Muistan miten teininä makasin nurmikolla tupakalla ja olin onnellinen. Nyt nurmikolla on punkkeja ja ihmiset marisee savusta
Kommentit (43)
Muistan miten teininä makasin nurmikolla ja grillasin nahkaani auringossa. Nyt auringosta saa ihosyövän ja ihmiset valittaa rypyistä.
Muistan kun teininä olin onnellinen. Nyt en ole
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun teininä olin onnellinen. Nyt en ole
Yläpeukutin ajatusta olin onnellinen teininä. Mutta niinhän olen tälläkin hetkellä. Elämässä on tapahtunut kaikenlaista, mutta nyt miettiessä ihan kivaa on ollut pääsääntöisesti. :)
Punkkeja on paljon, koska koiria on melkein miljoona. Asia on tutkittu ja tämä on fakta, koirien pito lisää punkkeja, nauttikaa nyt sitten. Punkkien lisääntyminen ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan koirista.
Onneksi sain nauttia nurmikolla makoilusta, silloin kun ei ollut punkkeja, ei ollut muuten koiriakaan.
Ihminen se osaa toiminnallaan pilata aina kaikki, en ymmärrä tuota muotia, että pitää olla koira, se ei sovi kaikille ja sitä ei pidä olla kaikilla, kun kun minä minä haluan, mitäs punkeista. Toivon oikein monelle koiran omistajalle borrelioosi tartuntaa.
Nainen 55-vuotta
Ja sun keuhkoissa alkava pienenpieni syöpä
Vierailija kirjoitti:
Punkkeja on paljon, koska koiria on melkein miljoona. Asia on tutkittu ja tämä on fakta, koirien pito lisää punkkeja, nauttikaa nyt sitten. Punkkien lisääntyminen ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan koirista.
Onneksi sain nauttia nurmikolla makoilusta, silloin kun ei ollut punkkeja, ei ollut muuten koiriakaan.
Ihminen se osaa toiminnallaan pilata aina kaikki, en ymmärrä tuota muotia, että pitää olla koira, se ei sovi kaikille ja sitä ei pidä olla kaikilla, kun kun minä minä haluan, mitäs punkeista. Toivon oikein monelle koiran omistajalle borrelioosi tartuntaa.
Nainen 55-vuotta
Milloin ei ollut koiria? Olen sinua vanhempia, enkä ole nähnyt sellaista aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan miten teininä makasin nurmikolla ja grillasin nahkaani auringossa. Nyt auringosta saa ihosyövän ja ihmiset valittaa rypyistä.
Nyt teinit "tannaa" aurinkovoiteet ihossa ja ne jotka polttaa, polttaa vapea.
Silloin kun itse olin teini, tänitettiin babyoilit ihossa ja poltettiin ihan vaan röökiä. Tai siis itse en tänittänyt, kun en jaksanut makoilla paikoillaan, mutta riehuin vedessä ja poltin röökiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55-vuotta
Myös kauriit levittää punkkeja tehokkaasti ja ne tuotiin tänne ja kantaa ylläpidetään ruokkimalla, jotta on metsästäjille riistaa. Ne ei selviäisi itsestään.
Toinen syy on liiat koirat.
Eli molemmat ihmisen tekosia. Liikaa kauriita, liikaa koiria.
Nykyään pitää polttaa jointti jos haluaa olla onnellinen. Lapsena olin onnellinen ihan muuten vain.
Minä puolestani hiihdän kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Sai siitä ennenkin syövän.
Kauriit hirvet peurat rusakot kanit ne punkit levittävät.
Minäkin polttelin tupakkia teininä ja heti kun tuli kevään ensimmäiset auringonsäteet, otin ikkunassa aurinkoa kasvoille. Punkkeja löytyi lähinnä kissoista. On kyllä tosi outoa, miksi punkit on lisääntyneet noin paljon. Tupakan vaarallisuus tiedeään nykyisin ja onhan se tietty aika huono keuhkoille. Aurinko vanhentaa ihoa. Niin niin, näillä nyt mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai siitä ennenkin syövän.
Ei suinkaan. Kukaan ei puhunut ihosyövästä, ei sitä ollut olemassa. Piti olla oranssi, punainenkaan ei ollut pahaksi. Välillä kävin suihkimassa deodoranttia kainaloon ja hiuslakkaa permanenttiin, että saataisiin otsonikerrokseen reikiä ja paremmin aurinkoa.
Oli muuten sellainen sanontakin nuilla himotänittäjillä, että "tän päivän puna on huomisen bruna" :D
Solkussa käytiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani hiihdän kesät talvet.
Noin tehtiin ennen vanhaan kun aina oli lunta ja pakkasta. Sekä tietysti vastatuuli oli aina.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55-vuotta
Kyllä oli koiria.
T. 55v.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55-vuotta
Myyrät ja linnut niitä levittää.
Mun isoisän isoisä makasi nurmikolla noin vuonna 1890 ja sai kuolemantaudin, johon kuoli.
Ei ennen kaikki ollut paremmin. Nyt on antibiootit.