Oletko koskaan mennyt puistonpenkille juomaan kaljaa yksin?
Saako siitä ihan pultsarin leiman vaikka tekisi näin kauniina kevätpäivänä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tosiaan pidetään alkoholistina jos juo _puistonpenkillä_ yhden juoman, muutoin se taas on sivistynyttä ja suotavaa kohtuukäyttöä. :D En juo itse ollenkaan mutta olen kuitenkin tässä kulttuurissa kasvanut ja tullut kiinnitettyä tähänkin hölmöyteen huomiota
Tää on muuten totta. Sitten vedetään perseet sisätiloissa kun kaikki muu on tuomittavaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Menen aina krapulassa puiston penkille juomaan 2 kaljaa, koska vaimoni ei anna juoda niitä kotona.
Eikö tollanen alkkistelu ole aika väsyttävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin mennä mökille tai pihakeinuun, joten puistot ei kiinnosta.
Ja naapurit kattoo että siellä se taas naapurin akka dokaa pihakeinussa.
Lähin naapuri on 300m päässä ja mökkikin on omassa saaressa, joten rauhassa saa juoda. NASA:ssa kyllä tietävät jos niitä mun kaljoittelu kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, siellä alkaisi vaan kalja pissattamaan ja kohta pitäisi lähteä pois.
Mulla tää sama 😅 Monta kertaa on tehnyt mieli mennä läheiseen puistoon istumaan muutaman lonkeron kanssa, mutta tiedän kokemuksesta, että joutuisin sieltä kuitenkin pian lähtemään kotiin pissalle.
Helsingissä on onneksi puistoissa kohtuullisen siistit julkiset vessat. Harmi kyllä esim. opiskelijaporukat ei tunnu löytävän niitä ja tekevät tarpeen puskaan, vaikka muutaman sadan metrin päässä pääsisi pöntölle ja saisi jopa pestyä kädet.
"Helsingissä on onneksi puistoissa kohtuullisen siistit julkiset vessat."
???
Eli että ei tarvitse jättää menemättä ja juomatta uhkaavan pissahädän takia, kun puistossakin pääsee tarvittaessa vessaan. Auttoiko ymmärtämään asiayhteyden?
Joo toki, kivahan se on juoda rentouttava olut ja lukea vaikka kirjaa jos on hieno ilma. Illan viiletessä kotiin kynttilänvaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähin naapuri on 300m päässä ja mökkikin on omassa saaressa, joten rauhassa saa juoda. NASA:ssa kyllä tietävät jos niitä mun kaljoittelu kiinnostaa.
Kuulostaapa ihanalta. Mutta on sekin ihmeellistä tässä lyhytkesäisessä maassa, että pitää kuumotella sitä kehtaako nauttia yhden tai kaksi ihmisten ilmoilla. Luulisi kaikkien ymmärtävän että sen kerran kun tarkenee, kannattaa nauttia sillä tavalla kun huvittaa.
Joo, silloin tälloin. Muun muassa tänä keväänä join yhden lonkun rantapuiston penkillä ja katselin maisemia. Lähdin oikein varta vasten ja just sinne juomaan yhden kun se on kaunis ja aurinkoinen paikka.
Ajattelin kohta mennä juomaan kahvin tai energiajuoman ulos😁. Enkä välitä mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla alkoholi-ongelma? Se on, jos et osaa nauttia kohtuudella..siinä ei oma saari tai 300 m etäisyys naapuriin auta!
Varsinais-Suomessa ainakin, Turku-Raisio-Naantali-alueella näkee ihan siis sellaisia kunniallisia, työssä käyviä, hienostorouviakin kaljatölkki kädessä kadulla kuleksimassa. Rouva taisi kyllä ihan uhitellenkin näyttää, että hän se nyt kyllä ryyppää mitä haluaa ja missä haluaa.
Saattaa sitä sitten vaikka kellahtaa jalkakäytävälle seljällensäkin!
Ei haittaa. Kunniallinen työssäkäyvä nainen se siinä!
En kyllä itte menis. Tosin mulla ei ole mitään intohimoa kaljaan muutenkaan tai siideriin tai lonkkuun tai viinaan!
Entäs saako yksin polttaa tupakkaa puistonpenkillä istuessaan!
Totta kai olen! Pultsarin leiman voi saada jos näyttää pultsarilta.
Vierailija kirjoitti:
En, siellä alkaisi vaan kalja pissattamaan ja kohta pitäisi lähteä pois.
Ei tarvii, kun pissii penkin raosta. Tosin jäi kikkeli kerran kiinni lautojen väliin, se oli vähän noloa.
En muista olisinko yksin mennyt, mutta joskus kauan sitten kaverin kanssa haettiin Alkosta viinipullot sekä paperipussit ja ryypättiin ihan puliukkotyyliin puistonpenkillä pullot pusseissa. Poliisimaijakin ilmestyi aivan siihen eteemme hetkeksi ihmettelemään touhujamme. Joimme vaan hissuksiin ja polttelimme tupakkia - kyllä ne siitä sitten häipyivät.
Menen aina krapulassa puiston penkille juomaan 2 kaljaa, koska vaimoni ei anna juoda niitä kotona.