Mitä syötte joka ikinen päivä?
Minä kaurapuuroa, maapähkinävoita, banaania ja parsakaalia.
Kommentit (68)
Syön joka päivä paahtoleipää, juustoa ja tomaattia.
GR!!!!???!?!?!?!?
Ai graania tuohan on joku 50g
Kaurapuuro T ikää on, ylipainoa ei
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaa
Konala? 👴🏻🥩
huomena ja seuraavana pv välimeren kanaa ja sitten 2 pv nakkisoppaa
Syön joka aamu samaa. Jogurttia, kaurapuuro veteen, marjoja, pähkinöitä. Jälkimmäisten lajikkeet vaihtelee, mutta kaksi ensimmäistä on aina sama.
Kaurahiutaleita joko tuorepuurossa tai mikrossa valmistettuna lämpimänä puurona aamupalaksi. Muuta en enää osaa aamulla syödä kuin noista jompaakumpaa.
Salaattia, rucolaa, korianteria, 2 parapähkinää, banaania, avocadoa, sitruunaa, heraproteiinia, viherjauhetta, nokkosta, camelinaöljyä, gefilus juomaa (teen näistä 8 päivän annoksen Wilfalla)
mustikka, mansikka banaani, avocado, smoothie 3 pv:n annos plus collageeni jauhe ja ravintohiiva, tyrnimehu
kasviksista ja juureksista teen juures muussin (viikon annos)
kalkkunan tai kanan jauhelihasta 80gr pihvit aamu leivälle (pakastan etukäteen)
Ruuaksi syön muusia ja pakastevihanneksia sekä jotain proteiinia. Kaikki on valmiina, kunhan mätän lautaselle.
mandariinejä joka väliin 1-3 päivässä.
kahvia 1/2 litraa aamulla ja 2 palaa kauraleipää
illalla ja jälkkäriksi makeaa.
Mä syön joka päivä suklaata. En paljon, mut pari palaa tummaa suklaata iltapäiväkahvin kanssa. Muutoin en syö herkkuja.
Itse tehtyä ruokaa 355 päivänä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Salaattia, rucolaa, korianteria, 2 parapähkinää, banaania, avocadoa, sitruunaa, heraproteiinia, viherjauhetta, nokkosta, camelinaöljyä, gefilus juomaa (teen näistä 8 päivän annoksen Wilfalla)
mustikka, mansikka banaani, avocado, smoothie 3 pv:n annos plus collageeni jauhe ja ravintohiiva, tyrnimehu
kasviksista ja juureksista teen juures muussin (viikon annos)
kalkkunan tai kanan jauhelihasta 80gr pihvit aamu leivälle (pakastan etukäteen)
Ruuaksi syön muusia ja pakastevihanneksia sekä jotain proteiinia. Kaikki on valmiina, kunhan mätän lautaselle.
mandariinejä joka väliin 1-3 päivässä.
kahvia 1/2 litraa aamulla ja 2 palaa kauraleipääillalla ja jälkkäriksi makeaa.
On sulla pöperöt. En söisi kyl mitään viikon wanhaa kasvisjuuresmössöä, sehän on jo käymistilassa.
Lihaa(1000 gr)