Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin omituinen kommentti puolisosta

Vierailija
04.05.2024 |

Eilen ja pari kertaa aikaisemmin naispuolinen työkaveri on omituisen kärkkäästi kommentoinut kuinka minun tulisi olla varovainen mieheni suhteen ja varoa ettei tämä hylkää minua. Harva tietää meidän olevan aviopari emmekä ole tehneet asiasta numeroa, vaikka työskentelemme samassa yrityksessä eri osastoilla. Mieheni on komea ja hyvässä asemassa (paremmassa kuin minä) ja minä olen ihan tavallinen nainen. En mikään kaunotar, vaan hoikka seinäruusu ja mieheni ei ole mikään kaksinnaija eikä pettäjä. Kommenteista en ole kertonut miehelle mutta miksi minulle sanotaan noin? Onko työkaveri kateellinen ja kiinnostunut miehestäni?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko työkaveri kateellinen ja kiinnostunut miehestäni?"

Ei ole. Hän on sitä mieltä että kaikki miehet pettää lopulta aka miesvihaaja.

Vierailija
2/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään työkaverisi ei ainakaan pidä sinusta. Haluaa tehdä sinulle epävarman olon, olipa kiinnostunut miehestäsi tai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin miehen kanssa asiasta ja ilmaisisin asian niin että työkaveri kommentoi asiaa. Jos avioliitossa luottamus kunnossa, niin lopuksi antaisin asian olla.

Vierailija
4/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on kateellinen, koska sinulla on komea ja menestynyt mies ja samalla haluaa aiheuttaa sulle pahan mielen.

Vierailija
5/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä työkaverilta miksi hän luulee, että miehesi hylkäisi sinut ?

Vierailija
6/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei miehesi ole pettäjä tai tehnyt jotain epäilyttävää jonka takia nainen sanoo noin?

Vaikka ettehän te koskaan usko koska "ei mun mies vaan" vaikka nenän alla tapahtuisi, siksi noista ei yleensä ainakaan suoraan kerrotakaan.

Vierailija
7/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi yhtään siihen akkaan.

Vierailija
8/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tietää jotain sellaista miehesi käytöksestä työpaikalla, mitä sinä et tiedä. 

Vierailija
9/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin kanssa, että työkaveri tietää nyt jotain enemmän kuin sinä. Onko miehesi tunnettu flirttinä omalla osastollaan tai oletko tullut työpaikalle myöhemmin ja miehesi hyppinyt kukasta kukkaan työpaikan pikkujouluissa aiemmin? Kysy mieheltäsi mitähän tuolla voisi tarkoittaa.

Vierailija
10/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kateellinen ihan selvästi eikä pidä sinua minään ansaitaksesi miestäsi.

Minä järkytyin kerran kun entinen ystäväni sanoi että kuinka mieheni on tuollaisen kanssa kun olin hieman lihonut ja ulkonäkö oli hieman päässyt repsahtamaan. Minulla ei ollut ilmeisesti mitään ihmisarvoa enää kun en ollut painostani pitänyt huolta.

Mieheni rakkaus ei ole loppunut ylipainooni ja sehän varmaankin aiheutti kamalaa kateutta. Kaikki toivoi että ansaitsen tulla jätetyksi ylipainon takia.

Vierailija
11/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on lähinnä outo. Joku persoonallisuushäiriö? 

Vierailija
12/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ns. "vanhanaikainen kommentti", muutama vuosi sitten oli tyypillistä varoitella miehistä. Varoiteltiin paljonkin komeista miehistä. Esimerkiksi juova mies pettää, on pelimies, miehet ei karvoistaan pääse jne. Hyvä jos teillä toimii hyvin suhde. Ehkä komeita miehiä on liian vähän. Mutta luonne merkkaa.

Vierailija
13/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus on suhteellinen käsite, kun se on makuasia.

Vierailija
14/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveris toivoo että eroatte ja yrittää kylvää epälyksen siemeniä. 

Haluaisi päästä miehes pumpattavaksi. 

Vierailija
15/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tietää jotain sellaista miehesi käytöksestä työpaikalla, mitä sinä et tiedä. 

Kuten mitä?

Vierailija
16/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä työkaverilta miksi hän luulee, että miehesi hylkäisi sinut ?

Voin kysyä heti maanantaina.

Vierailija
17/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kateellinen ihan selvästi eikä pidä sinua minään ansaitaksesi miestäsi.

Minä järkytyin kerran kun entinen ystäväni sanoi että kuinka mieheni on tuollaisen kanssa kun olin hieman lihonut ja ulkonäkö oli hieman päässyt repsahtamaan. Minulla ei ollut ilmeisesti mitään ihmisarvoa enää kun en ollut painostani pitänyt huolta.

Mieheni rakkaus ei ole loppunut ylipainooni ja sehän varmaankin aiheutti kamalaa kateutta. Kaikki toivoi että ansaitsen tulla jätetyksi ylipainon takia.

"Kaikki toivoi". Kuulostaa vainoharhaiselta.

Vierailija
18/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei miehesi ole pettäjä tai tehnyt jotain epäilyttävää jonka takia nainen sanoo noin?

Vaikka ettehän te koskaan usko koska "ei mun mies vaan" vaikka nenän alla tapahtuisi, siksi noista ei yleensä ainakaan suoraan kerrotakaan.

Työkaveri ilmaisi kommentin erittäin piikikkäästi eikä lainkaan hyvää tahtoen. Luotan mieheeni ja olemme yhdessä sopineet, että avioliittomme perustuu luottamukseen eikä mieheni muutenkaan ole mikään puhelias flirtti.

Vierailija
19/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä siltä, että työkaveri on tyytymätön omaan elämäänsä ja säteilee nyt tätä "iloaan" muiden niskaan. 

Vierailija
20/22 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. En ole kertonut yhdelle naiselle mitä miehensä touhuaa kun naisen silmä välttää, koska eivät nämä naiset koskaan kuitenkaan usko vaan nimittelevät sitten vain sitä asiasta kertonutta ties miksi.