Kesälomarahaa 1500e. Ideoita mitä tehdä lomalla?
Mitä voisin tehdä tuolla rahalla? Äiti ja kaksi teiniä mukana. Auto on ja vielä lisäksi 500e ruokaan, eli 2000e yhteensä. 5vk loma heinä-elokuussa.
Auttakaa kiva kesäloma meille, en keksi muuta kuin junalla Helsinkiin? Asutaan Itä-Suomessa. Ruotsinlaiva jo nähty.
Kommentit (141)
Minäpä pidän tänään perhekokouksen ja suunnitellaan jos vaikka säästettäisiin ja syksyllä lähdettäisiin aurinkoon.
mitähän ne Teneriffan matkat maksaa syksyllä? Jos ottaisin loman muulloin kuin syyslomalla. Eikös sinne pääse Kuopiosta suoraan?
Koulujen syysloman aikaan oikea osoite on Välimeren maat. Jokainen tavallaan, mutta itse lomailen mieluummin kotimaassa sillä Suomen kesä on ihanin.
Teinit tarvitsee kivaa lomailua jo nyt kun ovat ahkeroineet koko kouluvuoden. Viikon loma jossain etelässä vs. 5 viikon kotimaanloma jossain kotimaan kohteessa/kohteissa. Viikon ilo vai tylsä kesä?
"Jos ottaisin loman muulloin kuin syyslomalla"
Koulujen kaikkina loma-aikoina matkat ovat kalliimpia kuin muulloin vai ajattelitko lähteä ilman lapsia?
Ulkomaille Haaparantaan. Ensinnäkin Tornio-Haaparanta on mukava paikka, kivat pikkukaupungit, ja lähistöllä on muitakin käymisen arvoisia paikkoja. Haaparanta kiitos kruunun on hyvä shoppailupaikka. Lapset ja nuoriso viihtyy mm. karkkikaupassa ja mamma ostelee ulkoiluvaatteita ja hieman naista väkevämpää. Lämmin suositus.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille Haaparantaan. Ensinnäkin Tornio-Haaparanta on mukava paikka, kivat pikkukaupungit, ja lähistöllä on muitakin käymisen arvoisia paikkoja. Haaparanta kiitos kruunun on hyvä shoppailupaikka. Lapset ja nuoriso viihtyy mm. karkkikaupassa ja mamma ostelee ulkoiluvaatteita ja hieman naista väkevämpää. Lämmin suositus.
Tuolta sitten Aavasaksan upeisiin maisemiin 🤗
Vuokraa asuntovaunu ja mene minne nokka näyttää. Itse reissuan omalla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä onkin karkki kaupassa hyvä shoppailla vaikka kruunuilla. 10€/kg irtokarkit. Mutta onhan siellä tupakka ja Alko tuotteet halvempia. Bensa myös.
Vierailija kirjoitti:
St. Pauli ja Reeperbahn.
Hampuri onkin kiva kaupunki mutta 1500 voi loppua aika äkkiä.
Itse menossa Hampuriin joulumarkkinoiden aikaan. Myös Repiksellä on oma joulutori.
Laita säästöön niin ei tarvitse valittaa sitten rahattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko mennä jonnekin ihan vaan siksi, että pitää mennä jonnekin? Kysy perheeltä että mitä he haluaisivat tehdä! Joskus ihan kotoa käsin on kivempaa tehdä "jotain" mihin saa menemään tuon 1500 euroa.
Onko se raha ihan pakko tuhlata johonkin? Miksi ei voi laittaa säästöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mualiman navan ympäriajo
Ollaan Kuopiosta.
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mualiman navan ympäriajo
Ollaan Kuopiosta.
😅
Kuopio on mukava kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi Lappi, mutta onko se täynnä itikkaa?
ap
On..Kalajoki on järkevämpi ..hienot hiekkarannat ym
Vattajalla on hienommat hiekkarannat.
Ottakkee mökki Punkaharjulta ja käykee Savonlinnassa + Kerimäellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä pidän tänään perhekokouksen ja suunnitellaan jos vaikka säästettäisiin ja syksyllä lähdettäisiin aurinkoon.
mitähän ne Teneriffan matkat maksaa syksyllä? Jos ottaisin loman muulloin kuin syyslomalla. Eikös sinne pääse Kuopiosta suoraan?
Pitääkö sinulle muiden katsoa kaikki valmiiksi, satana ongi itse tietoa netistä.
Pori ja Reposaari, Turku, Rauma, Uusikaupunki ja Naantali 👍
Katso missä esiintyy Sirkus Finlandia. Varaa liput parhailta paikoilta. Eturivi ja edestä eli aitiopaikat.
Savonlinna hyvä, mutta ei hemmetissä oopperoiden aikaan - kallista ja liikaa väkeä.