Miehen tärkeysjärjestys
1. Ex-vaimo
2. Kännykkä
3. Lapsi
4. Minä
Oon niin väsynyt tähän. Exä petti miestä, haukkui, uhkailee, pompottaa. Ja edelleen yli 4 vuotta heidän eron jälkeen, kun exä sanoo hyppää, mies kysyy vaan kuinka korkealle..
Loppuuko tää ikinä? Riidellään asiasta ja mies ei ymmärrä yhtään, kun sanon että exälle pitää tehdä rajat.
Kommentit (46)
Pompottaa millaisissa asioissa? Kuulostaa vähän oudolta, että ex menee oman lapsen edelleen. Voisikohan olla, että exän auttaminen(?) koituukin lapsen hyväksi.
Miksi mahdollistat tuon? Itse en suostuisi tuohon ikinä. Sen verran pitää itsekunnioitusta löytyä
Miksi olet jäänyt tuohon?
Itse lopetin suhteen, kun huomasin ex-vaimon olevan tärkeysjärjestyksessä edelläni.
Totta kai eksä menee ekaksi, jos eksä jätti. Sinä olet se, joka saatiin, kun jätettiin. Sun takia se lapsikin piti tehdä.
No onko se lapsi sinun vai sen exän ja miehen. Valitettavasti oot valinnut ristiksesi uusperhekuviot, elä nyt myöskin sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pompottaa millaisissa asioissa? Kuulostaa vähän oudolta, että ex menee oman lapsen edelleen. Voisikohan olla, että exän auttaminen(?) koituukin lapsen hyväksi.
En ole ap, mutta edellisessä suhteessani vastaava tarkoitti sitä, että tämä ex pyysi jatkuvasti tapaamisviikonloppujen vaihteluja omien menojensa takia. Ja nehän vaihdettiin, ihan sama mitä suunnitelmia meillä olisi ollut sovittuna.
Totesin, että tämä kuvio ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
No onko se lapsi sinun vai sen exän ja miehen. Valitettavasti oot valinnut ristiksesi uusperhekuviot, elä nyt myöskin sen mukaan.
Uusperhe on valinta. Itse en siihen lähtisi koska se on erittäin monimutkaista.
Kyl mulla omat lapset on ja ne riittäkööt, toisten lapsia en ala kasvattamaan.
Menet kuitenkin kavereiden, töiden ja auton edelle? Ei hullummin.
Vierailija kirjoitti:
Esim exällä on auto ongelma niin soittaa miehelle ja mies auliisti kuskailee exän. Ei auta lasta (miehen ja exän) koska lapsi silloin meillä. Parin päivän päästä exä laittaa viestiä ja uhkailee miestä lasulla, koska lapsella ihottumaa. (Atoopikko). Parin päivän päästä tarvitsee sahaa lainaan ja exä taas vie . Ym tämä kierre on koko ajan.
Exä saattaa soittaa klo 7 aamulla ja vaatia esim miestä heti tuomaan lapsen toppatakin heille. Ja mies kiltisti hyppää sängystä ja lähtee viemään.
Ap
Eronneen naisen top-5:
- teinit
- työ
- oma aika
- harrastukset
- omat kaverit.
Sitten jossain näiden takana tulee mies, jonka seuranhakuilmoitukseen vastasi ja jonka kanssa halusi alun tapailun jälkeen aloittaa parisuhteen. Kai mä olen sitten niin hyvä pano, ettei voi irtikään päästää, vaikka minulle ei riitä arjessa juurikaan aikaa tai energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Menet kuitenkin kavereiden, töiden ja auton edelle? Ei hullummin.
Miehellä on vain yksi kaveri , jota tapaa ehkä kerran kahteen -kolmeen kuukauteen. Kaveri on itseasiassa mun entinen työkaveri mutta mies ei ole kertonut hänelle, että me asutaan avoliitossa. Kaveri ei siis tiedä ollenkaan, että mies on edes parisuhteessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin suhteen, kun huomasin ex-vaimon olevan tärkeysjärjestyksessä edelläni.
Rakkaus. Ja toivo siitä, että tilanne vielä muuttuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Totta kai eksä menee ekaksi, jos eksä jätti. Sinä olet se, joka saatiin, kun jätettiin. Sun takia se lapsikin piti tehdä.
Ei ole minun lapsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta edellisessä suhteessani vastaava tarkoitti sitä, että tämä ex pyysi jatkuvasti tapaamisviikonloppujen vaihteluja omien menojensa takia. Ja nehän vaihdettiin, ihan sama mitä suunnitelmia meillä olisi ollut sovittuna.
Totesin, että tämä kuvio ei ole minua varten.
Meillä on täysin sama. Elämä menee exän menojen mukaan.
Ap
Pidätkö itse miestä ykkösenä kun selvästikin sinua ahdistaa kun et ole miehelle ykkönen? Se on jännä kuinka naisille mies on aina jossain lemmikkien ja ystävien jälkeen arvostus talukukossa mutta joka nainen ahdistuu kun mies ei laita naista kaikkein tärkeimmäksi....
Auts.
Ja sinä rakastat tätä kuviota niin, että.
Mitä sinä haluat?
Niillä on tuollainen peli sen exän kanssa. Jos haluat olla siellä pelissä mukana niin ole, ja jos et niin sitten et ole. Helppo valinta sinulle, koska se lapsi on muiden.
Eihän tuo mies ole päässyt tuosta suhteesta vielä. Eikä ole se exäkään. Lapsi tulee olemaan siinä aina. Ikävintä tuo on sille viattomalle lapselle.
Heidän tuossa pitää ensin selvittää omat välinsä. Ihan turha muitten ulkopuolista roikuskella. Tai, jos haluat tuollaisessa suhteessa olla mukana, niin sitten pysyt siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus. Ja toivo siitä, että tilanne vielä muuttuu.
Ap
Ei se taida muuttua. Oletteko siis keskustelleet asiasta ja miten mies perustelee? Sinun pitää sanoa mikä mättää ja miten asian haluaisit olevan. Miehen vastauksesta riippuu miten kannattaa jatkaa.
Itse en tuollaiseen suostuisi. Itsekunnioitus pitää olla. Lapsen etukaan ei ole se, että toinen vanhempi pompottaa. Itsekunnioitus puuttuu tältä exältäkin tai sitten haluaa kiusata.
Ihan normaali järjestys