Kirjoitan elämänkertaani
Kommentit (57)
Kannattais nyt miettiä tuota rahoitusta ja muutakin.
Että mistä tämmöiseen ne rahat meinaat taikoa ja tuolla aikataululla, kun täälläkin oot valittanut miten sulla ei oo varaa edes muuttaa.
Mutta kuten ennenkin, sun juttusi ovat kyllä hieman ristiriitaisia...Onko muut huomanneet?
Vierailija kirjoitti:
Että mistä tämmöiseen ne rahat meinaat taikoa ja tuolla aikataululla, kun täälläkin oot valittanut miten sulla ei oo varaa edes muuttaa.
Mutta kuten ennenkin, sun juttusi ovat kyllä hieman ristiriitaisia...Onko muut huomanneet?
Täällä aina halutaan latistaa. Mä haluan tuoda esille mitä pahaa mulle on tehty. Aion saada rahoituksen jotenkin järjestymään.ap
Kannattais vaan olla realistinen noiden raha- yms. asioiden kanssa, ottaa selvää.
Muuten tulee taas uusi valituksen aihe...
Onko ihmisiä, jotka suuttuu sun kirjasta?
Vierailija kirjoitti:
On.ap
Se on elämäkerta ilman n-kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
On.ap
Sitä siis odotellessa...Saamme varmaan kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.ap
Matti Meikäläinen kirjoittaa omasta elämästään. Hmm, näin kaupallisesta näkökulmasta nähtynä ei vain löydy kiinnostusta.
Toisaalta ainahan voit kirjoittaa omakustanne teoksen ja jakaa sen sukulaisille joululahjaksi. Olen itsekin saanut tälläisen teoksen ja jossain varastossa se lepää yhä lukemattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina halutaan latistaa. Mä haluan tuoda esille mitä pahaa mulle on tehty. Aion saada rahoituksen jotenkin järjestymään.ap
Joo, älä välitä, ap. On varmasti terapeuttista tutkia elämäänsä kirjoittamalla koko juttu läpi.
Tavikset voisivat kirjoittaa enemmänkin elämäkertojaan. Kirjoittaminen on hyvä harrastus ja julkaiseminen helpompaa uin koskaan. Ei tekoälypskalle!
Ihan hyvä, kun kirjoitat. Ei siinä mitään. Mutta jos aiot tosiaan saada sitä kaupaksi, selvitä siihen liittyvät asiat.
Ettei tosiaan tuu sitten kauheeta pettymystä ja lisää valitusta. Toisaalta, saat siitä aloituksia tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ootko pitänyt päiväkirjaa?
Olen.ap
Hei, annapas joku maistiainen kirjasta! Lyhyt tekstinäyte...
Vierailija kirjoitti:
Tavikset voisivat kirjoittaa enemmänkin elämäkertojaan. Kirjoittaminen on hyvä harrastus ja julkaiseminen helpompaa uin koskaan. Ei tekoälypskalle!
Samaa mieltä, mutta kerropa miten julkaiseminen on helppoa?
Niin, että saat lukijoitakin.
Ei kyllä kaikki ole ollut minun syytäni.ap