurion sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut ongelmia Lyrican uusimisessa? Nyt kun sitä valvotaan pvk-lääkkeenä?
Miksi apteekkarit aina tivaavat sen käytöstä?
Kai se on joku pakollinen muodullisuus, kun kyseessä on paha hirveä ihmiset tuhoava pkv-lääke. Vai oletko yrittänyt saada uudet ennen iterin umpeutumista?
Vierailija kirjoitti:
Opioideja en saanut.
Mä sain niitä jalan hermokipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee hyvin tietynlainen kipu ja jäykkyys pois. Mulla on hampaat niin mädät että verenkierrossa on bakteerikantaa niin paljon että noilla saa pidettyä bakteerikannan alhaisena. Aamulla on taas tosi huono olo kun bakteeristo on lisääntynyt.
Määrät on kasvaneet mulla paljon. Toisinaan pidän taukoa jostan noista ettei tehot kärsi.
Et ole hammaslääkäri- tai suukirurgi käyntiä harkinnut?
Minttutee ja valkosipuli...hyvät keinot sulla, on tainnut bakteerikanta tehdä jo aivovaurion sulle
Maksaa liikaa ja olen ujo ihminen. Kärsin mieluummin kivuista kuin menen vieraan ihmisen ronkittavaksi.
Joku väitti että valkosipuli on maksalle myrkky, no sen takia näitä yrttejä vaihdellaan ja pidetään taukoa.
Väittäisni että kyllä se panadol ja burana on maksalle enemmän myrkkyä kuin valkosipuli.
Lämpöpeitto täysillä niskaa vasten, vie kivut gabrionin ohella. Lämmin villasta tehty hiha kädessä lämpimillä keleillä, koska lämmintä ilmaa käsi ei kestä. Gabrion minimiannoksella, koska isommasta annoksesta tulee vaan haitat, ei ihan kiinnosta nukkua vuorokaudesta 20tuntia. Se on useista kokeilluista lääkkeistä ainoa, mikä sopii.
Valkosipuli suojaa maksaa. Älkää uskoko lääketehtailijoiden valheita. Yrttejä on hyvä saada kehoon.
Lyrica sopii hermokipuihin. Burana yms. ei auta.
Hermokipuun Lyricaa ja kovaan kipuun Tramalia.
Vierailija kirjoitti:
Mene hyvä ihminen hammalääkäriin!
Osaavasta fysioterapiasta. Olen saanut oikeilla liikkeillä väljyyttä kohtaan, jossa oli hermo pinteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on demonisoitu. Lääkärit määräävät tähänkin vaivaan mielummin mielialalääkkeitä, kuin tarkoituksenmukaisia hermokipulääkkeitä.
Puudutusaineesta ja siitä, että hammaslääkäri korjasi pahasti lohjenneen hampaan.
Vierailija kirjoitti:
Gabapentin.
Tuttavalla olisi luultavasti toiminut mutta aiheutti sääriin erittäin pahan ihoreaktion jota hoidettiin pari vuotta että vihdoin saatiin iho taas ehjäksi.
Oxanest-piikki reiteen, ei satu enää.
Selkävaivaa oli aikanaan niin että hermokipu säteili isovarpaaseen saakka. Söin Burana, Panadol, Panacod ja Norflex lääkityksiä ilman suurempaa hyötyä monen kuukauden ajan. Työpaikalla sattui sitten käymään Lyrica esittelijä joka jakoi halukkaille paketin Lyricaa. Taisi olla vain viikon kuuri mutta kumma kyllä selkäkipu alkoi helpottamaan. Magneettikuvissa ei ollut suurempaa ongelmaa olla selällään ja siellä näkyi iso prolapsi. Eipä tarvinnut leikata ja kirurgin kanssa oltiin tilanteeseen tyytyväisiä.