Onko kondomin käyttö asia jonka voisit miehenä oppia?
Hormonaaliset ehkäisyt tai metallinpalaset eivät tee hyvää naisen vartalolle.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oppimista tuossa muka on. Liikkuvat taakse ja rullaus. Kivempaa jos nainen tekee sen. Jotkut kuulemma osaa jopa suulla, itse en kyllä sellaista naista ole tavannut.
Miksi se on kivempaa jos nainen tekee sen?
Toisen ihmisen sormet tuntuu paremmalta kuin omat. Kondomin laitto voi olla osa esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oppimista tuossa muka on. Liikkuvat taakse ja rullaus. Kivempaa jos nainen tekee sen. Jotkut kuulemma osaa jopa suulla, itse en kyllä sellaista naista ole tavannut.
Miksi se on kivempaa jos nainen tekee sen?
Miehet saavat sadistista nautintoa naisten alistamisesta. Myös toistensa tietysti, mutta pelkäävät toisiaan, niin on kivempi alistaa naista jota ei tarvitse pelätä. Kannattaa siis olla miehelle uhkaava ja vaarallinen.
Olen nainen mutta en ymmärrä miten kortsun laitto miehen suonikkaalle on alistamista?
Ei se olekaan, joku taas joko trollaa tai sit se on joku palstan vakituisista mielenterveyspotilaista.
Pyhä sääntö on, ettei kondomiin saa koskea käsin. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule opettamaan
Kuka olet?
Olen minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi muodostuu naisen kehoon joten jos haluat sen ehkäistä niin hoidapa hommas.
Hommana on, että mies ei saa seksiä jos ei laita kortsua.
Aika moni meistä saa. Jotkut onnettomat ukot joutuvat tyytymään palstatädin nussimiseen kumin kanssa.
Men who don't use a condom in casual sex are the real bastards of the world.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi muodostuu naisen kehoon joten jos haluat sen ehkäistä niin hoidapa hommas.
No sitte ei saa nainenkaan :)
Ole ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitte ei saa nainenkaan :)
Ole ilman.
On onneksi miehiä, joilla on sen verran kova erektio, ettei se kumiin lässähdä. Te pikkupojat olette sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Men who don't use a condom in casual sex are the real bastards of the world.
Naiset on taas avuttomia kuin pikkulapset, vaikka naisten kondomi on ollut markkinoilla vuosikymmenten ajan.
keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastan seksiä nautinnon vuoksi, niin en silloin käytä ehkäisyä, joka vähentää nautintoa.
Minusta päinvastoin tuntuu vielä paremmalta
Aivan juuri. Mies saa ja nainen antaa.