Miksi 60 luvulla syntyneet ihmiset on tosi tuomitsevia?
Esim mä ja mun mies ei haluata lapsia niin jokos heti tätini ihmetteli että miten ihmeessä ei voida haluta lapsia tehdä. On syntynyt 60 luvulla. Mitään tälläisiä kommentteja ei olla kuultu oman ikäluokan ihmisiltä.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Koska vtuttaa armottomasti nuorison avuttomuus ja kyvyttömyys käsitellä mitään vastoinkäymisiä tai tunteita. Terapiaa halutaan aivan tavallisten elämäntapahtumien käsittelyyn. Miksiköhän terveydenhuolto ei toimi? Elämä nyt ei vaan ole helppoa. Huoh.
Myöskään minkäänlaisia kysymyksiä tai omaa mielipidettään ei saisi nuorisolle esittää, koska siitä heti loukkaannutaan.
Ei jokainen nuorehko ole avuton tai osaa käsitellä tunteita. En kyllä tiedä miten tuo liittyi. Mun mielestä mielipiteen saa esittää mutta ei töykeästi. Esim itse en mene kellekään sanomaan että miksi nyt teit lapsia?!
Luuletko, että kaikki 60-luvulla syntyneet ovat samanlaisia kuin tätisi?
Tämän kyllä huomannut. En tiedä mistä johtuu
Lasten hankkimista tai hankkimattomuutta en ole koskaan ihmetellyt, olen itsekin lapseton omasta halusta. Ehkä "tuomitsevuus" johtuu siitä, että on jo nähty elämän aikana monenlaista villitystä ja aatetta. Ei niitä osaa ottaa vakavasti, kun on itse tajunnut muutaman perusasian elämästä. Joka sukupolvella on juttunsa ei siinä.
Kiitos että vapautus minut. Synnyin ennen 60- lukua.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaikki 60-luvulla syntyneet ovat samanlaisia kuin tätisi?
Tuntuu että he ovat todella tuomitsevia tai eivät ymmärrä että ihmiset tekee ja elää nykyään eritavoin.
Vierailija kirjoitti:
Koska vtuttaa armottomasti nuorison avuttomuus ja kyvyttömyys käsitellä mitään vastoinkäymisiä tai tunteita. Terapiaa halutaan aivan tavallisten elämäntapahtumien käsittelyyn. Miksiköhän terveydenhuolto ei toimi? Elämä nyt ei vaan ole helppoa. Huoh.
Myöskään minkäänlaisia kysymyksiä tai omaa mielipidettään ei saisi nuorisolle esittää, koska siitä heti loukkaannutaan.
Jep. Nykynuorisossa on liian paljon näitä uniikkeja lumihiutaleita. En jaksa minäkään ymmärtää sellaista kummaa vetelyyttä.
Esim. just nyt toi perheen perustaminen. Tottakai perustetaan perhe ja hommataan lapsia jos saadaan. Niin on tehty maailman sivu ja niin tulee tehdä edelleen. Se on elämän meno sellaista.
Lusikka pitää ottaa kauniiseen käteen ja tehdä oma osuutensa.
Onko? Itsellä on ainakin muihin ihmisiin hyvin evvk asenne. Veloja kyllä tiedän ikäluokassani monta.
Mutta ap, tuollaisia kysymyksiä on vanhemmat ihmiset kysyneet lapsettomilta ihan aina. Myös meidän nuoruudessa ne 30 vuotta vanhemmat kysyivät lapsentekosuunnitelmista.
Nykynuoret kyllä jaksaa haukkua vanhoja minkä jaksaa ja peilaavat koko ryhmän johonkin yhteen tuntemaansta. Miksi nykynuoret ovat yleistäjiä eivätkä osaa nähdä ihmisiä yksilöinä, paitsi jotkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nykynuorisossa on liian paljon näitä uniikkeja lumihiutaleita. En jaksa minäkään ymmärtää sellaista kummaa vetelyyttä.
Esim. just nyt toi perheen perustaminen. Tottakai perustetaan perhe ja hommataan lapsia jos saadaan. Niin on tehty maailman sivu ja niin tulee tehdä edelleen. Se on elämän meno sellaista.
Miksi perhe pitäisi perustaaa jos ei halua? Siis mitäh ihmettä? :D Just tälläistä asennetta en ymmärrä.
Häh??? Minä olen syntynyt 1965, kuusikymppiä tulee täyteen loppuvuodesta. Päätin jo alle kymmenvuotiaana, etten lapsia tee, enkä tehnyt. Mies kyllä on ollut mukana kuvioissa jo 36 vuotta.
Voisko aloittaja olla edes hiukan vähemmän stereotypiansa lumoissa? Kiitos.
Jotkut ihmiset ovat tuomitsevia ihan syntymävuodesta riippumatta. Luonnekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse. Ei elämä ole niin vakavaa. Sä olet vain yksi hitunen tällä maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Häh??? Minä olen syntynyt 1965, kuusikymppiä tulee täyteen loppuvuodesta. Päätin jo alle kymmenvuotiaana, etten lapsia tee, enkä tehnyt. Mies kyllä on ollut mukana kuvioissa jo 36 vuotta.
Voisko aloittaja olla edes hiukan vähemmän stereotypiansa lumoissa? Kiitos.
Sori mutta esim näitä lapsijankkaajia on aika paljon juuri 50-60 luvulla syntyneissä? En tiedä mitä ne ajaa takaa.
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa v|tut!
M57
Noh mikä on??
Millä vuosikymmenellä aapee olet syntynyt. Esittäisin kysymyksen, että miksi aapeen kanssa samalla vuosikymmenellä syntyneet ovat niin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa v|tut!
M57
Noh mikä on??
Mikä ja mikä! Kyselyaukkoon sordiinoa kakarat!
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosikymmenellä aapee olet syntynyt. Esittäisin kysymyksen, että miksi aapeen kanssa samalla vuosikymmenellä syntyneet ovat niin tyhmiä?
Ihmettelen vain miksi juuri ne tuomitsevimmat ihmiset ovat juuri joltain 50-60 luvulta tai jotka ihmettelee toisten valintoja. Ihankuin eivät ymmärtäisi että ihmiset tekee omat valintansa?