Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Ainakin kolme ihmistä loukkaantunut väkivallanteossa koulussa, yksi otettu kiinni - koululla on aseistautuneita poliiseja

Kommentit (1089)

Vierailija
381/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin juhlitaan tämän sankarin ja Evitan häitä?

Vierailija
382/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkara kirjoitaa manoifestissaan, että aoikoo puu kottaa tyttöjä, koska helpompia kohteita. Mikä surkimus. Tavoitteena tappaa yksi ja haavoittaa kahta.

Luettelee myös lempielokuvansa ihan kuin jotakuta kiinnostaisi surkimuksen mieltymykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ei ollut kavereita enkä halunnut niitä" - yksikään opettaja tai pojan vanhemmat eivät nähneet että poika on yksinäinen?! Tässäkin tragediassa uhreja on useita ja yksi niistä on tämä poika. En ihmettele kun nykyistä koulumaailmaa katsoo. Opettajat kulkevat laput silmillä ja nuorten pahoinvointi vaan lisääntyy. Terv. Erään koulukiusatun vanhempi

Vierailija
384/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijä siis kantasuomalainen. Mikä pettymys persuille.

Riikka on jo lauteiden alla dokaamassa, kun ei pääse someen öyhöttään. 

Vierailija
385/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videolla puukotti penkillä istuvia tyttöjä = asetelma, jossa vaikea puolustautua/paeta. Ei hitto mikä säälittävä p a s k a. Sama kuin potkisi maassa makaavaa, niin raukkamainen teko.

Sopii hyvin linnaan. Sielläkin on tapana odotella, että kohde menee istumaan tuolille ja sitten hyökätä selkäpuolelta astalolla. Tämän jälkeen mainostetaan kaikille seuraavat puoli vuotta kuinka kova jätkä mä oon.

Sä et tiedä, minne tämä joutuu, rangaistusta suorittamaan.  Nuorisovankilaan / psykiatriseen hoitolaitokseen, vai minne.

Päästä tuollaisellahan nuorella heittää ja pahasti.  Kun rupee puukottamaan oman koulunsa tyttöjä.

Ei normaali, terve nuori, tuollaista edes ajattele, suunnittele.  Saati että tekisi sen.

Miksi näitä mt-nuoria on nykyisin niin paljon?  Miksi?

Vierailija
386/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentu, joka luulee jäävänsä historiaan kovinkin merkittävänä.  Äitinsä olisi saanut tehdä abortin.

Vierailija
387/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta pitää sulkea. Nyt heti. Ihan hirveä vihapuheen pesäke, jota ei moderoida käytännössä ollenkaan.

Vierailija
388/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ollut kavereita enkä halunnut niitä" - yksikään opettaja tai pojan vanhemmat eivät nähneet että poika on yksinäinen?! Tässäkin tragediassa uhreja on useita ja yksi niistä on tämä poika. En ihmettele kun nykyistä koulumaailmaa katsoo. Opettajat kulkevat laput silmillä ja nuorten pahoinvointi vaan lisääntyy. Terv. Erään koulukiusatun vanhempi

Tekijä ei ole uhri. Lopeta persoonallisuushäiriöisen murhanhimoisen kusipään puolustelu.

Vierailija
389/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ollut kavereita enkä halunnut niitä" kenen uhri tämä omasta halusta syrjäytynyt ja radikalisoitunut poika sitten oli? Itsensä?

Vierailija
390/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentu, joka luulee jäävänsä historiaan kovinkin merkittävänä.  Äitinsä olisi saanut tehdä abortin.

Näiden kuvitelmat on aina naurettavia. Muutaman kuukauden kuluttua kukaan ei edes muista koko juttua.

Vierailija
391/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulla ei ollut kavereita enkä halunnut niitä" kenen uhri tämä omasta halusta syrjäytynyt ja radikalisoitunut poika sitten oli? Itsensä?

Kantasuomalainen poika on aina uhri.

Vierailija
392/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radikalisoitunut perussuomalaisuudesta ja Sebastian Tynkkysestä?

Vierailija
393/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ollut kavereita yläasteella, enkä hirveästi halunnutkaan niitä, mutta ei silti tullut mieleen lähteä puukottamaan tyttöjä että pääsisi vankilaan.

Kaverien vähyys ei ole mikään syy ryhtyä väkivaltaiseksi.

Vierailija
394/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tuli ehdotettua koulun sisäänkäyntiovelle metallinpaljastusporttia ja vahtimestaria. Lähinnä sitä vähäteltiin...

Mitä se portti auttaa ellei henkilökunnalla ole esim. suojaliivejä konetuliaseita yms. siinä tilanteessa kun sen portin läpi tulee  hyvin aseistautunut kouluampuja? 

Vierailija
395/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videolla puukotti penkillä istuvia tyttöjä = asetelma, jossa vaikea puolustautua/paeta. Ei hitto mikä säälittävä p a s k a. Sama kuin potkisi maassa makaavaa, niin raukkamainen teko.

Sopii hyvin linnaan. Sielläkin on tapana odotella, että kohde menee istumaan tuolille ja sitten hyökätä selkäpuolelta astalolla. Tämän jälkeen mainostetaan kaikille seuraavat puoli vuotta kuinka kova jätkä mä oon.

Vankilassa taitaa vaan olla ne mahdollisuudet saada jotain astaloa käsiin olla aika lailla valvottuja.

Enkä myöskään usko että koululaisen joka tuollaiseen tekoon muita oppilaita kohtaan on syyllistynyt kannattaisi siitä luokkakavereilleen tai muillekaan paljon rehvastella (...ja kyllä hän sen itsekin,aivan 100% takuuvarmasti, tietää ettei kannattaisi niistä teoistaan suutaan  kenellekään avata.)

Vierailija
396/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilauta pitää sulkea. Nyt heti. Ihan hirveä vihapuheen pesäke, jota ei moderoida käytännössä ollenkaan.

Ja sitten nekin vaihtaa tor-verkon palstoihin. Siellä ne parhaat jutut vasta onkin.

Vierailija
397/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä ei ole uhri. Lopeta persoonallisuushäiriöisen murhanhimoisen kusipään puolustelu.

tietyn aatesuunnan ihmiset näkevät aina vian yhteiskunnassa, koulussa tai vastaavassa instanssissa. Tekijä on näiden uhri. Todellisuudessa tekijä on vastuussa teoistaan, eikä ole mikään uhri

Vierailija
398/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ja yksinjätetty poika joka radikalisoitui. Jonkun aikuisen olisi pitänyt huomata kuinka huonosti hän voi - vanhempien, opettajien, koulutukihenkilön, kuraattorin. Joku on sulkenut silmänsä. Tai jotkut.

Vierailija
399/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantasuomalainen poika on aina uhri.

Noinhan se vähän menee. Ruskettunut poika on uskonnollisesti motivoitu aivopesty tero, kotimainen poika on uhri ja MT-ongelmainen ja tytötkään ei ole ymmärtäneet antaa. 

Vierailija
400/1089 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radikalisoitunut perussuomalaisuudesta ja Sebastian Tynkkysestä?

Sinäkö, ja uskallat ilmoittautua täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi