Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat jäi kiinni lastenlapsille huutamisesta. Enää ei lapsenlapset mee ilman vanhempiaan kylään sinne.

Vierailija
21.05.2025 |

Hyvä, että jäivät kiinni.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
2/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt edes vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla tuota keinoa, jos on noin tehokas.

Vierailija
4/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä ihmettä minä ja kukaan muukaan tällä tiedolla tekee mitään. Jos jokainen palstalainen ilmoittaisi ettei vie kakaroitaan isovanhemmille ikinä niin tää palsta räjähtäis tukkoon menemisestä.

Vierailija
5/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää boomereita. Heidän aikanaan oli ihan normaalia pitää lapsille kuria. Ei joskus 90-luvulla tajuttu, että se on väkivaltaa lasta kohtaan. Tunnetaidoista ei 90-luvulla oltu edes kuultu...

Vierailija
6/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mitä ihmettä minä ja kukaan muukaan tällä tiedolla tekee mitään. Jos jokainen palstalainen ilmoittaisi ettei vie kakaroitaan isovanhemmille ikinä niin tää palsta räjähtäis tukkoon menemisestä.

No jollain nyt vaan oli taas tylsää ja yritti keksiä jonkun provon. No ei jaksanut enempää vaivaa nähdä. Tuli tuommoinen

Vierailija
7/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi ne sanovat, että "mitään ei voi enää lapsenlapsille sanoa ilman että loukkaantuvat". Näin minulle on sanottu, kun olen vaatinut inhimillistä ja kunnioittavaa peruskohtelua. Kaikesta kuulemma loukkaannun.

Surulliseksi homman tekee se, että ilmeisesti näillä tahoilla ei tosiaan ole muuta kuin väkivaltaa sanaisessa arkussaan enää, jos kerran mitään ei voi sanoa.

Vierailija
8/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa tilanteissa aikuisille pitää antaa opetus. Silmä silmästä sopii hyvin tällaisiin tilanteisiin. Eli: huuda pää punaisena papalle ja mummelille

Vierailija
9/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
10/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi ne sanovat, että "mitään ei voi enää lapsenlapsille sanoa ilman että loukkaantuvat". Näin minulle on sanottu, kun olen vaatinut inhimillistä ja kunnioittavaa peruskohtelua. Kaikesta kuulemma loukkaannun.

Surulliseksi homman tekee se, että ilmeisesti näillä tahoilla ei tosiaan ole muuta kuin väkivaltaa sanaisessa arkussaan enää, jos kerran mitään ei voi sanoa.

Tuo "mitään ei saa enää sanoa" on tyypillinen kaasuvalotus ja manipulaatio epäkypsiltä ihmisiltä.

Vierailija
11/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ne kurittomat penskasi muualle, kerran eivät ymmärrä normaalia kieltoa!

Vierailija
12/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu,a

Vierailija
13/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jollain nyt vaan oli taas tylsää ja yritti keksiä jonkun provon. No ei jaksanut enempää vaivaa nähdä. Tuli tuommoinen

Tämä palstahan on 80% täynnä näitä juosten kustuja provoja. Ihmisten ÄO on ihan oikeasti laskenut kuin lehmän häntä, trollailut on kuin kuusivuotiaiden jutut.

Vierailija
14/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minäpä en mene kauppaan ilman vaatteita.

Vierailija
15/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "mitään ei saa enää sanoa" on tyypillinen kaasuvalotus ja manipulaatio epäkypsiltä ihmisiltä.

Niinpä. Suomi on sitoutunut lastenoikeuksien sopimukseen ja jokaisen lapsista huolehtivan velvollisuus on noudattaa sitä. Lastenoikeudet takaavat lapselle psyykkisen ja fyysisen koskemattomuuden sekä suojan kaltoinkohtelua vastaan.

Vierailija
16/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli sinun lapsiasi ap. Kai sille huutamiselle oli joku syy? Nyt syyttävät itseään, kun isovanhemmat joutuivat asiasta tuomiolle kusipää vanhempien takia. 

Pumpulissako pentujasi kasvatat? Kova on elämä heillä, kun on paapottu kotona. Elämä kun on muutakin kuin pumpulia. 

Vierailija
17/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sentään koivuniemen herraa antaneet?

Vierailija
18/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä lapsukaiset olivat tehneet? Monesta tulokulmasta kyseltynä? Et tietenkään tee päätelmiä pelkästään heidän ensimmäisen kertomansa pohjalta, koska tarinassa on usein sävyjä ja mutaatioita. 

Vierailija
19/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää boomereita. Heidän aikanaan oli ihan normaalia pitää lapsille kuria. Ei joskus 90-luvulla tajuttu, että se on väkivaltaa lasta kohtaan. Tunnetaidoista ei 90-luvulla oltu edes kuultu...

Ai että kurin pitäminen lapselle on väkivaltaa? 

En ihmettele yhtään lasten käyttäytymisongelmia jos vanhempien mielipide on tuo. Puukolla selvitellään ikävät asiat, kun ei kestetä mitään. Alle 12 vuotiaat jo puukko kädessä heiluvat kouluissa. Ei kyllä ollut tapana silloin, kun vielä kuria pidettiin. Ja pikkusieluisille älykääpiöille tiedoksi, että kuri Ei väkivaltaa, ei tarvitse nyrkillä kuitenkaan pieksää. Kuri on sitä, että lapsi käyttäytyy oikein ja jos ei, niin siitä saa kunnon palautteen. 

Vierailija
20/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo älä vie lapsiasi isovanhempien rasitteeksi, kun eivät osaa käyttäytyä. Hoida lapsesi ihan itse, äläkä valita täällä, kun silmillesi hyppivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi