Miten tuet K-kauppiastasi näinä vaikeina aikoina?
Ihmisten ostovoiman vähentyessä ja työttömyyden koskettaessa yhä useampaa ihmistä ja perhettä, vaikutukset näkyvät suoraan myös K-kauppiaiden kukkarossa. Koska kyseiset kaupat ovat monille asuinalueille merkittäviä kulmakiviä, on äärimmäisen tärkeää tukea kauppiaita myös silloin kun ajat ovat haastavat ja myynnin kasvu hidastunut.
Me päätimme alueemme asukasyhdistysten kesken kerätä paikalliselle K-Citymarket-kauppiaalle lahjoituksena avustussumman auttaaksemme häntä ja perhettään. Lisäksi monet hyväsydämiset ovat lupautuneet tekemään kaupalla vapaaehtoistyönä mm. tavarakuormien purkua, hyllyjen täyttöä, siivousta ja piha-alueiden kunnossapitoa. Tästä tulee kauppiaan lisäksi hyvä mieli todella monelle auttamishaluiselle.
Miten sinä voisit auttaa omaa K-kauppiastasi?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Varastan kaljakoreja lastauslaiturilta.
Nykyään ei enää kaljakoreja ole lastauslaiturilla eikä edes kaupoissa ei ainakaan meillä käpykylässä ,miten lie hesasessa.
Mitä kautta ne sitten tulee kauppaan?
Keskon someosasto on näköjään aktivoitunut Vauvapalstalla.
Pääasiassa morkataan kilpailijoita. Reilua kauppatapaa tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusen kaupan nurkille ettei tule muurahaisia.
Haluatko kusta suuhuni?
No mikä ettei!
-Kake 55
Kviik. Pääsenkö messiin? Voin olla antava tai ottava osapuoli ja mulle saa tehdä mitä vaan.
Köyhä kesko takoo yli miljardin kuukaudessa.
Olen huolissani, kun kauppias kehtaa ajella yli 2v vanhalla Porschella.
Onneksi on monta k-korttia.
Cittari-kauppiaat pärjäävät hyvin ilman mitään tukikamppiksiakin.
Jos tuette, niin tukekaa niitä pieniä lähikauppoja. Ostamalla sieltä.
Mistä lähtien muuten k-kaupoissa on ollut ystävällistä palvelua?
Pienellä K-Marketin kauppiaalla voi olla todellinen hätä, koska sisäänosto on yksikköä kohti kalliimpaa ja Keskon kautta laskutus on ryöstöä. Citymarket-kauppiaat ovat Suomen suurituloisinta osaa.
Pysymällä jatkossakin poissa niistä, etten sotke lattioita kengillä. Näin olen toiminut jo kymmeniä vuosia. Terveisin hintatietoinen
Menen Lidlin parkkipaikalle lukemaan megafoniin nyyhkytarinoita K-kauppiaiden ahdingosta. Jospa saisin jotkut kääntymään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Pienellä K-Marketin kauppiaalla voi olla todellinen hätä, koska sisäänosto on yksikköä kohti kalliimpaa ja Keskon kautta laskutus on ryöstöä. Citymarket-kauppiaat ovat Suomen suurituloisinta osaa.
Onko laskulla sitten pakko ostaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Keskon someosasto on näköjään aktivoitunut Vauvapalstalla.
Pääasiassa morkataan kilpailijoita. Reilua kauppatapaa tämä?
Kukaan tavallisista kuluttajista ei mitenkään voi olla sitä mieltä, että ässässä on epäakateemisempi asiakaskunta. Esimerkiksi Maunulan S-marketissa paikalliset lääkärit, dippainssit ja arkkitehdit ovat perjantaisin ostamassa sisäfilettä ja pienpanimotuotteita.
Toimeentulotukea tulee myöntää vain jos kuukausitulot ovat riittävän suuret. Vähintään 100 tonttua kuussa ansaitseville maksettaisiin sähköt ja kaikki huvilan ja mökin korjauskustannukset. Lisäksi heille annettaisiin ruoka ja vaaterahaa 1000 euroa päivä. Luonnollisesti myös terveydenhoito ja lääkkeet olisivat ilmaiset. Tämä tuki kannustaisi yrittämään ja tukisi erinomaisesti mm. K-Citymarket kauppiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastan kaljakoreja lastauslaiturilta.
Nykyään ei enää kaljakoreja ole lastauslaiturilla eikä edes kaupoissa ei ainakaan meillä käpykylässä ,miten lie hesasessa.
Ihan turvallisesti teleporttaavat ne sinne. On ympäristöystävällistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastan kaljakoreja lastauslaiturilta.
Sanoin kaljakoreja,ne ei tule koska niitä ei ole koita ymärtää,se kilisevä 24 kpl kaljakori on historiaa,niitä ei täällä ole ollut kaupoissa vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti: Mistä lähtien muuten k-kaupoissa on ollut ystävällistä palvelua?
Silloin 80 luvulla tervehtivät ainakin lähikaupassa missä kävin, olin käynyt siellä toki niin kauan kun kauppa oli siihen tullut, alkuun äidin kanssa kun olin niin pieni että ei voinut itse päästää
Lopetin käymisen ton porssekauppiaan myymälässä kun siellä ei saa rauhassa kulkea käytävälläkään.
On monenmoista tyrkkykauppiasta huutelemassa...siis ainakin kahta eri sorttia.
Pilaavat ostoskokemuksen täysin.
Täällä jengi horisee jostain laadusta? Samaa paskaa tai luksusta se on joka paikassa.
Jos kokkaisin teille lidl vihaajille pelkästään sieltä ostetuista tuotteista aterian ja sanoisin että kävin hallista hakemassa pelkkää priimaa huokailisitte vaan että oioioi on kyllä hyvää ja kyllä sen huomaa kun on laadukasta.
Yksikään ei tajuisi eroa.
Olen ostanut niiden osakkeita. Eiköhän se riitä.
Tämän vuoksi lähiruoka ja pienleipomot on vaikea saada kannattamaan. Hyvää halutaan, mutta mikään ei saa maksaa mitään.