Miten tuet K-kauppiastasi näinä vaikeina aikoina?
Ihmisten ostovoiman vähentyessä ja työttömyyden koskettaessa yhä useampaa ihmistä ja perhettä, vaikutukset näkyvät suoraan myös K-kauppiaiden kukkarossa. Koska kyseiset kaupat ovat monille asuinalueille merkittäviä kulmakiviä, on äärimmäisen tärkeää tukea kauppiaita myös silloin kun ajat ovat haastavat ja myynnin kasvu hidastunut.
Me päätimme alueemme asukasyhdistysten kesken kerätä paikalliselle K-Citymarket-kauppiaalle lahjoituksena avustussumman auttaaksemme häntä ja perhettään. Lisäksi monet hyväsydämiset ovat lupautuneet tekemään kaupalla vapaaehtoistyönä mm. tavarakuormien purkua, hyllyjen täyttöä, siivousta ja piha-alueiden kunnossapitoa. Tästä tulee kauppiaan lisäksi hyvä mieli todella monelle auttamishaluiselle.
Miten sinä voisit auttaa omaa K-kauppiastasi?
Kommentit (89)
Tuntemani kauppias on h-i-n-t-t-i.
Estin huono-osaisen näköistä tyyppiä näpistämästä.
Kusen kaupan nurkille ettei tule muurahaisia.
No, ostan ruokani edelleenkin aina paikallisesta k-kaupasta, laatu on taattu ja hyvää. Ja uskon, että näin tekee moni muukin.
Meidän KCM-kauppias asuu kivitalossa järven rannalla ja ajaa Porsche Taycanilla, selvästi kauhea inhimillinen hätä. Paljonko minun pitää antaa että varmasti pärjää?
En mitenkään. Perustelu: Keskolisä.
Jätän tippiä 10% ostoslaskun loppusummasta
Ei hyvää päivää. On kyllä vaikea uskoa koko juttua. Jos kauppa ei kannata niin sitten mennään nurin.
Cittarin kauppiaalle avustuksia? Kaikkea sitä kuuleekin.
Vältän käymästä. On edullisempiakin kauppoja.
Olen siirtynyt kokonaan K-kaupan asiakkaaksi. Saan ystävällistä palvelua ja laadukasta ruokaa ja raaka-aineita. Maksan toki hieman enemmän kuin s-ryhmän jengi, mutta ei haittaa. Ei ole merkittävästi kalliimpaa. Hyvä laatu ja hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Meidän KCM-kauppias asuu kivitalossa järven rannalla ja ajaa Porsche Taycanilla, selvästi kauhea inhimillinen hätä. Paljonko minun pitää antaa että varmasti pärjää?
Kulissit...
Vierailija kirjoitti:
Kusen kaupan nurkille ettei tule muurahaisia.
Haluatko kusta suuhuni?
Eikös Koossa maksa puolen kilon kahvipaketti jo yli 10 €?
Suoritan siviilipidätyksen aina kun näen kaupassa eläkeläisen tai syrjäytyneen joka näyttää potentiaaliselta näpistelijältä
Siis mitä?? Meidän K-kauppias on kaupungin tulolistan kärjessä ollut jo aina.
En siis tue, vaan olen siirtynyt S-markettiin.
Ostan joskus ruokaa k superista. Käyn yleensä ässässä.
Käyn yleensä K kaupassa, joka on lähellä, siisti ja kiva henkilökunta.
Varastan kaljakoreja lastauslaiturilta.