Likaisen pepun haju takaapäin
Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.
Kommentit (269)
Kyllä se peppu pitää ainakin kakkoshädän jälkeen olla pesty. Jokainen voi illalla alasti mennä slaavikyykkyyn, jos edellinen pesu on edellisenä iltana ja päivällä käynyt kakkoshädällä. Ja sitten miettiä, onko kiihottava käry, joka perseestä nousee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se peppu pitää ainakin kakkoshädän jälkeen olla pesty. Jokainen voi illalla alasti mennä slaavikyykkyyn, jos edellinen pesu on edellisenä iltana ja päivällä käynyt kakkoshädällä. Ja sitten miettiä, onko kiihottava käry, joka perseestä nousee.
Todella aromaattinen tuoksu. Minä tykkään!
M55
Perseen käryt nostattavat kiihkoa.
Onkohomoille perseen haju tärkeämpi kuinheteromiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu, tullut tämä vastaan monesti. Nykyinen naisystävä onneksi peseytyy käsisuihkulla joka wc-käynnillä.
Kuunteletko sitä lotinaa? Runkkaat.
Pesetkö itse mulkkusi, kassit ja peräreiän monta kertaa päivässä?
Vierailija kirjoitti:
On kieltämättä varsin epämiellyttävää. Kokemusta on, valitettavasti. Peskää hyvät naiset myös se perse.
Yksi ihan fiksu nainen tuli ensitapaamiselle suoraan reissusta. Kainaloista tuli kunnon hienhaju ja perse haisi siltä itseltään. En tiedä, miksi ei käynyt ensin suihkussa. Olin kovassa puutteessa, joten harrastimme seksiä, mutta jälkikäteen jäi hieman iljettävä olo. Jäi ainoaksi tapaamiseksi.
M43
Mistä reissusta se tuli? Oliko tavaraa mukana?
Ja heti nussimaan ventovieraan kotiin?
Tämä on kyllä keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onkohomoille perseen haju tärkeämpi kuinheteromiehelle?
On. Ei hajut haittaa.
Paskaa kairataan.
T.biimies (naimisissa kaapissa hetero)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu panna perseeseen, nykymiehet eivät osaa tehdä panohommia. Ennen pantiin pilluun, ei haissut paska, ei ollut perse suihkuja vaan paskahuusissa pyyhittiin sanomalehteen. Nykymiehet ovat nössöjä luusereita eihän niillä ole munakarvojakaan
Tämä.
Ou jee!!