Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?

Vierailija
18.05.2025 |

Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.

Kommentit (255)

Vierailija
101/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät liian usein hyväksi miehen tarjoilua. Se on saanut miehet varovaisiksi.

Tämä on totta. Yhden naisen elämää hetken aikaa kustansin, mutta ikinä en ole tämän jälkeen samaa tehnyt.

Olen ylpeä susta veli. Olet ottanut ensimmäisiä askelia pudottaaksesi naisia jalustalta, ja vaatinut tasavertaista osallistumista kummaltakin. Sinä olet Sankari🤝👏👏

Vierailija
102/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla Euroopassa naisia arvostetaan eri tavalla. Etelä-Euroopassa nämä vahvat mummot oikeastaan pyörittävät koko perhettä eikä heille vastaan sanota. Koska tärkein on äiti. 

Juu, pojat arvostavat äitiä ja mummoa, mutta ei omaa puolisoa. Oma vaimo tulee siellä aina ja kaikessa oman äidin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Suomessa nyt keskimäärin miehet panostavat enemmän kotiin, lapsiin ja yhteiseen talouteen, verraten ainakin maihin joissa sukupuoliroolit ovat perinteisemmät, ja mies ehkä deittailuaikana maksaakin kaiken. 

Sitten naimisiin mennessä nainen on käytännössä kotiorja, mutta ehkä mies tuo kukkakimpun silloin tällöin ja vie syömään äitienpäivänä.

Tilastokeskus on 40 vuoden ajan tutkinut suomalaisten ajankäyttöä. Naiset eivät ole koskaan ennen käyttäneet niin vähän aikaa kotitöihin kuin nykyään, ja miehet taas käyttävät nykyään kotitöihin enemmän aikaa kuin koskaan ennen. Tutkimustieto ei oikein puolla tuota palstanaisten uhriutumisulinaa. 

Luepa uudestaan lainaamasi teksti. Siinä nimenomaan puolustetaan suomalaista miestä ja sanotaan, että suomalainen mies osallistuu

Ahaa. Näinkö tässä sinusta lukee?

"Sitten naimisiin mennessä nainen on käytännössä kotiorja, mutta ehkä mies tuo kukkakimpun silloin tällöin ja vie syömään äitienpäivänä.'"

Vierailija
104/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Suomessa nyt keskimäärin miehet panostavat enemmän kotiin, lapsiin ja yhteiseen talouteen, verraten ainakin maihin joissa sukupuoliroolit ovat perinteisemmät, ja mies ehkä deittailuaikana maksaakin kaiken. 

Sitten naimisiin mennessä nainen on käytännössä kotiorja, mutta ehkä mies tuo kukkakimpun silloin tällöin ja vie syömään äitienpäivänä.

Tilastokeskus on 40 vuoden ajan tutkinut suomalaisten ajankäyttöä. Naiset eivät ole koskaan ennen käyttäneet niin vähän aikaa kotitöihin kuin nykyään, ja miehet taas käyttävät nykyään kotitöihin enemmän aikaa kuin koskaan ennen. Tutkimustieto ei oikein puolla tuota palstanaisten uhriutumisulinaa. 

Luepa uudestaan lainaamasi teksti. Siinä nimenomaan puolustetaan suomalaista miestä ja sanotaan, että suomalainen mies osallistuu

Mitä te naiset sitten täällä suomalaisista miehistä valitatte?

Vierailija
105/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka ette halua suomalaista naista. Ottakaa ulkomaalainen nainen. Älkää valittako täällä.

Noinko koville se ottaa, kun suomalaisnaisten luokattomuudesta, suoranaisesta alilaatuisuudesta puhutaan ääneen? Taitaa vissiin kalikka kalahtaa jo koira ulahtaa :D

Niinkö luulet? 😄

Minä olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. 🙂

Vierailija
106/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kulttuuristamme. Perin karua on, ja pojat ottavat mallin isiltään tai kaveriporukasta, jossa tunnetusti tyhmyys tiivistyy.

Sukupuolten välinen jännitettä pidetään yllä kieltrisesti eikä myönteisesti.

Vierailija
107/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taitaa kyllä olla aika pieni prosentti muissakaan maissa, jotka vievät naisen "kiertämään maailmaa". Oletkohan katsonut liikaa telkkaria? 

Suurin osa tämän maailman ihmisistä elää kädestä suuhun, eikä juuri matkustele. Saati että pystyisi maksamaan vielä toisenkin matkat.

Monessa maassa toki ulkona syöminen todella halpaa Suomeen verrattuna, joten helpompi myös viedä ulos ja tarjota ilta.

Akateemisella miehellä on kyllä kaikissa maissa varaa viedä perhettä lomalle ulkomaille. Useimmat käyvät useammankin matkan vuodessa.

No ei pidä paikkaansa. Akateemisella johtajamiehellä kenties kyllä.

Vierailija
108/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa juuri sen arvoista kohtelua minkä laatuinen on.

Mies saa juuri sen arvoista kohtelua minkä laatuinen on.

Vierailija
109/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että asioiden pitää olla tasa-arvoisia ja vuorovaikutteisia.

Pelkästään se, että nainen istuu pillun päällä, ei saa minua näkemään kovinkaan paljoa vaivaa.

Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartin selällämakuun.

M42

Tuossahan se on miehen asenne naista kohtaan tiivistettynä.

Vierailija
110/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa juuri sen arvoista kohtelua minkä laatuinen on.

Mies saa juuri sen arvoista kohtelua minkä laatuinen on.

Niinhän sen tuleekin mennä. Mikä tässä nyt oikein herättää sukupuolivihoja?

Vierailija
111/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa uudestaan lainaamasi teksti. Siinä nimenomaan puolustetaan suomalaista mi

Kappalejako vääristää tuossa, mutta kotiorjiksi naiset päätyvät niissä maissa, joissa mies kyllä maksaa kaiken deittaillessa. Naimisiin mennessä tämä muuttuu siellä radikaalisti.

Vierailija
112/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että asioiden pitää olla tasa-arvoisia ja vuorovaikutteisia.

Pelkästään se, että nainen istuu pillun päällä, ei saa minua näkemään kovinkaan paljoa vaivaa.

Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartin selällämakuun.

M42

Ai harmittaa, kun miehet vaativat naiselta osallistumista?

Vierailija
113/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartinö selällämakuun.

M42

Ei, vaan tapa, jolla asia esitetän, on ruma, asenne on ruma.

Vierailija
114/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja kaikki

UKM täällä, mihin aikaan ja mis oot 

Vierailija
115/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet jotka ette halua suomalaista naista. Ottakaa ulkomaalainen nainen. Älkää valittako täällä.

Eikö näillä in-celeillä olenkin usein ihmisapinan näköinen aasiatar seksi-orjana.

Sinä olet kusipääapina.

Vierailija
116/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kyllästyin olemaan palvelija. Kyllästyin naisiin, jotka ovat ensisijaisen kiinnostuneita lähinnä hyötymään miehistä. Parisuhde on kahden kauppa, ja vaatii panostusta molemmilta. Myöskään lojaaliuus (paitsi omia tuntemuksia kohtaan) näyttää olevan hakusessa monilla naisilla. Tällainen elämänkokemus itsellä.

Ei kai tuo ole mitään harvinaista. Sitä ei vaan saa sanoa. Monet niistäkin naisista, jotka kantavat huolta miesten vähäisestä vaivannäöstä, tuovat itse parisuhteeseen vain oman itsensä ja mahdolliset lapsensa.

Vierailija
117/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisena katon tarkkaan ,miehen käytöksen ja oon seurustellu suht ok miesten kanssa. mulle avaataan auton ovi kun tulen mukaan kyytiin. ovi avataan,kantamisessa autetaan. mies tekee mulle välipalaa, jos miehellä kylässä jne. herrasmies käytöstä odotan, jos ei sitä tule en suostu edes treffeille.älä deittaa typerystä.on mun motto ja hyvin toiminu.

suomen naiset tyytyy liikaa. esim.venäjällä jo mies maksaa,saattaa kotimatkan,antaa kukkia treffeillä jne.suomen miesten käytös on aivan kamalaa,ei sillä maailmalla pärjää.

Itse en ainakaan niin paskantärkeitä vauvoja rinnalleni kaipaa, että auton ovikin on liian suuri vastus.

Ja näin nyt asian tiimoilta, niin kai sä teemaan kuuluvasti sitten kokkaat miehelle ruuat valmiiksi, siivoat jne, mitä sitä kaikkea on mitä tuollaisen käytöksen vastineeksi odotetaan? Vai tuleeko perinteiset kitinät, että et ole kenenkään äiti? 

Vierailija
118/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen suhde, jossa pitää nähdä vaivaa, ei ole kestävä, koska ei sitä vaivaa pidemmän päälle jaksa nähdä.

Vierailija
119/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin siis naiselta muutakin efforttia parisuhteeseen, kuin sen viikoittaisen vartinö selällämakuun.

M42

Ei, vaan tapa, jolla asia esitetän, on ruma, asenne on ruma.

Se on voi voi.

Vierailija
120/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ap kuullut tasa-arvosta? 

Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?

Edes epätasa-arvoisimissa perheissä ei ole näin. Mutta tämän jankkaaminen uppoaa mammoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi