Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?
Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.
Kommentit (255)
Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.
Ei kuulosta minun suomalaiselta mieheltäni. Miksi ihmeessä olisin yhdessä tällaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ap kuullut tasa-arvosta?
Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?
No joo. Johan tässä on vuosituhansia elätetty naisia ja nyt on naisten vuoro elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä ap kuullut tasa-arvosta?
Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?
No joo. Johan tässä on vuosituhansia elätetty naisia ja nyt on naisten vuoro elättää.
Ahaa, historiasta mitään tietämätön juntti linjoilla
Suomalainen nainen ei arvosta mitään mitä mies tekee. Ja kun tekee niin se on väärin tehty. Aivan liian monta kertaa koettu em.
M
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei arvosta mitään mitä mies tekee. Ja kun tekee niin se on väärin tehty. Aivan liian monta kertaa koettu em.
M
Tunnistan kyllä tuon naistyypin, oma äitini nimittäin on tuollainen. En itsekään halua tehdä hänelle palveluksia. Mutta haluan sanoa rohkaisuna, että kyllä moni nainen on myös ihan toisenlainen ja arvostaa vaivannäköä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ani harvassa maassa käyttää naisen kanssa elävät miehet kotitöihin yhtä paljon aikaa kuin Suomessa.
Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa käyttävät enemmän.
Ja tuoko on perusteesi? Miksi naisen pitää tehdä enemmän, yhä edelleen? Mitä nainen siitä saa?
Maita on yli 200. Löysit 3. Ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Tunnistan kyllä tuon naistyypin, oma äitini nimittäin on tuollainen. En itsekään halua tehdä hänelle palveluksia. Mutta haluan sanoa rohkaisuna, että kyllä moni nainen on myös ihan toisenlainen ja arvostaa vaivannäköä. :)
Olisi mukavaa vaihtelua joskus tuollainen kohdata.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle riittää nainen joka siivoaa, tekee ruoat ja käy kaupassa.
Ei riita. Viela pitaisi kasvattaa ja kouluttaa lapsi, hoitaa sosiaaliset verkostot, kehittaa itsensa ja tehda itse tyo ohessa
Eiks venalaisessa nappaimistossa ole skandi-aakkosia?
On Jonnella pieni maailma, kun suomi taitaa olla ainut maa ääkkössillä.
Buahhahhaa.. mee nukkuu
Koska suominaiset ei ota läheskään yhtä paljon vaivaa kuin japanilaiset naiset.
Naiset, ottakaa mallia japanilaisista naisista. Sitten saattaisitte kelvata meille. Muussa tapauksessa jatkamme onnellisesti vapaaehtoisesti sinkkuina. Moderni mies ei tee naisella mitään.
Kehittäkää siis itseänne, suominaiset.
Vierailija kirjoitti:
M
Tämä.
Annan takaisin just yhtä paljon mitä naiset ovat antaneet minulle, se on tasa-arvoa.
Miksi IHMEESSÄ menet parisuhteeseen, jos kumpikaan ei halua huomioida toista? Kuulostaa äärimmäisen huonolta idealta.
Kannattaa harkita suhdetta vain, jos tapaat naisen, jonka eteen olet valmis näkemään vaivaa, johon haluat tehdä vaikutuksen. Ja jolta saat arvostusta ja mitä kaipaatkaan.