Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa jopa pomo (pk:din johtaja) oli kanssani samaa mieltä

Vierailija
20.03.2007 |

siinä, että jos esim sisaruksista toinen kipeä niin pitäisivät toisenkin kotona! Samoin nämä jotka tuovat lapsen hoitoon aamu seiskaan ja menevät itse vasta kolmeen. :) Ihmetteli että mikseivät vanhemmat hoida itse lapsiaan kun niitä tekevät. :)

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on tullut uusi ilmiö - äidit tuovat 1½-vuotiaat hoitoon koko päiväksi, kun itse jäävät äitiyslomalle uuden lelunsa kanssa.

Vierailija
2/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen viedään päiväkotiin, jos toinen on sairas jaloista mankumasta. Mieluummin lapsi menee päiväkotiin, kun jää kotiin pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos esim sisarus 3v on flunssassa ja isosisko 6v täysin terve, ja hyppii kotona seinille niin eikö lapsenkin etu ole päästä osaksi päivää pois neljän seinän sisältä kavereiden seuraksi.

Oksennustauti tms tietysti eri asia.

Ja olen itsekin päiväkodissa töissä, mutta asiat ei aina ole niin mustavalkoisia.

Vierailija
4/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi edes vaivaudun... Ehkä siksi, että ottaa päähän tuollainen yleistäminen. Syitä voi olla monia. Voi olla että uusi vauva on koliikkivauva tai muutoin vaativa. Saattaa olla että äiti sairastaa masennusta ja siksi haluaa hiukan helpotusta päivään. Saattaa olla että kolmeen töihin menevä ei ole nukkunut silmäystäkään edellisenä yönä syystä tai toisesta. Saattaa olla että hän käy vaikka työhaastattelussa tai pankissa neuvottelemassa lainasta ennen töihin menoa. Saattaa olla että hän haluaa joskus hiukan omaa aikaa. Saattaa olla että hän jopa ajattelee jollain tasolla lapsen parasta tuomalla hänet hoitoon vaikka itse olisi vielä muutaman tunnin kotona.

Itse tulin hyvällä omalla tunnolla tänään 2h aiemmin kotiin ja siivosin rauhassa ennen kuin hain lapseni hoidosta. Ostinpa tälle vaatteitakin työmatkani varrella.

Vierailija
5/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve lapsi hyppii seinille... on se nuorempi tai vanhempi.

Vierailija
6/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olette äidistä, joka kotona työttömänä ja lapset 4 v. ja 1 v. kokopäivähoidossa? Lapset tuodaan joka aamu klo 7 ja haetaan klo16. Hakiessaan äiti kehuu nauttineensa shoppailupäivästä/käyneensä jumpassa/ottaneensa kevätaurinkoa...

Isompi lapsista saa joskus viettää " äiti-lapsi" -päivän, pienempi ei koskaan.

Vierailija
7/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut, miten hankalaa voi olla käydä työhaastattelussa tai työkkärissä lasten kanssa? Ei kai tuokaan äiti joka päivä työttömyyskorvauksillaan shoppaa.

Vierailija:

Mitäs mieltä olette äidistä, joka kotona työttömänä ja lapset 4 v. ja 1 v. kokopäivähoidossa? Lapset tuodaan joka aamu klo 7 ja haetaan klo16. Hakiessaan äiti kehuu nauttineensa shoppailupäivästä/käyneensä jumpassa/ottaneensa kevätaurinkoa...

Vierailija
8/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko koskaan ajatellut, miten hankalaa voi olla käydä työhaastattelussa tai työkkärissä lasten kanssa? Ei kai tuokaan äiti joka päivä työttömyyskorvauksillaan shoppaa.

Vierailija:

Vierailija
9/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Valitettavasti hänen puheidensa mukaan päivät kuluvat enimmäkseen oman itsensä virkistämiseen (mm. ulkomaanmatkoja). Ei siinä mitään, maksaahan hän hoidosta, joten toki sitä kannattaa hyödyntää... Harmittaa vain pienen puolesta, kun hän ei koskaan saa pitää vapaapäivää äidin kanssa.

Vierailija
10/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joka päivä on tuntikausia haastatteluja, on kyllä aika kummallista, ettei yksikään tärppää.

Vierailija
11/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työnhakija ja lapseni ovat päiväkodissa. En siis miellä itseäni työttömäksi, koska olen vasta aloitanut työnhaun, enkä ole kortistossa. Miten ihmeessä voin keskittyä työnhakuun, jos lapset pyörivät jaloissa? Voinko sanoa työhaastattelussa, että kiitos, otan työn vastaan, mutta voin aloittaa vasta neljän kuukauden kuluttua kun saan lapseni päiväkotiin?

Jos vanhempi lapsista on kipeä, niin pidän rauhallisen kuopuksen kotona. Mutta jos nuorempi on kipeä, niin todellakin vien vilkkaan esikoisen hoitoon. Juuri sen seinille hyppimisen takia.

Vierailija
12/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä vauvalomaa viettävät äidit ovat iloisia, positiivisia ja virkeitä, hyvin toimeentulevia ja tietääkseni perheen asiat täysin reilassa. Mutta eihän sitä saa olla kotona rauhassa, jos siellä on vaativainen ikiliikkuja mukana vauva-arjessa.

Vierailija
13/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä jos kokki valittaisi: Miksi tulevat tänne syömään avuttomat, eivätkö osaa itse tehdä ruokaa? Tai bussikuski: Mitä olet niin köyhä että kuljet bussilla, osta auto! Tai remonttimies: Miksi minun apuani tarvitset, onko peukalo keskellä kämmentä?

Jos haluaa olla päiväkodissa töissä niin pitää kestää se tosiasia, että lapset ovat siellä HOIDOSSA..

Vierailija
14/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivinen asia, että he välittävät sellaisistakin lapsista, joista näiden omat vanhemmat eivät välitä.

Vierailija
15/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mitä jos kokki valittaisi: Miksi tulevat tänne syömään avuttomat, eivätkö osaa itse tehdä ruokaa? Tai bussikuski: Mitä olet niin köyhä että kuljet bussilla, osta auto! Tai remonttimies: Miksi minun apuani tarvitset, onko peukalo keskellä kämmentä?

Jos haluaa olla päiväkodissa töissä niin pitää kestää se tosiasia, että lapset ovat siellä HOIDOSSA..

Vierailija
16/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkäritkään kauheasti kiitteli ylipainon takia terveysongelmista kärsiviä, verotoimisto ei tykkää veronkiertäjistä, eikä vanginvartija syleile rikoksenuusijaa.

Kaikissa tapauksissa on kyse samasta asiasta kuin tässä: Asiakas käyttäytyy vastuuttomasti ja yhteiskunta ja syyttömät kärsii.

Vierailija
17/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hänen tehtävänsä asettaa rangaistustasoa, toimia poliisina, kostaa vangeille tai marmattaa asiasta. Jos on sen työn valinnut, on syytä palvella vankeja mahdollisimman hyvin ja asiallisesti.

Vierailija
18/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa.

Vierailija
19/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisivat päästä mahdollisimman helpolla. Kun useat lapset ovat kotona, voi istuskella lihavalla takamuksella ja odottaa päivän päättymistä.

Vierailija
20/91 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itsekin miellät päiväkodin ja vankilan samantapaisiksi LAITOKSIKSI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi