Tuntuuko 40+ ikäisenä naisena että kiinnostavimmat miehet on vähän vanhempia, 55+ ikäisiä?
Kommentit (91)
No kyllä se oikea haitari on siellä n. 30-40 välillä. Ei missään tapauksessa vanhempia. Lapset on tehty, enkä tarvitse ketään saman katon alle. Tärkeämpää on silmänruoka ja hyvä p**o.
Nelikymppiselle naiselle sopiva puoliso löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä
Ei, kyllä he ovat kaikki jo hoivakodissa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se oikea haitari on siellä n. 30-40 välillä. Ei missään tapauksessa vanhempia. Lapset on tehty, enkä tarvitse ketään saman katon alle. Tärkeämpää on silmänruoka ja hyvä p**o.
Harmi vaan että ne 30-40 vuotiaat miehet katselevat kumppaniksi 20-30 vuotiaita naisia ja näkevät päälle nelikymppiset naiset lähinnä äitihahmoina tai ikääntyneinä helppoina panoina jos mitään muuta ei saa.
Olen 55-vuotias nainen. Jos vielä haluaisin miehen kanssa parisuhteeseen, en missään nimessä huolisi itseäni vanhempaa miestä. Ennemmin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan että ne 30-40 vuotiaat miehet katselevat kumppaniksi 20-30 vuotiaita naisia ja näkevät päälle nelikymppiset naiset lähinnä äitihahmoina tai ikääntyneinä helppoina panoina jos mitään muuta ei saa.
Harmi vaan, että tässä ei ole mitään perää. 20-30 vuotiaat on nykyään sellaisia lumihiutaleita, että ei kestä ihmissuhteita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-vuotias nainen. Jos vielä haluaisin miehen kanssa parisuhteeseen, en missään nimessä huolisi itseäni vanhempaa miestä. Ennemmin olen yksin.
Samaa mieltä. Tuosta eteenpäin niillä alkaa olemaan kaikennäköistä kremppaa ja jopa muistisairauksia. En todellakaan halua hoitaa mitään gubbea vuorokauden ympäri. Ja jos itse sairastun, niin helpompi hoitaa omaa terveyttä, kun ei tarvitse itseään rasittaa toisen ihmisen hoitamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shekstailu tietysti kiinnostaa jos ei nuorempaa saa
Ei ikinä vanhempaa käppänää.