Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?

Vierailija
18.05.2025 |

Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.

Kommentit (255)

Vierailija
41/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, kerron sinulle nyt kylmän totuuden:

Joko sä haluat kulttuurin, jossa "miehet on miehiä ja naiset naisia, ja molemmat tietää paikkansa", tai sitten sä haluat tasa-arvoisen kulttuurin. Sä et voi poimia rusinoita pullasta, ja valkkailla vaan parhaat puolet molemmista kulttuureista. Homma ei vaan toimi noin. 

Tää on aika naulan kantaan. Pitäisi samaan aikaan olla sekä "perinteinen" että "moderni" mies, samalla kun jotkut naiset kuvittelevat olevansa vain saamapuolella. Meni kiinnostus. Liikaa annettavaa parisuhteessa ollakseni enää kiinnostunut saamapuolella olevista naisista.

Vierailija
42/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on niin luokatonta kuonaa nykyään, että jokainen killinki joka niihin panostetaan, menee haaskuulle. Sama kuin nakkelisi jokeen ne rahat. Läskeys ja demarifemakkoisuus kukoistaa.

Joten eipä tarvi ihmetellä miksi laaduttomiin kuonasäkkeihin haluta panostaa....

Aasialaisetko tyhjäpää ötökkä naisetko on sitten rahan arvoista seuraa? 

Kyllä, ovat NORMAALIPAINOISIA lähtökohtaisesti, eivät ole demarifemmakkoisuuden pilalle mädättämiä ja ovat uskollisia. Siis kaikkea sitä, mitä nykynaiset ei ole suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sä haluat kulttuurin, jossa "miehet on miehiä ja naiset naisia, ja molemmat tietää paikkansa", tai sitten sä haluat tasa-arvoisen kulttuurin. Sä et voi poimia rusinoita pullasta, ja valkkailla vaan parhaat puolet molemmista kulttuureista. Homma ei vaan toimi noin. 

Toimii se hyvin ulkkarimiesten kanssa. Miksi se ei toimi suomalaisten miesten kanssa? Oma mieheni on ulkkari. Hän kokkaa, siivoaa, vie roskia, maalaa seinää tai tapetoi tarvittaessa. Kuksaa perhettä perheen menoille, hoitaa ja vaatettaa lapsen. Minä tietysti myös, mutta jaamme kaiken niin työt kuin vapaudetkin. Isot asiat päätetään yhdessä oli kyse sitten auton ostosta tai työpaikan vaihdosta. Lomat lomaillaan yhdessä. Miksi siis suomalaismiehille perus arjen tasa-arvo ja kohteliaisuus, huomaavaisuus parisuhteessa vaatii jotain naisen alistamista?

Vierailija
44/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös treffeillä molemmat maksa omat syömiset? Herrasmiehiä ei ole enää. Ja seksiäkin ovat heti vaatimassa ekoilla treffeillä.

Vierailija
45/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarisyöpää ei kaipaa eikä tarvi kukaan. Siinä eletään tällä hetkellä, ja maa on ennätyksellisen sekaisin ja päinvittua. Ollaan käytännössä FUBAR-tilanteessa demarisyövän vuoksi.

Vierailija
46/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos teen naisen talolla (oman taloni lisäksi) lumityöt, hankin rangat ja teen polttopuut, maksan sähkön, jätemaksun sekä veden ja kiinteistöverot, kesällä ajan omalla leikkurillani hurmikon, kustannan osan kekisimistään remonteista? Onko riittävästi? Mitä pitää vielä tehdä, kerro äkkiä millä saan naisen pidettyä?

Maksa myös hänen talo lainansa ja huolehdi autosta, in-cel.

Vierailija
47/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suomalaismiehenä usein enemmän ulkkarinaisista, kun jopa arvostavat miestä ja jaksavat nähdä vaivaa tämän eteen. Tekevät aloitteita! Toki sama pätee joihinkin suomalaisnaisiin myös, mutta huomattavasti harvemmin. 

Vierailija
48/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen kanssa ulkomaalaisen kanssa joka kohtelee mua siis kuin kuningatarta. Hän siivoaa ja tekee suurimman osan raskaista töistä ja maksaa suurimmat kulut. Tuo minulle vähän väliä kukkia ja puhuttelee minua aivan ihanasti, pussaa halii ja puhuu tunteista. Itse teen vastaavasti ruokaa ja pyykit, annan samalla mitalla huomiota arvostusta ja rakkautta takaisin. 

Kun olin suhteessa kahden suomalaisen miehen kanssa aiemmin niin tuntui että piti tehdä kaikki että edes huomiota sai ja yleisemmin kaikki huomio liittyi vaan seksiin. Mistään ei koskaan voinut jutella siis syvallisemmasta 

Vierailija
49/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii se hyvin ulkkarimiesten kanssa. Miksi se ei toimi suomalaisten miesten kanssa? Oma mieheni on ulkkari. Hän kokkaa, siivoaa, vie roskia, maalaa seinää tai tapetoi tarvittaessa. Kuksaa perhettä perheen menoille, hoitaa ja vaatettaa lapsen. Minä tietysti myös, mutta jaamme kaiken niin työt kuin vapaudetkin. Isot asiat päätetään yhdessä oli kyse sitten auton ostosta tai työpaikan vaihdosta. Lomat lomaillaan yhdessä. Miksi siis suomalaismiehille perus arjen tasa-arvo ja kohteliaisuus, huomaavaisuus parisuhteessa vaatii jotain naisen alistamista?

Mistään alistamisesta ole kyse vaan nimenomaan vastavuoroisuudesta. -eri

Vierailija
50/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet kunnon naisille treffeillä maksaa. Taitaa olla vain niin, että tällä palstalla on lähinnä pohjasakka-akkoja, joihin miehet eivät tietenkään panosta. 

Eipäs, vaan korkean tason erityisasiantuntijoita.

Vierailija
51/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan todellakin nähdä vaivaa. Haluan maksaa treffeillä kaikki kulut, haluan huomioida hyvät käytöstavat ja kuunnella, kun toinen puhuu. Myös parisuhteessa haluaisin oll sellainen puoliso, joka auttaa kaikessa ja huomioi kumppania joka päivä. Näistä huolimatta olen ollut käytännössä koko aikuiselämäni yksin ja naiset ovat aina päättäneet kaikki tapailut. En koe olevani erityisen katkera, mutta halusin vain mainita, että vaivan näkeminen ei välttämättä auta parisuhteen saamisessa.

Vierailija
52/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa tosin olla jostain kristillisestä maasta kotoisin? Niihin toisiin kulttuureihin kun ei oikein kuulu tuo naisen arvostaminen.

Vierailija
53/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös treffeillä molemmat maksa omat syömiset? Herrasmiehiä ei ole enää. Ja seksiäkin ovat heti vaatimassa ekoilla treffeillä.

Itse maksan miehenä kaikki kulut ja seksiä en ole vaatimassa ekoilla, enkä seuraavillakin treffeillä. Mielestäni sellainen ei kuulu tapailuvaiheeseen lainkaan.

Vierailija
54/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään suomalaismiehenä usein enemmän ulkkarinaisista, kun jopa arvostavat miestä ja jaksavat nähdä vaivaa tämän eteen. Tekevät aloitteita! Toki sama pätee joihinkin suomalaisnaisiin myös, mutta huomattavasti harvemmin. 

Itse en taas tykkää miehenä yhtään siitä, jos nainen on kovin aloitteellinen. 

Vierailija
55/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään alistamisesta ole kyse vaan nimenomaan vastavuoroisuudesta. -eri

En edelleenkään ymmärrä miten tasa-arvoisuuden vastakohta ei ole alistaminen.

Vierailija
56/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika naulan kantaan. Pitäisi samaan aikaan olla sekä "perinteinen" että "moderni" mies, samalla kun jotkut naiset kuvittelevat olevansa vain saamapuolella. Meni kiinnostus. Liikaa annettavaa parisuhteessa ollakseni enää kiinnostunut saamapuolella olevista naisista.

Yleensä tällainen "meni kiinnostus" -katkeruus kylläkin juontuu siitä ettei halua tai kykene antamaan edes perusasioita, ei vain halua myöntää olevansa vikapää siihen miksi parisuhteet ei onnistu. Todella harva nainen, etenkään suomalaisessa kulttuurissa kasvanut, pyytää yhtään sen enempää ja silti saavat jatkuvasti vähemmän.

Vierailija
57/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista, joka haluaa olla minulle vaiva. Onneksi elämässäni onkin naisia, jotka haluavat että molemmat tuotamme toisillemme iloa ja onnea, emme vaivaa.

Vierailija
58/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on niin luokatonta kuonaa nykyään, että jokainen killinki joka niihin panostetaan, menee haaskuulle. Sama kuin nakkelisi jokeen ne rahat. Läskeys ja demarifemakkoisuus kukoistaa.

Joten eipä tarvi ihmetellä miksi laaduttomiin kuonasäkkeihin haluta panostaa....

Aasialaisetko tyhjäpää ötökkä naisetko on sitten rahan arvoista seuraa? 

Kyllä, ovat NORMAALIPAINOISIA lähtökohtaisesti, eivät ole demarifemmakkoisuuden pilalle mädättämiä ja ovat uskollisia. Siis kaikkea sitä, mitä nykynaiset ei ole suomessa.

Mene sinä pihalle nostelemaan kiviä ja puussailemaan muskeleitasi.

Vierailija
59/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua naista, joka haluaa olla minulle vaiva. Onneksi elämässäni onkin naisia, jotka haluavat että molemmat tuotamme toisillemme iloa ja onnea, emme vaivaa.

Vaivaa = normaali, terve ihmissuhde?

Vierailija
60/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällainen "meni kiinnostus" -katkeruus kylläkin juontuu siitä ettei halua tai kykene antamaan edes perusasioita, ei vain halua myöntää olevansa vikapää siihen miksi parisuhteet ei onnistu. Todella

Ei ole mitään katkeruutta, elämä on oikein hyvää tällaisenaan, kiitos vain. Oma elämänkokemukseni vaan sattuu olemaan tämä, en edes itse voi sille mitään. En tietenkään ajattele kaikkien naisten haluavan vain hyötyä miehistä, mutta omalla kohdalla tällaisia on tullut nähtyä aika paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä