Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nelikymppiset miehet eroavat päälle viidikymppisistä?

Vierailija
18.05.2025 |

Nelikymppiset kysyvät, käytetäänkö kondomia, päälle viisikymppiset olettavat, että paljaalla mennään. Päälle viisikymppiset ovat kovasti naisten seksihepeneiden perään: stay-upit, sukkanauhaliivi jne. Itse eivät näe vaivaa oman pukeutumisensa eteen. Nelikymppiset taas eivät yleensä toivo naiselta edellä kuvatun kaltaista, hieman alistavaakin pukeutumista, pelkät stringit riittää. Ovat usein kiinnittäneet huomiota omaan pukeutumiseensa, toisin kuin viisikymppiset.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa kuvitella mitään epäeroottisempaa kuin kaksi korkeakoulutettua nysväämässä sängyssä keskenään.

Vierailija
22/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, luuletko miesten muuttuvan kovin paljon kymmenessä vuodessa mieltymysten suhteen. Tiedoksi: jopa me miehet olemme yksilöitä, ja kaikissa ikäluokissa on miehiä joka lähtöön. Lapsellinen aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen miehen kokemuksella yleistät? 

Eikö ole hyvä, jos kokemusta on mahdollisimman paljon?

Ei miesten mielestä.

Naisten mielestä on.

Vierailija
24/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, luuletko miesten muuttuvan kovin paljon kymmenessä vuodessa mieltymysten suhteen. Tiedoksi: jopa me miehet olemme yksilöitä, ja kaikissa ikäluokissa on miehiä joka lähtöön. Lapsellinen aloitus.

Öö, en, miehet ovat eri sukupolvea. Erot johtuvat siitä.

ap

Vierailija
25/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se jo tullut sanotuksi, että ap sä et ole kovin leikkimielinen. Jokainen tyylillään. Toivottavasti se lähäri riittää niille sun miehillesikin lopun elämää.

Joo, pitäköön he jonkun lähärin. Näin akateemisena minä suosin toisia akateemisia.

ap

Vai onko sun villikortti heittää puujalkavitsit kehiin sängyssä? Sitten kysyt mieheltä, että katsotaanko seuraavaksi sitä sun puujalkaa. Mamma voi vahata sen taas talven jäljiltä, mutta et sitten sotke mamman käsiä siinä samalla. Oothan kiltti poika, oothan.

Olen naisellinen päästä punaisiin varpaankynsiin.

ap

Punaiset varpaankynnet? Yök!

Vierailija
26/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 on jo tetosterini vajetta ja kalju eikä enää seiso muu kuin ajatukset. 

Kiitos. Ikää 55v, on paksu tukka ja kävin mielenkiinnosta testaamassa vuosi sitten testoarvot. Olivat erittäin hyvät. Erektiokin oikein mainio, ei ongelmia koskaan. En silti kuvittele olevani nuori, enkä haluakaan olla. Terveet elämäntavat, positiivinen elämänasenne, ok geenit ja ennen kaikkea hyvä onni terveyden suhteen.

Vierailija
27/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa kuvitella mitään epäeroottisempaa kuin kaksi korkeakoulutettua nysväämässä sängyssä keskenään.

Eikö ole hyvä, että sinäkin saat hyvää hoitoa?

Vierailija
28/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se jo tullut sanotuksi, että ap sä et ole kovin leikkimielinen. Jokainen tyylillään. Toivottavasti se lähäri riittää niille sun miehillesikin lopun elämää.

Joo, pitäköön he jonkun lähärin. Näin akateemisena minä suosin toisia akateemisia.

ap

Vai onko sun villikortti heittää puujalkavitsit kehiin sängyssä? Sitten kysyt mieheltä, että katsotaanko seuraavaksi sitä sun puujalkaa. Mamma voi vahata sen taas talven jäljiltä, mutta et sitten sotke mamman käsiä siinä samalla. Oothan kiltti poika, oothan.

Olen naisellinen päästä punaisiin varpaankynsiin.

ap

Punaiset varpaankynnet? Yök!

Niin, kaikki ei naisellisista naisista tykkää.

Vierailija
29/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että kun kaksi korkeakoulutettua nysvää sängyssä, tuloksena on "akateeminen perhe". Siis lapsetkin ovat syntymästään lähtien akateemisia.

Vierailija
30/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, en, miehet ovat eri sukupolvea. Erot johtuvat siitä.

ap

40 ja 50 eivät ole eri sukupolvea. Yksilö on ainoa määrittävä tekijä. Homomiehenä on kokemusta niin omasta seksuaalisuudesta kuin useiden muidenkin miesten. Erot siinä eivät ole tippaakaan ikään sidottuja. En usko heteroiden olevan erilaisia tässä suhteessa.

Vierailija
31/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että kun kaksi korkeakoulutettua nysvää sängyssä, tuloksena on "akateeminen perhe". Siis lapsetkin ovat syntymästään lähtien akateemisia.

Se on hyvä, etteivät sekaannu matalammin koulutettuihin. Tulisi vain kateutta.

Vierailija
32/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten mielestä.

Naisten mielestä on.

Olen huomannut. Pelimiehet ovat erityisesti naisten suosiossa. Sitten valittavat, etteivät miehet halua sitoutua.

Vierailija
33/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten mielestä.

Naisten mielestä on.

Olen huomannut. Pelimiehet ovat erityisesti naisten suosiossa. Sitten valittavat, etteivät miehet halua sitoutua.

Ei ole olemassa mitään pelimiehiä. Sitoutumiskyvyttömiä on ja se taas johtuu varhaisen kiintymyssuhteen häiriintymisestä.

Vierailija
34/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta onhan se traagista, kun "akateemisen perheen" vesa päättääkin sitten mennä amikseen.

Vierailija
35/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten mielestä.

Naisten mielestä on.

Ei ole olemassa mitään pelimiehiä. Sitoutumiskyvyttömiä on ja se taas johtuu varhaisen kiintymyssuhteen häiriintymisestä.

Kuten tunnekylmien naisten narsismi. On kokemusta.

Vierailija
36/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten mielestä.

Naisten mielestä on.

Kuten tunnekylmien naisten narsismi. On kokemusta.

Miresten tunnekylmä narsismi yhtälailla. Vaikka oikeasti kaikki narsismi on tunnelylmää. Ei ole olemassa mitään lämmintunteista narsismia.

Vierailija
37/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta onhan se traagista, kun "akateemisen perheen" vesa päättääkin sitten mennä amikseen.

Aijaa. Ei kokemusta.

Vierailija
38/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö päälle viisikymppisillä muka edes seisoo?

Vierailija
39/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin homoparit eroaa tuossa iässä.

Vierailija
40/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysee että käytetäänkö kondomia?? Vihoviimeistä hommaa. Jos kyseessä on yhden illan pano, niin ei sitä kysyä tarvi, koska se on oletus ja vaatimus varmaan kaikilla. Jos taas kyse on vähänkään vakavammasta, niin oletus on että kumia ei käytetä. Ensin jutellaan, että paljos tulee paneskeltua ja ootko käyny testeissä. Sitten oletus on että paljaalla. Kukaan ei kysy siinä vaiheessa, että "kelpaisiko kumi?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä