Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies asetti uuden rajapyykin seurustelulle - tapaisitko enää?

Vierailija
18.05.2025 |

Meillä siis takana parit onnistuneet tärskyt, paljon viestittelyä ja puhelimessa puhumista. Mies on saanut minut vakuuttuneeksi siit että tässä on nyt jotain todella erityistä ja että hänellä on vähän mennyt "polkimet sekaisin" kun ei osannut odottaa että löytyisi nainen joka pitää haavittaa vaimoksi jne.

Nyt hän kuitenkin sanoo että tässä pitää selvittää seksuaalinen yhteensopivuus tai hän ei voi taata mitään. Että hänelle kuulemma käy joskus niin ettei naisen kanssa "pystykään" koska ei ole vetovoimaa. On nyt ladannut seuraavalle tapaamisellemme tuon selvittämisen odotukset. Minulle tuli sellainen olo kuin olisin arvioitavana ja vähän lässähti ihastus häneen. Minä ainakin tiedän haluanko jotakuta ja onko vetovoimaa jo kauan ennen kuin olen nähnyt toisen alasti. Tuli sellainen olo etten halua mennä treffeille ollenkaan. :( Ylireagoinko?

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen jos tuntuu hyvältä, jos ei tunnu niin et tee. Älä anna painostaa. 

Mietin mies aina ajatellaan että mies saa ja nainen antaa. Eikö molemmat saa ja anna ihan yhtälailla?

Vierailija
42/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, kuulostaa minunkin korvaan hämärältä, johonkin sillä on selvästi kiire ja se ei taida olla loppuelämän suhde sinun kanssasi, pahoittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo.

Onhan?

Vierailija
44/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se petaa jo sitä, kun ei kunnolla seiso. Voi laittaa sitten sun syyksi

Vierailija
45/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tuollaisen, lähes identtisen kuvion! Heti ensipuheissa tuli "olis hienoa päästä kokemaan vanhemmuus" (vaklas mun biosta että haluan lapsia), ja sit alkoi se vihjailu että vaimo uupuu. No tää sankari piti laiskaa mielenkiintoa yllä viikkotolkulla ja aina välillä kävi keuhkoamassa että näkee meillä mahdollisuuden yhteiseen ikuisuuteen. Kolmannella tapaamisella olis sit pitänyt testailla toimiiko hänellä vehje kun ei kaikki kuulemma kelpaa. Onneksi on peräpeilissä, ihan mt-tapaus koko äijä!

Vierailija
46/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi jotain sellaista, mitä ei (kai) yleensä ole tapana sanoa ääneen. - Itselläni on poikuus ns. tallella. ja kyllä. ikäni on lähempänä 40 ikävuotta kuin 30 ikävuotta, enkä tästä nuorru.

Olen kyllä pysynyt ihan hyvässä kondiksessa, vaikka itse sanonkin. Mutta jos jokin saa ajattelemaan ja tuntemaan itseni arvottomaksi on tämä kokemattomuuteni. En periaatteesta halua ostaa seksiä keneltäkään "ammattilaiselta" . Sen sijaan elän vain toiveissa ja kuvitelmissa, että vielä joskus asia tapahtuisi ja etenisi, jotenkin omalla painollaan.

Sitä ennen yritän pitää paitsi fysiikkani kunnossa, niin myös mieleni kirkkaana ja avoimena, koska jos katkeroituisin tai jos alkaisin syyttämään yhtään ketään omasta tilanteestani, niin en usko, että se lisäisi mahdollisuuksiani edetä tulevaisuudessakaan kenenkään kanssa harrastamaan seksiä   

En minäkään tiedä kuinka siitä suoriutuisin ja tai kuinka siinä onni

Tämä ap:n tapailumies on outo manipuloija tai vähintäänkin täysin tahditon. Sinä vaikutat ihan normaalilta kokemattomalta mieheltä. Toivottavasti löydät rakkauden.

Vierailija
47/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sarjavedätykseltä, jossa mies kehuu ensin naisen maasta taivaaseen ja sitten kun on päässyt sänkyyn eli tavoitteeseensa niin siirtyy seuraavaan. Vähän liian läpinäkyvää.

Miksi hän tekisi näin? Naisten löytäminen ja viettely on työlästä. Parempi olisi löytää se yksi jota jyystää, mutta kemiaa on oltava.

Vierailija
48/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se petaa jo sitä, kun ei kunnolla seiso. Voi laittaa sitten sun syyksi

Tämäpä se taitaa olla. Mikäli aloitus on totta. Ihmetyttää kyllä kuinka kukaan edes voi ajatella tuollaisten juttujen jälkeen tapaavansa vielä uudelleen.

Vierailija
49/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet sen jos tuntuu hyvältä, jos ei tunnu niin et tee. Älä anna painostaa. 

Mietin mies aina ajatellaan että mies saa ja nainen antaa. Eikö molemmat saa ja anna ihan yhtälailla?

Annas kun selitän: on olemassa miehiä jotka pelailee naisen tunteilla saadakseen irtoseksiä. Ole hyvä.

Vierailija
50/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sarjavedätykseltä, jossa mies kehuu ensin naisen maasta taivaaseen ja sitten kun on päässyt sänkyyn eli tavoitteeseensa niin siirtyy seuraavaan. Vähän liian läpinäkyvää.

Miksi hän tekisi näin? Naisten löytäminen ja viettely on työlästä. Parempi olisi löytää se yksi jota jyystää, mutta kemiaa on oltava.

"Yksi jota jyystää"

Hyi hele...

Vierailija
51/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...."Tämä ap:n tapailumies on outo manipuloija tai vähintäänkin täysin tahditon. Sinä vaikutat ihan normaalilta kokemattomalta mieheltä. Toivottavasti löydät rakkauden."

Kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoistasi. -  Normaalina  en osaa itseäni pitää; mitä ikinä tuo normaalius sitten onkaan. Mutta ainakin tältä palstalta olen saanut helposti sellaisen käsityksen, että käsityksen -rajallisessa otantani perusteella- että ikäistäni miestä, joka ei ole katkeroitunut incel vaan on enempi sinut "kokemattomuutensa" (,ikäänkuin seksi olisi miehelle anoa merkittävä kokemisen arvoine asia naisen kanssa) pidetään turhauttavan usein (kaappi)homona tai jonain omiin fantasioihinsa uponneena hihhulina (/ konservatiivi uskovaisena), joka ei ymmärrä, että vaikka olisi miten nuorekas ja älykäs, niin vastenmieliseksi hänet tekee, jollei hän itse tajua, että hänen kannattaa mieluummin etsiä tai toivoa löytävänsä enempi suunnilleen oman ikäisten parista (seksi)kumppania kuin kuvitella ja uskotella itselleen tai kenellekään muulle, että optimaalisin parisuhde (tai "se" seksikumppani) olisi häntä huomattavasti nuorempi (tai vanhempi). - Ta näin ainakin itse koen.        

Vierailija
52/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen vetoaminen kiireeseen eli ns. painostus on Red Flag niin pankkiasioissa kuin seksikuvioissa. Tuossa aiheutetaan sellainen tunne että oot nyt menettämässä jotain superainulaatuista jos a) et harrasta seksiä miehen aikataulun mukaan b) vaikka harrastaisit, niin olet sen jälkeen "raadin" eli miehen arvioitavana. En tietysti tunne kokonaiskuvaa, mutta jos mies oikeasti ajattelee että oot waiffimateriaalia, niin mikä helkutin kiire? Luulisi että olisi ihan päinvastoin, hänhän saattaa kiirehtimisellä menettää morsmaikkuehdokkaansa. Eikä se näytä häntä pelottavan? Jokatapauksessa, vain sinä tiedät tilanteen ja tämäkin kommentti on vain spekulointia. Kaikkea hyvää sinulle joka tapauksessa. N33

Vierailija
53/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä painostaja, hullu mies! 

Vierailija
54/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsellä oli tällainen suhde, että ^yhteensopivuutta^ piti testata jo ekoilla treffeillä. Treffit olivat kahvilassa kauppakeskuksessa, joten testaus suoritettiin varsinaisten treffien jälkeen parkkihallissa miehen autossa. Niin alkukantaista ja moukkamaista..

Et kai oikeasti suostunut tuollaiseen?! Vai trollailetko vain?

Kyllä suostuin. Olin niin ihastunut. Suhde kesti jopa lähes kolme kuukautta. Jälkeenpäin tietysti naurattaa tuo touhu. Viime viikolla sama äijä yritti imuroida takaisin, mutta ei kiitos.

Vierailija
55/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa huonolta. Siis ymmärrän miestä tuossa että seksuaalinen yhteensopivuus vaikuttaa parisuhteen kestävyyteen (oma entinen suhteeni kaatui siihen että mies oli haluton), mutta tuo tapa millä asettaa ukaasin on vastenmielinen. Se että seksuaalisesti ei ole yhteensopiva on riski joka vaan on otettava eikä se ainakaan se seksi parane sillä että toinen asettaa uhkauksia että nyt käärmettä koloon tai lähdet vaihtoon. Sen perusteella olisin tosi epäluuloinen ja varuillani.

Vierailija
56/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vain seksiä kanssasi ja kun on saanut, toteaa että ette sovikaan yhteen ja siirtyy seuraavaan. Jos tuli olo että et halua mennä treffeille, älä mene. Ei ketään tarvitse vastentahtoisesti tapailla.

Tämä on hyvin mahdollista ja sinun kannattaakin toimia niin kuin itse katsot parhaaksi ja tuot tämän asian myös hänen tietoonsa.

Vierailija
57/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii testata. Jos teidän välillä olis sitä seksuaalista vetovoimaa, niin panisitte jo kuin kanit. Älä pane sellasen ukon kanssa, jota sun ei tee mieli.

Vierailija
58/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kokemuksen syvällä rintaäänellä miehet jotka puhuu naimisiinmenosta jo tapaillessa ovat vilpillisiä. Olen tavannut muutamankin tällaisen miehen ja no, puheet oli suuria mutta ei se mihinkään johtanut.

Vierailija
59/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa jotain mätää on, kuuntele sitä sisäistä ääntä vaikkei viesti oliskaan ihan selkeä.

Vierailija
60/183 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun naiset näillä ketjuilla todistaa ettette oikeastaan ole edes oikeustoimikelpoisia kun ette kykene tekemään omia päätöksiä edes alkeellisista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä