Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua käytetty itsetunnon nostamiseen?

Vierailija
12.02.2023 |

Huonoitsetuntoinen ihminen janoaa huomiotasi silloin kun hänellä menee heikommin. Sitten kun kokee itsensä taas vahvemmaksi, ei ole tekemisissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, moni mies on nostattanut egoaan kustannuksellani. Olen antanut enemmän kuin olen saanut ja sitten on hylätty.

t. Nainen

Vierailija
2/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, oon ollut liian kiltti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, aika luonnollista. Olen varmasti sortunut itse samaan jollain tasolla. Sori.

Vierailija
4/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorena jos kuljin jonkun miehen kanssa, sanoi esim että kaikki katsovat tai muuten ilmaisi, että on hienoa.

Vierailija
5/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy niinkin, että itsetunto alkaa huonontua läheisissä ihmissuhteissa, kun kadotan itseni, jos en keskity. Kun sitten repäisen itseni erilleen, itsetuntoni ja oma itseni palautuu. 

Vastapuoli voisi sitten tulkita tämän niin, että olen huonoitsetuntoinen ja voimistuessani olen yksin. 

Vierailija
6/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies käytti emotionaalisesti hyväkseen kun olin hänelle "ilmainen terapeutti" ja ghostasi heti kun oli löytänyt itsensä ja jonkun nuorempana tyllerön rinnalleen.

N

Vierailija
7/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoisena ihmisenä kartan ihmisiä jotta en onnistuisi ärsyttämään heitä milloin mistäkin syystä.

Vierailija
8/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pari miestä ainakin. Heistä näkyi että ei ole naistensuhteen oikeen lykästänyt kun eivät ole itse uskaltaneet yrittää, no minulla testattiin koska itse aloitteen tein...toinen jopa petti seläntakana kun tajusi ilmeisesti markkina arvonsa, kyseessä siis minua vanhempiki päälle kolmikymppinen. :D No naisista en tiedä ainakaan itsetunnosta, ehkä huomiota kaivataan eronkeskellä ja lohduttavaa olkapäätä.. jollakintavalla hyväksikäyttöä. Muutamat ovat olleet ylimpiä ystäviä ja kun tapaavat miehen niin hylkäävät minut ja niinkuin en olisi ollut olemassakaan. Hankalaa nykyisin näköjään nämä ihmissuhteet kun halutaan vaan hyötyä.

N25

Vierailija
9/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua käyttää yksi itseäni hieman nuorempi mies tähän aina, kun hänellä on jokin hiljaisempi kausi naisrintamalla. Hän esimerkiksi testaa minulla ideoitaan. Annan hänen rauhassa käyttää itseäni, mutta saatan myös manipuloida häntä uskomaan itsestään asioita, jotka eivät lainkaan pidä paikkaansa. En myöskään kerro, vaikka jokin hänen ideansa olisi mielestäni naurettava tai todella säälittävä. Saa testata ihan tosielämässä ne.

Vierailija
10/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytetty, mutta se ei onnistunut. Hänellä on edelleenkin massiiviset itsetuntovauriot, jotka näkyvät kun hän avaa suunsa (tai näppiksen). Kylläpä harmittaa että olin näin riittämätön hänen itsetuntonsa pönkittäjänä.

Vierailija
11/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ei, hassua kyllä juurikaan korreloi aseman kanssa. Itseäni käyttää johtavassa asemassa oleva ihminen tällaiseen. Hakee ilmeisesti jotain hyväksyvää äitihahmoa itselleen. Koen tavallaan viehättävänä sen, että hän asettaa minut tällä tavoin jalustalle, itsensä yläpuolelle.

Toiminta on niin selkeää, että ihmettelen, miten hän ei itse tajua että tajuan sen.

Vierailija
12/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemallani huonoitsetuntoisella on vielä nelikymppisenäkin hämmentävän läheiset välit omiin iäkkäisiin vanhempiinsa. Jotakin hänelle on selvästi tehty, koska jutut ja kiinnostuksen kohteet eivät ihan ikätasoisia tai terveitä ole. Tuntuu että hän tavallaan häpeää vääriä asioita itsessään. Voi lähettää esimerkiksi arkaluontoisia videoita itsestään, mutta on samaan aikaan on hyvin epävarma kasvoistaan, ym.

Vierailija
13/13 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi