Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pystytkö kuvittelemaan miestäsi paremman miehen itsellesi?

Vierailija
20.03.2007 |

Pitäisikö " sen oikean" tuntua siltä ettei edes pysty kuvittelemaan parempaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämän miehen kanssa haluaisin olla aina....yhteistä taivalta takana jo viitisen vuotta ja yhteinen lapsi, enkä halua ajatella ketään muuta, en menneisyydestä en tulevasta.

Vierailija
2/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko oikeassa maailmassa vastinetta kuvitelmille, onkin ihan eri juttu. Itse huomaan, että mieheni on minulle " se oikea" , kun tuon tuosta tunnen itseni todella onnekkaaksi, kun mieheni on mielestäni huomaavainen, fiksu, kiva, hellä jne.

Näitä havantoja teen usein ihan tavallisissa tilanteissa, joissa huomaan muiden miesten käyttäytyvän esimerkiksi puolisoitaan kohtaan tylysti tai piittaamattomasti. Silloin tulee usein mukava olo, kun huomaa, että oma mies on lopulta se kaikkein paras, siis omasta mielestäni :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten kaikki olisikin ok, mutta mielestäni mies istuu liian mielellään tietokoneella ja on lasten kanssa liian vähän. Toivoisin, että hän olisi oikein aktiivinen isä, joka juoksuttaisi lapsia harrastuksissa (siis yhteisissä) hiihtämässä, ulkoilemassa, pelaisi pelejä tms. Mies on muuten ihana ja osallistuu kotitöihin, mutta lapsia ei huomio juuri mitenkään.

Vierailija
4/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ivaisi eikä loukkaisi minua niinkuin tuo nykyinen.

Vierailija
5/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen mies tuo on, mut s-eksii sais olla enempi. Paljon enempi.

Vierailija
6/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tuntee sydämen pohjassa asti. Luulin ensimmäisen mieheni olevan se oikea. Rakastin häntä kovasti, hänkin minua.... 8 vuotta kunnes löysi toisen. Siis en ollut hänelle se oikea eikä hän minulle. Kun tapasin nykyisen mieheni, rakastuin " oikeasti" . Se todellakin kolahti sydämen pohjalle asti, heittäen voltin matkalla =O). Sitä tunnetta ei pysty kuvailemaan, vain sen kokenut tietää miltä tuntuu kun " Kolahtaa oikea kohdalle" .

Yhteistä taivalta takana 13 vuotta ja edelleen rakastun päivä päivältä mieheeni enemmän.

Siis en voisi ikinä kuvitella löytäväni parempaa.

Vierailija
7/7 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin hyvin hitsauduttu yhteen. Jos nyt ottaisi jonkun uuden, niin menisi vaikka kuinka kauan ennen kuin ymmärrettäisiin toisiamme yhtä hyvin kuin tämän nykyisen kanssa nyt. Ja mistä sen tietää, olisiko se toinen kuitenkaan sen parempi. Kaikilla on vikansa.