Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaisen pepun haju takaapäin

Vierailija
19.05.2025 |

Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin mestarit, vähän tasapuolisuutta peliin. Jos otetaan kymmenen äijää, housut alas ja perse pystyyn, kuinka monella nousee pöllönsilmästä käry? Veikkaan, että kaikilla.

Olen kyllä hyvän hygienian kannalla, molemmille. 

Ehdottomasti, hygienia pitää olla molemminpuolista.

Vierailija
122/165 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin mestarit, vähän tasapuolisuutta peliin. Jos otetaan kymmenen äijää, housut alas ja perse pystyyn, kuinka monella nousee pöllönsilmästä käry? Veikkaan, että kaikilla.

Olen kyllä hyvän hygienian kannalla, molemmille. 

Mä kyllä pesen perseeni joka kerran kakkoshädän jälkeen, en pelkästään pyyhi. Mutta kyllä se voi illalla ainakin hielle haista sitä huolimatta.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ylipäänsä olettaa, että se takapuoli putsaantuu pelkällä pyyhkimisellä? Jos käteen tulee paskaa niin pyyhkiikö vain senkin ilman vesipesua?

Vierailija
124/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haju negatiivisuutta

Vierailija
125/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se likainen peppu haisee joka suunnasta! Ja kaukaa jo!  Yäk! Kyllä halut lähtee. Jos niitä on ollutkaan tuollasta kohtaan, joka ei huolehdi puhtaudestaan.

Vierailija
126/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on sama etu- ja takaperin, mutta voimakkuus voi vaihdella.

Vierailija
127/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep,ei oikein viehätä se sillin&paskan käry naisissa

Vierailija
128/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kesä ja helteet tulee. Aivan ihanaa päästä kuumien ja tuoksuvien hellepyllyjen kimppuun 😍

Vierailija
129/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako perseenhajuisia hajuvesiä? Laittaisin korvan taakse hajufaneja varten.

Vai onko otettava sormella perseestä korvan taakse?

Miksi maksaisit feikistä jos aito on ilmaista ja helposti saatavilla

Jos oma on helvatin pahanhajuista.

Vierailija
130/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin näitä, meni naintihalut taas ainakin viikoksi.

Vierailija
131/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä suihkua välttämättä ole saatavilla, jos baarissa käy paskalla.

No ei ole ei. Mutta siitä huolimatta persesilmän voi pyyhkäistä tanssin jälkeen vessapaperilla, niin päästään paskarenkaasta eroon... voi toki olla että kännissä tuollainen unohtuu. Itseäni kiihottaa jos tuollainen rengas tarttuu alavatsaani ja tuoksuu voimakkaalle. Se on luonnollinen ja kiihottava nuoren naaraan haju.

M55

Vierailija
132/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luin näitä, meni naintihalut taas ainakin viikoksi.

No mitä väliä sillä on? Ethän sä saisi muutenkaan noin ronkelina.

Vierailija
133/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärini mainitsi minulle tunnustellessaan eturauhaseni että täältä pitäs pestä huolellisemmin.

Vierailija
134/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärini mainitsi minulle tunnustellessaan eturauhaseni että täältä pitäs pestä huolellisemmin.

Peräaukosta vai eturauhasesta?

Vierailija
135/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ruveta hinuriksi, kun tuntuu näitä lukiessa, että miesten perseet ovat puhtaampia.

Vierailija
136/165 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän peräaukostani puhui. Olin kyllä ennen tutkimusta hikoilut koko päivän töissä. Ja kävin nopeasti paskalla ennen vastaanottoa. Suihku mahdollisuutta ei ollut. Hävetti kyllä.

Vierailija
137/165 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olisi toiveena saada nautiskella eilen pestystä pyllyvaosta

Vierailija
138/165 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän peräaukostani puhui. Olin kyllä ennen tutkimusta hikoilut koko päivän töissä. Ja kävin nopeasti paskalla ennen vastaanottoa. Suihku mahdollisuutta ei ollut. Hävetti kyllä.

Hyi helv...!!

Vierailija
139/165 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta olisi toiveena saada nautiskella eilen pestystä pyllyvaosta

En saanut 😓

Vierailija
140/165 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoikin, niin sama käry sieltä nousee, oli se sitten miten päin tahansa. Takaapäin pannessa sitä on vaan yleensä juuri sopivalla kohdalla käryä ajatellen. Monissa muissa asennoissa käryää naisen parfyymi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän