Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on nuorempi kuin miesystäväni!

Vierailija
21.03.2007 |

Miesystäväni olleet aina huomattavasti minua vanhempia. Ikä on vain numeroita,henkinen ikä ratkaisevaa. Äitini ihan ystävällisissä väleissä mieheni kanssa mutta viime aikoina puhunut menettävänsä " jotain" kun en seurustele nuoremman kanssa. Esim. haluaisi kutsua meitä syömään mutta ei voi koska mieheni niin hyvä kokkaamaan. Anopin pöperöt kalpenevat hänen kokkuksille (äitini mielestä). Kuinka voisin auttaa häntä sopeutumaan tähän tilanteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Vierailija
2/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(täällä tulee epäluuloiseksi), niin viisveisaa äskeisen sairasta -kommentista. Ikä on tosiaankin vain numeroita ja henkinen ikä ratkaisee. Kaipa sun äitisikin tilanteeseen tottuu. Mun äitinikin on tottunut tilanteeseen, että mieheni on vain vähän nuorempi kuin hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet kauan yhdessä? Äitini ei tuomitse suhdetta,suhtautuu tosi ihanasti asiaan :) Miehelläni elämänkokemusta paljon ja äitini huolissaan olenko " sinisilmäinen" tytönhupakko. ap

Vierailija
4/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies minua 30 vuotta vanhempi, elämäni mies. Äiti tuntee miehen ja hyväksyy ja on iloinen puolestani.

Vierailija
5/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ajattelee vaikak pikkusiskon kohdalle, varmaan yrjö tulisi. Se mies oli kyllä tosi charmantti ja seanconnerymainen ulkonäöltään. Homma kaatui siihen, että miehen esikoinen (eronnut mies) oli minua vuoden nuorempi enkä oikein päässyt asiasta yli - kakara kun vielä olin.

Vierailija
6/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän