Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistö lahjoittaa kansanedustajan palkkionsa hyväntekeväisyyteen!

Vierailija
21.03.2007 |

Eli se siitä mulle-mulle-mulle kaikki mulle kokoomuslaisesta politiikasta =) Hyvä Sauli!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ottanut palkkion molemmista, ihmiset olisivat ärsyyntyneet. Luultavasti kyse on puoliksi hyväntahtoisuudesta ja puoliksi julkisuuskuvasta. Tarkoitus ehkä pyhittää tässä keinot, vaikka olisikin kyse vain julkisuuskuvasta.

Vierailija:

Jos Niinistö olisi nostanut palkkiota edellisestä työpaikastaan ja eduskunnasta, niin millainen äläkkä siitä olisi noussutkaan. Niin tai näin, aina väärinpäin.

Vierailija
22/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite kokoomuslainen,mutta Niinistöstä en tykkää pätkääkään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hieno ele, että lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, siis tosi hieno. Mutta silti, hän kannattaa kovia arvoja kuten muutkin kokoomuslaiset.

Vierailija
24/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan hieno ele, että lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, siis tosi hieno. Mutta silti, hän kannattaa kovia arvoja kuten muutkin kokoomuslaiset.

Vierailija
25/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa niitä on pilvin pimein, oikein pesunkestäviä kommareitakin. Ja linja on just se, että heidän pitää päästä nauttimaan kaikista etuisuuksista ja mielellään muiden pitää ne kustantaa, mutta he itse eivät kyllä luovu mistään omastaan.

Suurimmalla osalla tuntemistani sossuista asiat on aivan loistavasti, on työtä, iso talo, uusi talo, käydään ulkomailla jne ja silti valitetaan ihan jatkuvasti kuinka ne porvarit riistää köyhää työläistä. Että on raivostuttavaa. Ja mitään ei omastaan anneta toisille, etteivät vaan pääse hyötymään heidän kustannuksellaan. Ollaan niin hirveän kateellista porukkaa. Ja niitä jotka menestyy ihan omilla ansioillaan haukutaan ja pilkataan.

Nyt sitten haukutaan Saulia hyväntekeväisyydestä! Pienemmässä mittakaavassa on omakohtaista kokemusta...lahjoitan meidän lasten pieneksi käyneet vaatteet ja urheiluvälineet vähävaraiselle perheelle, sossut moittii mua kun annan " köyhille almuja" . Pitäs varmaan mieluummin heittää roskiin?

Vierailija
26/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sauli olisi vain rahanahne paskiainen, niinkuin täällä väitetään, mitä se häntä kiinnostaisi mitä ihmiset hänestä ajattelee? Ei hänellä ole enää mitään hävittävää, eduskuntapaikka on jo plakkarissa.

Musta Sauli on jo olemukseltaan sellainen, että ei harrasta tällaista vain " nuoleskelun" vuoksi. Ei tosiaankaan ole mikään populisti, päinvastoin.

Vierailija:

Jos olisi ottanut palkkion molemmista, ihmiset olisivat ärsyyntyneet. Luultavasti kyse on puoliksi hyväntahtoisuudesta ja puoliksi julkisuuskuvasta. Tarkoitus ehkä pyhittää tässä keinot, vaikka olisikin kyse vain julkisuuskuvasta.

Vierailija
27/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno ele, jossa ei pitäisi olla kenellään mitään moittimista. Muutenkin Sauli on fiksu ja mukava tyyppi (olen työni puolesta tavannut useinkin) -- valitettavasti vaan väärää mieltä monesta asiasta :)

Ele on myös hyvin harkittu ja niin on siihen liittyvä julkisuuskin -- totta kai! Se ei silti tee eleestä huonoa tai väärää. Mutta ei tuo ele tee kokoomuslaisista yleensä sen parempia ihmisiä tai kokoomuksen politiikasta oikeudenmukaista...

T: vihreä

Vierailija
28/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikea rehellinen hyväntekeväisyys pitäisi minusta suorittaa kutakuinkin hiljakseen. Eikä huutaa kylillä ja toreilla, että " näättekö, näin paljon mä annan pois! "

Vierailija
29/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi numero 40 poliittisten toimittajien joukosta. Äitiyslomailen vaan tällä hetkellä...

Vierailija
30/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kai vihreä?

Vierailija
31/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäitsekäs teko. Ei 90 000/¿ vuodessa ole mitään pennosia Saulillekaan.

Vierailija
32/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekä vasemmistolaisia, että oikeistolaisia ja sanoisin, että kyllä ne vasemmiston arvot on usein paljon kovemmat kuin oikeiston.

Appivanhempani ovat oikein perikokoomuslaisia ja auttavaisempia ihmisiä saa etsiä. Eivät auta vain omaa perhettään vaan ihan tuikituntemattomiakin. Lahjoittavat rahaa hyväntekeväisyyteen, toimivat varamummona ja -pappana naapurin yh:n lapsille, osallistuvat veteraanityöhön jne vaikka itsekin ovat jo ikäihmisiä. Koskaan eivät ole duunareita halveksuneet, päinvastoin kehuvat ammattitaitoisia ihmisiä.

Toisin on oma vasuri-perheeni...auttavat kyllä omaa perhettä, mutta muut tulkoon toimeen omillaan, meiltä ei ainakaan apua liikene. Kateutta, mulle-mulle periaatetta, saituutta, negatiivisuutta...

Onneksi sain mieheni kautta tutustua toisenlaiseen ajattelutapaan mihin itse olin kasvanut. Aluksi oli raju törmäys, mutta vähitellen minunkin silmäni avautuivat ja ymmärsin miten minutkin oli aivopesty " porvarivihaan" .

Vierailija
33/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ilmeisesti pöyristytä se seikka, että Niinistö ylipäänsä saa tuollaisia älyttömiä " korvauksia" edellisestä työpaikastaan? Mielestäni olisi joka tapauksessa moraalitonta kahmia molemmat palkat itselleen, joten en jaksa liikuttua Niinistön julkisuustempusta. Varmasti rahat ovat sinänsä tervetulleet hyväntekeväisyyteen, hyvä niin!

Oletan että kokoomus jatkaa tällä samalla hyvää tekevällä linjalla, ja ei ainakaan laske veroja, jotta saadaan huonmpiosaisia tuettua jatkossakin, ja ihan meidän kaikkien yhteisin ponnistuksin ja yhteiskunnan varoin, ettei esim. syrjäytyneiden tilanne ole jatkossa(kaan) kiinni rikkaiden satunnaisista armonpaloista?

t: hyvinvointivaltiota kannattava 23

Vierailija
34/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan noin kolmen vuoden aikana :)

Vierailija
35/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on tehnyt kovan työn päästäkseen sille pallille joka hänellä on EKP:ssa ollut. On vaatinut kovasti kouluttautumista, työtä ja vastuunkantoa. Miksi hän ei saisi saada työtään ja vastuutaan vastaavaa palkkaa?

Ja kun te vasurit aina vetoatte siihen, että huono-osaisiilla ei ole samoja mahdollisuuksia opiskella ja tehdä työtä kuin muilla, niin ihan tuiki tavallisesta kodista se on Niinistökin lähtöisin.

Vierailija:

Ketään ei ilmeisesti pöyristytä se seikka, että Niinistö ylipäänsä saa tuollaisia älyttömiä " korvauksia" edellisestä työpaikastaan?

t: hyvinvointivaltiota kannattava 23

Vierailija
36/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinistö on tehnyt kovan työn päästäkseen sille pallille joka hänellä on EKP:ssa ollut. On vaatinut kovasti kouluttautumista, työtä ja vastuunkantoa. Miksi hän ei saisi saada työtään ja vastuutaan vastaavaa palkkaa?

Jos oikein Iltiksen artikkelin ymmärsin, Niinistö saa tätä " palkkaa" EIP:stä nyt vielä usean vuoden ajan sen jälkeen, kun on jo _lopettanut_ työnsä siellä. Correct me if I' m wrong. Sellainen " kultainen kädenpuristus" -tyyppinen ratkaisu - " ikävää kun sä halusit lähteä täältä meidän duunista pois, saadaanhan me pliis kuitenkin maksaa sulle vielä muutaman vuoden ajan jättipalkkaa ihan huvin vuoks, jooko?!"

Kerro ihmeessä myös, jos tiedät, millä rahalla noi Niinistön saamat " korvaukset" maksetaan? EIP saanee investointiensa alkupääoman meiltä kaikilta EU:n kansalaisilta, ja ainakin itse mieluummin käyttäisin nuokin varat suoraan siihen tarkoitukseen kuin ne on EIP:n idean mukaisesti ajateltukin, eli EU:n taloudellisesti heikompien alueiden hankkeiden tukemiseen, enkä Sauli Niinistön tukemiseen.

Ja kun te vasurit aina vetoatte siihen, että huono-osaisiilla ei ole samoja mahdollisuuksia opiskella ja tehdä työtä kuin muilla, niin ihan tuiki tavallisesta kodista se on Niinistökin lähtöisin.

Totta, liikuttavaa, " kokkari" . :' ) Olen itsekin lähtöisin " tuiki tavallisesta kodista" (ja vieläpä enemmän poliittisesti oikealle kuin vasemmalle päin kallellaan olevasta!!!), ja opiskellut opiskeluni siinä missä Niinistökin. Teoriassa mahdollisuudet ovat kaikilla tässä yhteiskunnassa " samat" , käytännössä ne eivät kuitenkaan sitä aina ole. Fakta homma.

Ja entä sitten, jos asiat rupeavat kuitenkin menemään pieleen ja ihminen syrjäytyy, sanotaanko hänelle sitten että " sori, ei voi auttaa, sulla oli ihan samat mahdollisuudet, mutta mokasit ne!" ?

t: 38, akateeminen punavihreä ja ylpeä siitä ; )

Vierailija
37/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipposen I, Lipposen II ja Vanhasen hallitukset jakoivat kukin 2 miljardiaa euroa veronkevennyksinä. Eli yhteensä 6 miljardia. Ai niin, mutta ettehän te sossut muista mitä sossujen hallituksessaoloaikana on tehty. Kyttäätte vaan oikeistoa, ettei se vahingossakaan anna voronkevennyksiä. Huoh, yrittäkää edes pysyä tosiasioissa.

Vierailija
38/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulihan myönsi haastattelussa, ettei ole moraalisesti oikein nostaa kahta palkkaa/eläkettä/kädenpuristusrahoja. Joten ainakin Salen moraali on kohdallaan. Jos ei olisi julkisesti kertonut aikeistaa olisi joku toimittaja kahden palkan systeemin kaivanut esiin ja sit oltas huudeltu että jälkikäteen päätti aloittaa hyväntekeväisyyden julkisen paineen vuoksi. Niin tai näin aina väärinpäin. Siis jos kokkarista kyse....

Vierailija
39/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Sossu, kommari, porvari, vihreä jne.

Vierailija
40/80 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lipposen I, Lipposen II ja Vanhasen hallitukset jakoivat kukin 2 miljardiaa euroa veronkevennyksinä. Eli yhteensä 6 miljardia.

No mutta sittenhän me ollaan kaikki varmaan samaa mieltä siitä, että se taso on jo riittävä, ja sen alemmaksi ei kannata mennä, vai mitä? : )

t: 48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän