Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nelikymppiset miehet eroavat päälle viidikymppisistä?

Vierailija
18.05.2025 |

Nelikymppiset kysyvät, käytetäänkö kondomia, päälle viisikymppiset olettavat, että paljaalla mennään. Päälle viisikymppiset ovat kovasti naisten seksihepeneiden perään: stay-upit, sukkanauhaliivi jne. Itse eivät näe vaivaa oman pukeutumisensa eteen. Nelikymppiset taas eivät yleensä toivo naiselta edellä kuvatun kaltaista, hieman alistavaakin pukeutumista, pelkät stringit riittää. Ovat usein kiinnittäneet huomiota omaan pukeutumiseensa, toisin kuin viisikymppiset.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ viisikymppisistä, siis.

Vierailija
2/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 on jo tetosterini vajetta ja kalju eikä enää seiso muu kuin ajatukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaavat pelejä, mutta toisaalta sanoittavat myös tunteita.

Vierailija
4/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen miehen kokemuksella yleistät? 

Vierailija
5/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän monen.

Vierailija
6/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävän monen.

Akkamainen vastaus. En yllättynyt. 

Vierailija
7/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole hyvä, jos kokemusta on mahdollisimman paljon?

Vierailija
9/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja kyllä oletus on, että jos kyseessä ei ole ONS, niin paljaalla mennään. Kumit palaa helvetissä ja ne on vain yhden yön juttuja varten. Toinen on, että kyllä mä toivon naiselta panostamista. On se sitten posliini, sukkanauhaliivi tai mitä vaan, mutta kuitenkin. En koe sitä mitenkään pahana, että panostetaan. Sä sanot että miehet ei panosta, mutta jos mä kertoisin miten panostan, niin sekään ei satavarmasti kelpaisi. Mutta joo, kyllä mä siistin kullikarvat, ajan kainalot ja rinnan ja tarvittaessa pukeudun sun mieliksesi vaikka batmaniksi.

Voi olla että olen väärässäkin, mutta sun mielestä siis parasta seksiä on kun ei olla yhtään panostettu. Kaikilla karvat rehottaa, vähän ehkä hiki haiskahtaa ja mitään leikkejä ei tosiaan tarvita. Mulukku sissää ja kohta ulos. Sitten katotaan kaunareita loppuilta. Sanoisin, että ainakaan mä en ole sitten sua varten, koska vaadin selvästi enemmän.

Naisissa sanoisin, että mitä enemmän ikää, sitä leikkihaluisempia ovat. Just kolmenkympin rajapyykin rikkoneet on niitä, ketkä joo on ehkä oppineet jo sheivaamaan alapään ja opetelleet suikkarin alkeet, mutta kaikki muu onkin jo sitten liian jännittävää ja ujoa. Nelikymppinen nainen on noiden lisäksi valmis ottamaan jo kasan leluja sänkyyn, antaa laittaa käsiraudat ja tykkää jo piiskastakin. Mutta vielä on jotain lukkoja jäljellä, usein esim. dominaksi heittäytyminen. Se kun vaatii naiselta itseltään todella aktiivisen roolin. Mutta kun 50v on mittarissa, niin sitten nainen on siinä mielessä seksuaalisesti parhaimmillaan, että se voi muitta mutkitta köyttää miehen nippuun, istua naamalle ja lopuksi vetää straponilla samalla miestä runkaten. Mutta koitahan pyytää toi kaks'kymppiseltä mimmiltä :D :D

Vierailija
10/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja kyllä oletus on, että jos kyseessä ei ole ONS, niin paljaalla mennään. Kumit palaa helvetissä ja ne on vain yhden yön juttuja varten. Toinen on, että kyllä mä toivon naiselta panostamista. On se sitten posliini, sukkanauhaliivi tai mitä vaan, mutta kuitenkin. En koe sitä mitenkään pahana, että panostetaan. Sä sanot että miehet ei panosta, mutta jos mä kertoisin miten panostan, niin sekään ei satavarmasti kelpaisi. Mutta joo, kyllä mä siistin kullikarvat, ajan kainalot ja rinnan ja tarvittaessa pukeudun sun mieliksesi vaikka batmaniksi.

Voi olla että olen väärässäkin, mutta sun mielestä siis parasta seksiä on kun ei olla yhtään panostettu. Kaikilla karvat rehottaa, vähän ehkä hiki haiskahtaa ja mitään leikkejä ei tosiaan tarvita. Mulukku sissää ja kohta ulos. Sitten katotaan kaunareita loppuilta. Sanoisin, että ainakaan mä en ole sitten sua varten, koska vaadin selvästi enemmän.

Naisissa sanoisi

Jaa-a. Itse päälle nelikymppisenä naisena työntäisin kyllä piiskan miehen - sanonko minne, jos sellaista tulisi esittelemään.

ap

Vierailija
11/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jo tullut sanotuksi, että ap sä et ole kovin leikkimielinen. Jokainen tyylillään. Toivottavasti se lähäri riittää niille sun miehillesikin lopun elämää.

Vierailija
12/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se jo tullut sanotuksi, että ap sä et ole kovin leikkimielinen. Jokainen tyylillään. Toivottavasti se lähäri riittää niille sun miehillesikin lopun elämää.

Joo, pitäköön he jonkun lähärin. Näin akateemisena minä suosin toisia akateemisia.

ap

Vierailija
13/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäköön he jonkun lähärin. Näin akateemisena minä suosin toisia akateemisia.

ap

Vai onko sun villikortti heittää puujalkavitsit kehiin sängyssä? Sitten kysyt mieheltä, että katsotaanko seuraavaksi sitä sun puujalkaa. Mamma voi vahata sen taas talven jäljiltä, mutta et sitten sotke mamman käsiä siinä samalla. Oothan kiltti poika, oothan.

Vierailija
14/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vai onko sun villikortti heittää puujalkavitsit kehiin sängyssä? Sitten kysyt mieheltä, että katsotaanko seuraavaksi sitä sun puujalkaa. Mamma voi vahata sen taas talven jäljiltä, mutta et sitten sotke mamman käsiä siinä samalla. Oothan kiltti poika, oothan.

Olen naisellinen päästä punaisiin varpaankynsiin.

ap

Vierailija
15/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset ovat usein, lähes aina, nuorempia kuin viisikymppiset.

Vierailija
17/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla, että emme voi tapailla enää.

Vierailija
18/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa sanoisi

Ooh, tässä on aito panomies! Kuulitteko kaikki, panomies panee, panee menemään varmaan nytkin!

Vierailija
19/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävän monen.

Olet siis jakorasia.

Vierailija
20/50 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole hyvä, jos kokemusta on mahdollisimman paljon?

Ei miesten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi