Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?
Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta, ei b-luokan naiselle anneta parasta.
Onhan tuo vähän rumasti ilmaistu, mutta totta ainakin minun kohdallani.
-eri
Ei ne seurasta yhtään sen enempää kuin miehetkään, vaan siitä mitä syövät/juovat, jos siis osansa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska kyllästyin olemaan palvelija. Kyllästyin naisiin, jotka ovat ensisijaisen kiinnostuneita lähinnä hyötymään miehistä. Parisuhde on kahden kauppa, ja vaatii panostusta molemmilta. Myöskään lojaaliuus (paitsi omia tuntemuksia kohtaan) näyttää olevan hakusessa monilla naisilla. Tällainen elämänkokemus itsellä.
Tuo on erittäin hyvin ilmaistu, että monella naisella ei riitä lojaalisuus kuin omia tuntemuksia kohtaan. Parisuhteessa tulet väistämättä rikotuksi tuollaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että asioiden pitää olla tasa-arvoisia ja vuorovaikutteisia.
Pelkästään se, että nainen istuu pillun päällä, ei saa minua näkemään kovinkaan paljoa vaivaa.
Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartin selällämakuun.
M42
Mitä sinä sitten odotat? Kun itse aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa tarjosin hänelle omistusasunnon, jossa asua, puolet kotitöistä ja kustannuksista. Elämänkumppanin hyvinä hetkinä ja pahoina, matkustuskaverin, biletyskaverin, äitiyden yhteiselle tulevalle lapselle ja päivittäistä seksiä. Mitään näistä hän ei olisi saanut, jos olisi osoittanut halveksuntaa, vaatinut asioita tai laittanut kantamaan kauppakasseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että asioiden pitää olla tasa-arvoisia ja vuorovaikutteisia.
Pelkästään se, että nainen istuu pillun päällä, ei saa minua näkemään kovinkaan paljoa vaivaa.
Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartin selällämakuun.
M42
Mitä sinä sitten odotat? Kun itse aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa tarjosin hänelle omistusasunnon, jossa asua, puolet kotitöistä ja kustannuksista. Elämänkumppanin hyvinä hetkinä ja pahoina, matkustuskaverin, biletyskaverin, äitiyden yhteiselle tulevalle lapselle ja päivittäistä seksiä. Mitään näistä hän ei olisi saanut, jos olisi osoittanut halveksuntaa, vaatinut asioita tai laittanut kantamaan kauppakasseja.
Tietysti tarjosit omistusasunnon. Sehän on tunnettu fakta että naisilla on kämppä ennen puolisoa ja lapsia. Olettehan erittäin urakeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Käännetään kuvio:
Mies kertoo kuinka hän ottaa naisen jos nainen suostuu tekemään kotitöitä, maksaa vuokraa miehelle sen omistamaan asuntoon, antaa itsensä seksiä varten (päivittäin) ja sen pitää olla siitä kiitollinen, ei saa vaatia asioita ja mieshän ei kanna kauppakasseja sen jälkeen kun tuo nainen on maisemissa.
Kuulostaako terveeltä? Eikö? Mutta naisen sanomana se on ok?
Jopa jäyhä belgialainen käytti ulkomailla, maksoi hotelleja, ruokia, järjesti asioita (ja teki niitä kotitöitäkin). Kotimainen ei ole edes voileipää antanut ilman että on laskeskeltu mitä tässä nyt menettää.
Käännetään kuvio:
Mies kertoo kuinka hän ottaa naisen jos nainen suostuu tekemään kotitöitä, maksaa vuokraa miehelle sen omistamaan asuntoon, antaa itsensä seksiä varten (päivittäin) ja sen pitää olla siitä kiitollinen, ei saa vaatia asioita ja mieshän ei kanna kauppakasseja sen jälkeen kun tuo nainen on maisemissa.
Kuulostaako terveeltä? Eikö? Mutta naisen sanomana se on ok?
Mitä vuokraa? Asuntohan oli minun, joten minä sen kulut maksoinkin. Ei asunto siitä kulu sen enemäpää asuu siellä yksi tai kaksi ihmistä. Kotitöitä tekevät kaikki terveessä suhteessa. Niitä on jopa kiva tehdä yhdessä ja kun tehdään yhdessä ehditään aikaisemmin sinne sänkyynkin. Nuo kiitollisuuspaksat ovat omiasi ja selvästi haluat miehen tavoin asettaa jotain vallankäyttötematiikkaa peliin asetelmaan, jossa sitä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
M42
Älä vitsaile, et sinä jaksa varttia viikossa munaasi antaa. Siksi olet ja tulet olemaan sinkku, Jay Jay.
Vanmalan ihmemies taas jalkeilla, tämäkin ketju pilalla. Mites tinderöinnit sujuu? Ei vieläkään morsianta? TIRSK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ap kuullut tasa-arvosta?
Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?
Moni mies ei edes pääse siihen että olis rouva kun naiset ovat niin "tasa-arvoisia".
Kyllä miehet kunnon naisille treffeillä maksaa. Taitaa olla vain niin, että tällä palstalla on lähinnä pohjasakka-akkoja, joihin miehet eivät tietenkään panosta.
Lukemalla tätä palstaa saat vastauksen kysymykseesi.
Entä jos teen naisen talolla (oman taloni lisäksi) lumityöt, hankin rangat ja teen polttopuut, maksan sähkön, jätemaksun sekä veden ja kiinteistöverot, kesällä ajan omalla leikkurillani hurmikon, kustannan osan kekisimistään remonteista? Onko riittävästi? Mitä pitää vielä tehdä, kerro äkkiä millä saan naisen pidettyä?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on niin luokatonta kuonaa nykyään, että jokainen killinki joka niihin panostetaan, menee haaskuulle. Sama kuin nakkelisi jokeen ne rahat. Läskeys ja demarifemakkoisuus kukoistaa.
Joten eipä tarvi ihmetellä miksi laaduttomiin kuonasäkkeihin haluta panostaa....
Aasialaisetko tyhjäpää ötökkä naisetko on sitten rahan arvoista seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet kunnon naisille treffeillä maksaa. Taitaa olla vain niin, että tällä palstalla on lähinnä pohjasakka-akkoja, joihin miehet eivät tietenkään panosta.
Suomimies ei maksa. Vätyksiä muutenkin. Laatunaiset saavat parempaa jo ihan naapurimaissakin, nähty on.
Suomimies haaveilee että voisi hyväksikäyttää jotain vielä ankeammissa oloissa kasvanutta thaikkunaista. Sellainen on suomimies.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos teen naisen talolla (oman taloni lisäksi) lumityöt, hankin rangat ja teen polttopuut, maksan sähkön, jätemaksun sekä veden ja kiinteistöverot, kesällä ajan omalla leikkurillani hurmikon, kustannan osan kekisimistään remonteista? Onko riittävästi? Mitä pitää vielä tehdä, kerro äkkiä millä saan naisen pidettyä?
Miksi et suostu muuttamaan naisen kanssa yhteen?
AP, kerron sinulle nyt kylmän totuuden:
Joko sä haluat kulttuurin, jossa "miehet on miehiä ja naiset naisia, ja molemmat tietää paikkansa", tai sitten sä haluat tasa-arvoisen kulttuurin. Sä et voi poimia rusinoita pullasta, ja valkkailla vaan parhaat puolet molemmista kulttuureista. Homma ei vaan toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et suostu muuttamaan naisen kanssa yhteen?
Jotenkin niin kai se sitten on tehtävä.
M42