Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että kiinnostavimmat miehet on vähän vanhempia, 55+ ikäisiä?

Vierailija
18.05.2025 |

Kiinnostaa tuntuuko ne sopivimmilta

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään ikäiset miehet eivät yleensä ole keski-ikäisen naisen ajatusten keskipisteenä. On nimittäin aika muuta (mielenkiintoisempaa) ajateltavaa. 

Vierailija
102/108 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kieltämättä. Sellainen jolla on jo vuosikymmenten hyvä työura siinä mallissa, että voi alkaa miettiä eläkkeelle siirtymistä. Joka on lapsenlapsilleen hyvä ja lämmin isoisä, koko suvun turvallinen, lempeä ja viisas isähahmo. Sellainen itsestään ja muista huolehtiva silver fox, joka on hoitanut elämässään velvollisuudet parhain päin.

Harmi, että tarjolla on lähinnä säälittäviä reppanoita, jotka ovat jääneet varhaisteinin tasolle ja luulevat sen olevan "nuorekkuutta". 

No se on juurikin noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparaiset kiihottaa

Vierailija
104/108 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Minusta 48-vuotias mies on jo ikäloppu. Olen itse vain viisi vuotta nuorempi kuin mieheni ja niin valmis vaihtamaan vanhan ukon nuorempaan.

Vierailija
105/108 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettua toki, että naiset tavallisesti tykkäävät itseään vanhemmista miehistä. Itsellänikin miehenä paljon kokemusta tästä. 

Vierailija
106/108 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Minusta 48-vuotias mies on jo ikäloppu. Olen itse vain viisi vuotta nuorempi kuin mieheni ja niin valmis vaihtamaan vanhan ukon nuorempaan.

Siis hetkonen, 43-vuotiaana naisena koet 48-vuotiaan miehen olevan ikäloppu? Onko sinulla lainkaan kykyä itsetarkasteluun? 

Vierailija
107/108 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Nuoremmat kiinnostaa paljon enemmän.

Sama

M55+

Vierailija
108/108 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin että kiihotun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi