Muistan miten teininä makasin nurmikolla tupakalla ja olin onnellinen. Nyt nurmikolla on punkkeja ja ihmiset marisee savusta
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Punkkeja on paljon, koska koiria on melkein miljoona. Asia on tutkittu ja tämä on fakta, koirien pito lisää punkkeja, nauttikaa nyt sitten. Punkkien lisääntyminen ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan koirista.
Onneksi sain nauttia nurmikolla makoilusta, silloin kun ei ollut punkkeja, ei ollut muuten koiriakaan.
Ihminen se osaa toiminnallaan pilata aina kaikki, en ymmärrä tuota muotia, että pitää olla koira, se ei sovi kaikille ja sitä ei pidä olla kaikilla, kun kun minä minä haluan, mitäs punkeista. Toivon oikein monelle koiran omistajalle borrelioosi tartuntaa.
Nainen 55-vuotta
Eikö ne punkit tulleetkaan peuroista? Niin mä olen kuullut.
Ennen riesana olivat vain nurmikoit ;) niitä ei saanut tallata.
Eikä nykyään voi enää uidakaan kun sinilevää on kaikki vedet täynnä. Ja jos ei sitä niin järvisyyhyä ainakin.
Muistan kun teininä olin itsetuhoinen, äitini väline ja tukipilari, loppuun asti venymään opettu, omat mielipiteensä sisällä pitävä myötäilijä. Viiltelevän itsetuhoinenkin. Oli pakko päästä pois sieltä.
Nyt olen nelikymppinen. Miellyttäjän rooli iski niin tiukkaan, että parikymmentä vuotta meni liitossakin, jossa olin miellyttäjä, huolehtija. Kaksi lastakin tein. Erosin vuoden vaihteessa.
Nyt on kevät. Elämäni kevät. Olen eronnut. Lasten osalta onneksi asiallisesti hoituu hommat. Minulla on pari rakastajaa. Olen onnellinen. Ja nurmikko näyttää vihreämmältä kuin ikinä.
Ennen oli helppo olla onnellinen kun ei tarvinnut olla niin tiedostava eikä tarvinnut valita puolta vaan sai olla puolueeton.
Nykyään kaikki rääkyy heti jos erehdyt sanomaan väärän sanan. Somessa nyt ainakin. Ei ihme, että ihmiset laittaa sinne vain onnistumisjuttuja ja kuvia, ettei kukaan pääse moittimaan vääristä sanomisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkeja on paljon, koska koiria on melkein miljoona. Asia on tutkittu ja tämä on fakta, koirien pito lisää punkkeja, nauttikaa nyt sitten. Punkkien lisääntyminen ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan koirista.
Onneksi sain nauttia nurmikolla makoilusta, silloin kun ei ollut punkkeja, ei ollut muuten koiriakaan.
Ihminen se osaa toiminnallaan pilata aina kaikki, en ymmärrä tuota muotia, että pitää olla koira, se ei sovi kaikille ja sitä ei pidä olla kaikilla, kun kun minä minä haluan, mitäs punkeista. Toivon oikein monelle koiran omistajalle borrelioosi tartuntaa.
Nainen 55-vuotta
Kyllä oli koiria.
T. 55v.
No jos kirjaimellisesti haluaa saivarrella niin totta, koiria oli. Mutta nykyään niitä on moninkertainen määrä.
-eri
Kyl sitä ennen uskalti istuu tunti kaupalla puiston nurtsilla nahkatakki perseen alla, kaljatölkki kädes ja sätkä toises. Ikinä ei punkkia näkyny. Nyt kun astut nurtsille ni saman tien on punkki kintussa. Poliisi vie kaljat ja tupakkaa ei oo varaa polttaa. Kyl on hanurista.
Totta. Teininä tuli rymyttyä pussikajalla puskissa ja ainoa punkit oli keesipäitä. Nykyäään tarvitse kuin mennä uimarannalle ja kohta punkinperkele tississä.
Nuuska tai nikotiinipussi turvassa.
Punkit tykkää kosteista kesistä.
Punkkeja oli kasarillakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuuska tai nikotiinipussi turvassa.
Punkit tykkää kosteista kesistä.
Punkkeja oli kasarillakin.
Kyllä,jossain Ahvenanmaalla mutta esim. MIkkelissä saattoi leikkiä oktalon nurtsilla huoleti. Ei tarvinut äidin tehdä punkkisyyniä minulle ja veljelle,
Vierailija kirjoitti:
Nainen 55-vuotta
Not true. Punkit on levinneet pääasiassa valkohäntäpeurojen ja kauriiden mukana. Muistatko montako kaurista näit koko 90-luvulla? Minä en YHTÄÄN. Nyt niitä on ihan kirjaimellisesti kotipihassa syömässä omenat puusta.
Koiria on ihan yhtä paljon. Ennen ne vaan oli ulkona pihassa lieassa (keräämässä punkkeja enemmän kuin fido kävelyllä)
Vierailija kirjoitti:
mitä helvett'iä on tänittää????
Auringon ottamista ruskettumisen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten sellainen sanontakin nuilla himotänittäjillä, että "tän päivän puna on huomisen bruna" :D
Solkussa käytiin myös.
on muuten typerä sana toi tänittaja. Ihan vaan rusketusta sitä otettiin.
Otettiin aurinkoa. Ei tänitetty! ihme sanoja.
Ai että. Viikonloppuhumalat, tupakointi ja villit yöt. Sinne jäivät 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten sellainen sanontakin nuilla himotänittäjillä, että "tän päivän puna on huomisen bruna" :D
Solkussa käytiin myös.
on muuten typerä sana toi tänittaja. Ihan vaan rusketusta sitä otettiin.
Noi mun tutut sano menevänsä TÄNITTÄÄN. Jotkut myös muistelee nykyään, miten tänittivät ihan huolella nuoruudessaan.
Ei pelkästään punkkeja vaan isoja pökäleitä hanhenkakkaa.