Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan miten teininä makasin nurmikolla tupakalla ja olin onnellinen. Nyt nurmikolla on punkkeja ja ihmiset marisee savusta

Vierailija
20.05.2025 |

Oi 90luku tuu takas.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään punkkeja vaan isoja pökäleitä hanhenkakkaa.

Vierailija
22/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkkeja on paljon, koska koiria on melkein miljoona. Asia on tutkittu ja tämä on fakta, koirien pito lisää punkkeja, nauttikaa nyt sitten. Punkkien lisääntyminen ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan koirista. 

Onneksi sain nauttia nurmikolla makoilusta, silloin kun ei ollut punkkeja, ei ollut muuten koiriakaan. 

Ihminen se osaa toiminnallaan pilata aina kaikki, en ymmärrä tuota muotia, että pitää olla koira, se ei sovi kaikille ja sitä ei pidä olla kaikilla, kun kun minä minä haluan, mitäs punkeista. Toivon oikein monelle koiran omistajalle borrelioosi tartuntaa. 

Nainen 55-vuotta

Eikö ne punkit tulleetkaan peuroista? Niin mä olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen riesana olivat vain nurmikoit ;) niitä ei saanut tallata.

Vierailija
24/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nykyään voi enää uidakaan kun sinilevää on kaikki vedet täynnä. Ja jos ei sitä niin järvisyyhyä ainakin.

Vierailija
25/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun teininä olin itsetuhoinen, äitini väline ja tukipilari, loppuun asti venymään opettu, omat mielipiteensä sisällä pitävä myötäilijä. Viiltelevän itsetuhoinenkin. Oli pakko päästä pois sieltä. 

Nyt olen nelikymppinen. Miellyttäjän rooli iski niin tiukkaan, että parikymmentä vuotta meni liitossakin, jossa olin miellyttäjä, huolehtija. Kaksi lastakin tein. Erosin vuoden vaihteessa.

Nyt on kevät. Elämäni kevät. Olen eronnut. Lasten osalta onneksi asiallisesti hoituu hommat. Minulla on pari rakastajaa. Olen onnellinen. Ja nurmikko näyttää vihreämmältä kuin ikinä.

Vierailija
26/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli helppo olla onnellinen kun ei tarvinnut olla niin tiedostava eikä tarvinnut valita puolta vaan sai olla puolueeton.

Nykyään kaikki rääkyy heti jos erehdyt sanomaan väärän sanan. Somessa nyt ainakin. Ei ihme, että ihmiset laittaa sinne vain onnistumisjuttuja ja kuvia, ettei kukaan pääse moittimaan vääristä sanomisista.

Vierailija
27/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkkeja on paljon, koska koiria on melkein miljoona. Asia on tutkittu ja tämä on fakta, koirien pito lisää punkkeja, nauttikaa nyt sitten. Punkkien lisääntyminen ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan koirista. 

Onneksi sain nauttia nurmikolla makoilusta, silloin kun ei ollut punkkeja, ei ollut muuten koiriakaan. 

Ihminen se osaa toiminnallaan pilata aina kaikki, en ymmärrä tuota muotia, että pitää olla koira, se ei sovi kaikille ja sitä ei pidä olla kaikilla, kun kun minä minä haluan, mitäs punkeista. Toivon oikein monelle koiran omistajalle borrelioosi tartuntaa. 

Nainen 55-vuotta

Kyllä oli koiria.

T. 55v.

No jos kirjaimellisesti haluaa saivarrella niin totta, koiria oli. Mutta nykyään niitä on moninkertainen määrä.

-eri

Vierailija
28/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä ennen uskalti istuu tunti kaupalla puiston nurtsilla nahkatakki perseen alla, kaljatölkki kädes ja sätkä toises. Ikinä ei punkkia näkyny. Nyt kun astut nurtsille ni saman tien on punkki kintussa. Poliisi vie kaljat ja tupakkaa ei oo varaa polttaa. Kyl on hanurista. 

Vierailija
29/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Teininä tuli rymyttyä pussikajalla puskissa ja ainoa punkit oli keesipäitä. Nykyäään tarvitse kuin mennä uimarannalle ja kohta punkinperkele tississä.

Vierailija
30/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska tai nikotiinipussi turvassa.

Punkit tykkää kosteista kesistä.

Punkkeja oli kasarillakin.

Vierailija
31/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole enää teini.

Vierailija
32/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuska tai nikotiinipussi turvassa.

Punkit tykkää kosteista kesistä.

Punkkeja oli kasarillakin.

Kyllä,jossain Ahvenanmaalla mutta esim. MIkkelissä saattoi leikkiä oktalon nurtsilla  huoleti. Ei tarvinut äidin tehdä punkkisyyniä minulle ja veljelle,

Vierailija
33/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55-vuotta

Not true. Punkit on levinneet pääasiassa valkohäntäpeurojen ja kauriiden mukana. Muistatko montako kaurista näit koko 90-luvulla? Minä en YHTÄÄN. Nyt niitä on ihan kirjaimellisesti kotipihassa syömässä omenat puusta.

Koiria on ihan yhtä paljon. Ennen ne vaan oli ulkona pihassa lieassa (keräämässä punkkeja enemmän kuin fido kävelyllä)

Vierailija
34/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvett'iä on tänittää????

Vierailija
35/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä helvett'iä on tänittää????

Auringon ottamista ruskettumisen vuoksi

Vierailija
36/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten sellainen sanontakin nuilla himotänittäjillä, että "tän päivän puna on huomisen bruna" :D

Solkussa käytiin myös. 

on muuten typerä sana toi tänittaja. Ihan vaan rusketusta sitä otettiin.

Vierailija
37/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin aurinkoa. Ei tänitetty! ihme sanoja.

Vierailija
38/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Juuri näin. Likainen maa.

Vierailija
39/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Viikonloppuhumalat, tupakointi ja villit yöt. Sinne jäivät 😭

Vierailija
40/43 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten sellainen sanontakin nuilla himotänittäjillä, että "tän päivän puna on huomisen bruna" :D

Solkussa käytiin myös. 

on muuten typerä sana toi tänittaja. Ihan vaan rusketusta sitä otettiin.

Noi mun tutut sano menevänsä TÄNITTÄÄN. Jotkut myös muistelee nykyään, miten tänittivät ihan huolella nuoruudessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän