Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?
Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.
Kommentit (255)
ap siis laittaa miehet maksamaan naisen seurasta "treffeillä"
Teille on oma ammattinimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua naista, joka haluaa olla minulle vaiva. Onneksi elämässäni onkin naisia, jotka haluavat että molemmat tuotamme toisillemme iloa ja onnea, emme vaivaa.
Vaivaa = normaali, terve ihmissuhde?
Ei. Minulla on normaaleita, terveitä ihmissuhteita. Niissä nimen omaan ei haluta olla toiselle harmiksi ja vaivaksi, vaan halutaan olla toiselle iloksi ja onneksi. Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kerron sinulle nyt kylmän totuuden:
Joko sä haluat kulttuurin, jossa "miehet on miehiä ja naiset naisia, ja molemmat tietää paikkansa", tai sitten sä haluat tasa-arvoisen kulttuurin. Sä et voi poimia rusinoita pullasta, ja valkkailla vaan parhaat puolet molemmista kulttuureista. Homma ei vaan toimi noin.
Tää on aika naulan kantaan. Pitäisi samaan aikaan olla sekä "perinteinen" että "moderni" mies, samalla kun jotkut naiset kuvittelevat olevansa vain saamapuolella. Meni kiinnostus. Liikaa annettavaa parisuhteessa ollakseni enää kiinnostunut saamapuolella olevista naisista.
Yleensä tällainen "meni kiinnostus" -katkeruus kylläkin juontuu siitä ettei halua tai kykene antamaan edes perusasioita, ei vain halua myöntää olevansa vi
Ei ole mitään katkeruutta, elämä on oikein hyvää tällaisenaan, kiitos vain. Oma elämänkokemukseni vaan sattuu olemaan tämä, en edes itse voi sille mitään. En tietenkään ajattele kaikkien naisten haluavan vain hyötyä miehistä, mutta omalla kohdalla tällaisia on tullut nähtyä aika paljon.
Ei kaikki naiset, mutta aina nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua naista, joka haluaa olla minulle vaiva. Onneksi elämässäni onkin naisia, jotka haluavat että molemmat tuotamme toisillemme iloa ja onnea, emme vaivaa.
Ei. Minulla on normaaleita, terveitä ihmissuhteita. Niissä nimen omaan ei haluta olla toiselle harmiksi ja vaivaksi, vaan halutaan olla toiselle iloksi ja onneksi. Etkö osaa lukea?
Se haastaa riitaa ja yrittää saada sut hermostumaan. Sun pitää ymmärtää että sillä on agenda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään suomalaismiehenä usein enemmän ulkkarinaisista, kun jopa arvostavat miestä ja jaksavat nähdä vaivaa tämän eteen. Tekevät aloitteita! Toki sama pätee joihinkin suomalaisnaisiin myös, mutta huomattavasti harvemmin.
Itse en taas tykkää miehenä yhtään siitä, jos nainen on kovin aloitteellinen.
Et tietenkään. Sinä olet persoonallisuushäiriöinen kontrollifriikki ja sinulla on vinoutunut kuva maskuliinisuudesta. Naisen tulee olla tarjottimelle nostettu haavekuva - yksisarvinen if you will - ja jos hänellä on inhimillisiä piirteitä se takaa kiinnostuksesi lopun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään suomalaismiehenä usein enemmän ulkkarinaisista, kun jopa arvostavat miestä ja jaksavat nähdä vaivaa tämän eteen. Tekevät aloitteita! Toki sama pätee joihinkin suomalaisnaisiin myös, mutta huomattavasti harvemmin.
Jos sinä miehenä aina odotat että joku nainen tekee aloitteen sä et välttämättä saa sellaista naista mikä oikeasti haluaisit. Naisethan kun eivät ole kovin oma-aloitteisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kerron sinulle nyt kylmän totuuden:
Joko sä haluat kulttuurin, jossa "miehet on miehiä ja naiset naisia, ja molemmat tietää paikkansa", tai sitten sä haluat tasa-arvoisen kulttuurin. Sä et voi poimia rusinoita pullasta, ja valkkailla vaan parhaat puolet molemmista kulttuureista. Homma ei vaan toimi noin.
Tää on aika naulan kantaan. Pitäisi samaan aikaan olla sekä "perinteinen" että "moderni" mies, samalla kun jotkut naiset kuvittelevat olevansa vain saamapuolella. Meni kiinnostus. Liikaa annettavaa parisuhteessa ollakseni enää kiinnostunut saamapuolella olevista naisista.
Yleensä tällainen "meni kiinnostus" -katkeruus kylläkin juontuu siitä ettei halua tai kykene antamaan ede
Näin heterona en ole kiinnostunut miehistä, joten tietysti näin.
Te miehet jotka ette halua suomalaista naista. Ottakaa ulkomaalainen nainen. Älkää valittako täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleilla ja terveillä ihmissuhteilla on sisältöä. Siitä on väistämättä edes hitunen vaivaa. Käyttelysuhteet sitten erikseen, niille joilla on emotionaalisella puolella häikkää.
Miksi haluaisin nähdä vaivaa jonkin asian eteen, jonka sijoitetun pääoman tuotto on lähinnä vittuilua joka asiasta?
Suomalaisilla naisilla ei ole mitään annettavaa minulle eikä minulla heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kirjoittama kommentti. Kyllä teidänkin pitää nähdä vaivaa ja ottaa riski pakeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on niin luokatonta kuonaa nykyään, että jokainen killinki joka niihin panostetaan, menee haaskuulle. Sama kuin nakkelisi jokeen ne rahat. Läskeys ja demarifemakkoisuus kukoistaa.
Joten eipä tarvi ihmetellä miksi laaduttomiin kuonasäkkeihin haluta panostaa....
Aasialaisetko tyhjäpää ötökkä naisetko on sitten rahan arvoista seuraa?
Kyllä, ovat NORMAALIPAINOISIA lähtökohtaisesti, eivät ole demarifemmakkoisuuden pilalle mädättämiä ja ovat uskollisia. Siis kaikkea sitä, mitä nykynaiset ei ole suomessa.
Mene sinä pihalle nostelemaan kiviä ja puussailemaan muskeleitasi.
Kuinka kertoa kaulaheltta ja allit hytkyen olevansa läskia
Noh noh, mistäs moinen pipi tuli? Kerro äitin kaulahelttaan niin pyyhitään nenu ja posket
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleilla ja terveillä ihmissuhteilla on sisältöä. Siitä on väistämättä edes hitunen vaivaa. Käyttelysuhteet sitten erikseen, niille joilla on emotionaalisella puolella häikkää.
Jaa. No pidä sinä sitten niitä vaivasuhteitasi. Minä elän onnellista elämääni toisten fiksujen ja onnellisten ihmisten kanssa. Valintojen maailmassahan me eletään.
Olen muuten nainen ja lesbo. Sanon sen nyt ihan vaan keskeyttääkseni alkuunsa sen suunnan, johon haluat viedä tätä keskustelua oletuksinesi.
Nyt on kyllä psykoosit. Suomalainen parisuhde on aina perustunut hyväksikäytölle. Naisille opetetaan jo lapsesta asti, että miehet on vain mahdollistajia, maksajia, siittäjiä, ilmaisia työntekijöitä, matkanjärjestäjiä, turvamiehiä, ja tunteettomia olkiukkoja, joita voi syyllistää naisten virheistä, kun naiset eivät ikinä osaa ottaa vastuuta itsestään ja tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä miehenä aina odotat että joku nainen tekee aloitteen sä et välttämättä saa sellaista naista mikä oikeasti haluaisit. Naisethan kun eivät ole kovin oma-aloitteisia.
Ja kääntäen: jos sinä miehenä teet aloitteen, saat naisen joka tyytyy sinuun, koska teit aloitteen. Et ole naisen ykkösvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on niin luokatonta kuonaa nykyään, että jokainen killinki joka niihin panostetaan, menee haaskuulle. Sama kuin nakkelisi jokeen ne rahat. Läskeys ja demarifemakkoisuus kukoistaa.
Joten eipä tarvi ihmetellä miksi laaduttomiin kuonasäkkeihin haluta panostaa....
Kyllä, ovat NORMAALIPAINOISIA lähtökohtaisesti, eivät ole demarifemmakkoisuuden pilalle mädättämiä ja ovat uskollisia. Siis kaikkea sitä, mitä nykynaiset ei ole suomessa.
Mikset sitten muuta niihin sovinistisiin Aasian kehitysmaaihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että asioiden pitää olla tasa-arvoisia ja vuorovaikutteisia.
Pelkästään se, että nainen istuu pillun päällä, ei saa minua näkemään kovinkaan paljoa vaivaa.
Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartin selällämakuun.
M42
Mitä sinä sitten odotat? Kun itse aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa tarjosin hänelle omistusasunnon, jossa asua, puolet kotitöistä ja kustannuksista. Elämänkumppanin hyvinä hetkinä ja pahoina, matkustuskaverin, biletyskaverin, äitiyden yhteiselle tulevalle lapselle ja päivittäistä seksiä. Mitään näistä hän ei olisi saanut, jos olisi osoittanut halveksuntaa, vaatinut asioita tai laittanut kantamaan kauppakasseja.
Odottaisin naiselta kykyä lukea ja ymmärtää lukemansa.
Sinä omassa suhteessasi ilmeisesti näit sitä effortia parisuhteenne eteen, ja mies hoiti oman leiviskänsä, hyvä juttu silloinhan se homma pelaa.
Mikä sulla oli tässä se ongelma?
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten muuta niihin sovinistisiin Aasian kehitysmaaihin?
Hyi helvetti, että olet rasistinen emakko. Taattua punavihreää, parempaa rasismia.
Naistenkin, avoitumattomien pitäis nähdä vaivaa ja koettaa pysyä neitseenä edes 4-kymppiseksi jos siinä iässä sattuisivat kohtaamaan 4-kymppisen neitsytmiehen, joka on halukas avioitumaan
Kuinka kertoa kaulaheltta ja allit hytkyen olevansa läskiakka, jolla tissit valuneet kainaloon ja selkäpuolelle, ilman että kerrot sitä suoraan.
Ulkona on kiva keli, menisit sinäkin lenkille edes joskus...