Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että kiinnostavimmat miehet on vähän vanhempia, 55+ ikäisiä?
Kommentit (128)
Mulla on vuotta vanhempi mies. Aina on ollut paras suunnilleen samanikäinen, nuorena oli että korkeintaan kolme vuotta vanhempi, nyt jos en olisi onnellisesti avioliitossa ja olen jo reilusti yli 40+ ikähaarukka olisi max 5 vuotta vanhempi tai pari vuotta nuorempi. En usko että kuitenkaan enää jos mies lähtisi tai menehtyisi alkaisin etsiä uutta ainakaan samaan talouteen asumaan, luultavasti en ollenkaan.
Näihin kommmentteihin "et saisikaan" kyllä ihan tavalliset tavallisen näköiset tutut on löytäneet vanhoilla päivillään uusia kumppaneita kun ovat etsineet tai sattumalta tavanneet.
Aika moni katselee vanhempia miehiä sillä silmällä
Edelleenkään ei. Mutta toisessa ketjussahan joku oli heittäytynyt vieläkin hurjemmaksi ja oli sitä mieltä, että nelikymppiselle naiselle paras kumppani on 70+-vuotias mies. Joko ihan huvikseen trollasi tai sitten on kyllä ihan irti todellisuudesta. Nelikymppiselle naisellehan 70+-vuotias on isän, ei kumppanin ikäinen.
Ei tunnu.
Nimimerkki Kuuma Puuma
Vierailija kirjoitti:
Aika moni katselee vanhempia miehiä sillä silmällä
Ainostaan sillä silmällä, että tarvitseeko papparainen apua.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Ikäiseni naiset eivät katsele edes minua ollenkaan, nuoremmat selvästi enemmän. Toki se voi johtua siitä, että neljäkymppisillä on jo parisuhteet koettu ja niihin kyllästytty. Vain nuoremmat miehet ovat kiinnostavia, koska 40+ nainen ei voi enää rakastua, mutta kalunhimoa on vielä jäljellä.
M43
Tässä siskoille hyvä esimerkki setäselittämisestä!
N68
Minusta yli viisikymppiset miehet ovat pahimpia änkyröitä mitä maa päällään kantaa. Monet heistä ovat vihaisia ja katkeroituneita, joten ei kiitos.