HS: Ainakin kolme ihmistä loukkaantunut väkivallanteossa koulussa, yksi otettu kiinni - koululla on aseistautuneita poliiseja
Kommentit (1089)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteronia tai ei, ainakin pisimpäaikaiselle exälleni oli isänsä opettanut, ettei koskaan lyö naista tai lasta. Jos hänellä meni kunnolla hermot, lähti ulos rauhoittumaan. Koskaan ei nostanut kättään mua vastaan. Ihmisten tulee hallita hermonsa siten ettei käytä väkivaltaa.
Monta kertaa itse jouduit poistumaan ulos rauhoittumaan, ettet lyönyt miestäsi tai lastasi? Vai oliko oma väkivallattomuus itsellesi itsestäänselvyys, mutta miehessä joku aivan ainutlaatuinen ominaisuus!
Meinaatko, että homosuhteessa oli?
En ollut vaan heterosuhteessa 😀 Te käsititte mun viestin aivan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa jännitystä elämään, laittakaa se samaan selliin jonkun bikerhomon kanssa. 150kg Pena näyttää kuinka jännäksi elämä voi tulla ja paljaalla ei liukuvoidetta.
Kamppailulajeja harrastamattomat ei ymmärrä miten iso etu paino on. Pelkästään 10kg tuo aivan valtavan ylivoiman puhumattakaan jostain 50-100kg erosta. Tietenkään mikään lyhyt talipallo ei ole ideaali, mutta yleisesti näin.
No hyvin tiedän, kun lapsena isosiskollani oli tapana päivittäin pahoinpidellä minua. Ei minulla ollut siinä mitään saumaa puolustautua. Vanhemmat käskivät vain sopia asiat keskenämme. Minusta ei tullut silti väkivaltaista, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa vauvapalstalla. Tulet lukemaan keskustelua koulussa tapahtuneesta väkivallanteosta ja täällä vaan jauhetaan japanilaisista ja karvakäsistä. Wtf? Taattua av-laatua.
Palstapersujen suosikkiaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin ja julkinen miesviha aiheuttaa tuloksia. Kuvitteliko naiset että kun julkisesti vihaa miehiä miehet alkavat kunnioittamaa?
Miten tämä miesviha ilmenee? Vaativatko naiset miehiä ottamaan vastuuta naisten väkivaltarikollisuudesta ja vaativat miesten kehoja vapaaseen käyttöönsä miehen halusta viis? Jankkaavatko, että miesten äänioikeus oli virhe ja että aviomies pitää pitää kurissa väkivalloin, että oppii?
Vaiko onko tämä mainitsemasi "miesviha" sitä, että nainen haluaa itse päättää elämästään ja kehostaan?
Miesviha ilmenee vauva.fi keskusteluissa aika voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin ja julkinen miesviha aiheuttaa tuloksia. Kuvitteliko naiset että kun julkisesti vihaa miehiä miehet alkavat kunnioittamaa?
Minä en ainakaan vihaa radikaalifeministinäkään miehiä. Olen kyllä sitä mieltä, että naisilla tulisi olla entistä enemmän oikeuksia, mutta en syrji ketään vaan kohtelen tasaveroisesti. Usein vain miehet eivät ymmärrä että en ole ylipainoisena epätoivoinen miesten perään. Sitä jankutusta ei jaksa kukaan kuunnella.
Entistä enemmän oikeuksia tehdä mitä? Mitä on nämä paljon puhutut oikeudet mitä miehillä on, mutta naisilla ei?
-eri
Ja se että noudattaa 4B-sinkkutyyliä on monelle miehelle miesvihaa ja monelle naiselle sitä että pelkään etten riitä omana itsenäni miehille. Ikään kuin elämän ainoa tarkoitus olisi löytää parisuhde. Pärjään paljon paremmin ilman, nähty ja tehty. Osaan olla hyvä kumppani, mutta olen huomannut, että nautin yksinolosta paljon enemmän kuin parisuhteesta. Tässäkin on sitten monien mielestä jotakin vikaa. Seksi tai parisuhde ei ole velvollisuus, vaan vapaaehtoinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa vauvapalstalla. Tulet lukemaan keskustelua koulussa tapahtuneesta väkivallanteosta ja täällä vaan jauhetaan japanilaisista ja karvakäsistä. Wtf? Taattua av-laatua.
Tervetuloa takaisin!
Tää on nykyään täällä normaalia. Tekijä paljastuu kotimaiseks persu inceliks, nii keskustelua käännetään mihin sattuu, tai koitetaan saada poistoon.
Ylilauta nassejen temmellyskenttä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa jännitystä elämään, laittakaa se samaan selliin jonkun bikerhomon kanssa. 150kg Pena näyttää kuinka jännäksi elämä voi tulla ja paljaalla ei liukuvoidetta.
Kamppailulajeja harrastamattomat ei ymmärrä miten iso etu paino on. Pelkästään 10kg tuo aivan valtavan ylivoiman puhumattakaan jostain 50-100kg erosta. Tietenkään mikään lyhyt talipallo ei ole ideaali, mutta yleisesti näin.
Olen kyllä saanut isokokoisena huomata, että lyhyenä talipallona olen saanut kulkea keskellä yötäkin kaikessa rauhassa. Kun taas hoikemmat kaverini ovat joutuneet pahoihin tilanteisiin monia kertoja. Lisäksi kuljen pää pystyssä ja itsevarmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä miesviha ilmenee? Vaativatko naiset miehiä ottamaan vastuuta naisten väkivaltarikollisuudesta ja vaativat miesten kehoja vapaaseen käyttöönsä miehen halusta viis? Jankkaavatko, että miesten äänioikeus oli virhe ja että aviomies pitää pitää kurissa väkivalloin, että oppii?
Vaiko onko tämä mainitsemasi "miesviha" sitä, että nainen haluaa itse päättää elämästään ja kehostaan?
Puukottaako silti naiset tyttöjä, kun ei saa?
Ei. Se on persu inceleiden hommia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että onkos kukaan nähyt sitä videota, jota eivät näytä, koska se olisi juuri sitä mtä tekijä haluaa.
Haloo!
Niin mistä me tiedetään, että on poika, jos eivät näytä siitä edes kuvia? Mustia huppareita voi olla tytöilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan vihaa radikaalifeministinäkään miehiä. Olen kyllä sitä mieltä, että naisilla tulisi olla entistä enemmän oikeuksia, mutta en syrji ketään vaan kohtelen tasaveroisesti. Usein vain miehet eivät ymmärrä että en ole ylipainoisena epätoivoinen miesten perään. Sitä jankutusta ei jaksa kukaan kuunnella.
Entistä enemmän oikeuksia tehdä mitä? Mitä on nämä paljon puhutut oikeudet mitä miehillä on, mutta naisilla ei?
-eri
Oikeudet on lain edessä Suomessa yhdenlaiset mutta suuressa osassa maailmaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten! Kai osaat kertoa, millä lailla naiset tahtovat alistaa miehet ja viedä heiltä perusoikeudet? Vai onko se miesvihaa, että eroaa pettävästä kotitöitä tekemättömästä miehestä, eikä sokerikuorruta kuvausta miesmyönteisemmäksi vauvapalstalla? Kyseessähän on vain yksi mies, viha ei kohdistu miehiin sukupuolena.
Minua vaan kiinnosti puukottajan tilanne ja puukotukset ilmiönä mutta täällä aina puskee tuota miesvihaa niin paljon että tahtomattaan alkaa puolustaa kaikenlaisia sarjapuukottajiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että onkos kukaan nähyt sitä videota, jota eivät näytä, koska se olisi juuri sitä mtä tekijä haluaa.
Haloo!
Niin mistä me tiedetään, että on poika, jos eivät näytä siitä edes kuvia? Mustia huppareita voi olla tytöilläkin.
Niin ja tekijä oli uhri.
-Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten! Kai osaat kertoa, millä lailla naiset tahtovat alistaa miehet ja viedä heiltä perusoikeudet? Vai onko se miesvihaa, että eroa
Onhan se nähty. Sitä mennään ensin onnellisena naimisiin ja hankitaan lapsia, mies ei tajua tai halua ottaa vastuuta ja sitten sitä ihmetellään kun mies huitelee missä haluaa, ei suostu edes roskia viemään parkumatta ja nainen on jumissa lasten kanssa kotona. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kauas varsinaisesta aiheesta nyt eksytään, mitä tämä yllä kirjoitettu liittyy puukotustapaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo!
Jotkut meistä osaa lukea mediaa.
Mene takas ylilaudalle incelöimään.
Ehkä se tuossa vaan on, yleisesti näissä tapauksissa, että mihin sisäelimiin terä osui. Koska elimiä voi olla vaikea saada, jos joku menee ja se tekee siitä vaarallista. Sen lisäksi että voi vuotaa kuiviin. Mutta onneksi apu pääsi paikalle.