Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko kukaan mitata Viking goren sisä mittaa koossa 26 ja 27!

21.03.2007 |

Mä oon antamassa mun miehelle tehtäväksi ostaa sen Sokoksen tarjous Viking gore lenkkarin pojalle ja nyt pitäis tietää kumpi ostaa. Kangaroossa 27 on liian iso mutta Kavatin 26 on liian passeli. Nyt en siis osaa päättä kumpi olis parempi.

Auttakaa naista mäessä kanssasisaret!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko on 27. Pohjallisen pituus on 16,5cm ja päkiän kohdalta leveys on 6,5cm.

Vierailija
2/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle ostettuna ja pituus pohjallisessa 17cm ja päkiän kohdalla 6,3cm. Me ostettiin nuo kengät tytölle, jolla talvikengät ollut kokoa 24. Jäi se 1,5cm tyhjää pahjalliseen niin pitäisi syksylläkin mahtua vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla?

koko 26 17 cm

koko 27 16,5 cm?

Saisiko vielä lisää vastauksia?

Hyvä että joku aloitti tämän keskustelun :)

Mun on PAKKO lähettää mies (!!!) huomenna sokokselle ostamaan noita gore-lenkkareita, ja mietin kokoa. Pojan jalka nyt 14,3 cm, eli ilmeisesti käsken miestä ostamaan koon 25... Saa tietty ottaa pahvimallin mukaan, mutta silti.

Vierailija
4/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mittasin pohjallisen siitä kohti mistä kantapään " kuoppa" alkaa. Pohjallisen kantapään takana on " ylämäki" , johon jalkaa ei voi laittaa, se vain tukee. Sillä " ylämäellä" ei ole merkitystä, sillä sitä ei voi käyttää jalkapohjan alla.

Tuo " ylämäki" on varmaankin 0,5cm mittainen. En pääse nyt mittaamaan.

Voihan kun luin omaa tekstiä, saas nähdä saako siitä selvää. En nyt ehdi paremminkaan muotoilemaan:)

Vierailija
5/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirreessä mä mittasin niin tietenkin en tajunnut että en voi mitata tota reunaa mukaan. elikkäs nyt kun tarkemmin mittaan niin 16,3cm on koon 26 pohja siltä osalta mihin jalka ottaa.. koko 28 kendän vastaava mitta oli mun mitalla 17,5cm. Mulla mittana ihan tavallinen mittanauha että viivotin vois olla parempi mutta en nyt sitä löytänyt..

Vierailija
6/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan poikien kenkä saman kokoinen kuin tyttöjen?

Meillä pojan jalkaterä on tasan 16cm, ja isoveljen vanha kangaroo lenkkari koko 27 on 18.5cm, eli liian iso. Miten eri kenkien koot on niin erilaiset?

Meidän esikon kenkiä ei juurikaan olla voitu kierrättää pikkuveljellä vaikka samaan vuoden aikaan syntyneet. Hyvähän tää on, mutta rahan meno on kauhee.

Vierailija
7/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä meillä musta gorelenkkari koko 27

pituus ilman " nousua" 16,6 ja leveys 6,5

Vierailija
8/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei nyt liity noihin lenkkareihin mut vikingin goretex-talvikenkiin kylläkin. Meidän tytöllä on goret kokoa 26, pohjallisen mitta on 16cm, serkkutytön goret on kokoa 24 ja pohjallisen mitta on samat 16cm!!! Että tiedä sit kumpi on oikein, ja ehkä helpompi on lähettää se mies ostoksille jos sanot et ottaa kengät joiden pohjan mitta on 1,5cm isompi mitä teidän pojan jalka...

Vierailija
9/9 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana revin pohjalliset pois 25 ja 28 kokoisista

Tuloksena 1,5cm ero. Luulin, että ero olis isompi.

Nyt on käytössä 25 ja ensi talveksi ostin 28.....