Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei! Erika ei voittanutkaan Euroviisuja! Miten tässä näin kävi?

Vierailija
18.05.2025 |

Surullinen juttu.

Kommentit (1220)

Vierailija
61/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan tavoite oli saada huomiota Euroopassa, ja sitä hän todella sai. 

Luulin että saa Saksasta paljon pisteitä, mutta taisi saada 0.

Saksalaiset ei tykänneet kulttuurisesta omimisesta?

Vierailija
62/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyn sensurointi vaikutti, ja juuri siksi se haluttiin sensuroida.

Oliko nyt kyse pros tituoitujen itsensä esittely kisoista vai laulukilpailuista? Viime vuonna jo esiteltiin pellepoikien ahtereita ihan riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Olin varma, että Erika voittaa. Loppuelämäni on pilalla.

Vierailija
64/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo juttu mitä hän esitti on jo väännetty tuhansia kertoja. Larppasi jotain Samantha Foxia suoraan 40 vuotta sitten. Hohhoijaa

Touch me.

Vierailija
65/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaiset ovat siis naisvihaajia 🥴

Vierailija
66/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalainen naisviha on surullinen asia.

Vierailija
67/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voittanut erika kuka oikeasti sanoo mielellään kuuntelevansa tuota voittajan (anteeksi vaan) ulinaa kovalla, vapaaehtoisesti ja toteamalla että onpa hyvä biisi??

Vierailija
68/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärtänyt miten italia veti tuommoiset pisteet, kun esitys oli tasoa lahna

Vierailija
69/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi jälleen pelattiin kierosti sivuun, kun esittäjänä oli henkilö, jonka sukupuolen voi varmuudella päätellä.

Vierailija
70/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi osata laulaakin

Tuota olen miettinyt. En tiedä, miltä Erikan laulu kuulosti livenä paikan päällä, mutta ruudun kautta kuultuna huutamisena ja aika pahalta kuulosti. Jos on voittanut tangokisassakin niin luulisi olevan hyvä lauluääni. Oli varmaan tosi paljon treenattu ja reissussa oli mukana jopa laulunopettaja. Kumma ettei isannut ääntään säädellä. Tähän nähden sijoitus oli hyvä. 

Vierailija
71/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi jälleen pelattiin kierosti sivuun, kun esittäjänä oli henkilö, jonka sukupuolen voi varmuudella päätellä.

Toisin kun voittajan joka on todella naismainen 

Vierailija
72/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa blondi keikkumassa lättäperseen kanssa lavalla ja vielä joku luulee et voittaa? Muut maat pitää suomea naurettavana. Ihmettelen tätä hypetystä vikmanin ympärillä. Kehopositiiviset naiset luulivat että nyt on tilaisuus näyttää maailmalle kun suomen kikka jyrää. Ei ei ei. 

Vierailija
73/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voittanut erika kuka oikeasti sanoo mielellään kuuntelevansa tuota voittajan (anteeksi vaan) ulinaa kovalla, vapaaehtoisesti ja toteamalla että onpa hyvä biisi??

Pidän Itävallan biisistä paljon. Tosi upea ääni miehellä. Ansaitsi voiton.

Vierailija
74/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen!!!

Ensinnäkin sen takia, että voitto olisi tarkoittanut viisujen järjestämistä Suomessa - ja hallitus olisi maksattanut nekin kansan köyhimmillä.

Toisekseen sen takia, että nyt tuli todistetuksi, ettei kappale oikeasti ollut hyvä, vaan huono. Ne äänet, mitä annettiin, annettiin varmaankin ihan vain erotiikalle ja Erikan persoonalle.

Itse äänestin ensin Israelia, sitten Viroa ja kolmanneksi vielä KAJ:ta. Tässä järjestyksessä ne myös sijoittuivat, mutta lopulta sitten Itävalta kiri niiden edelle ykköseksi. Onnea!

Vierailija
75/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vain yksi tapahtuma muiden joukossa. Kilpailijat pitävät kivaa, muut tekee mitä tekee.

Jos muistatte niin Ukraina sai pari vuotta sitten voittaa ihan sovitusti ja se oli kaikille ok. Eli politiikka sotketaan tähänkin, ihan niin kuin urheiluun ja kaikkeen mahdolliseen. 

Vierailija
76/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin ton voittaja sillon to, arvasin et tää voittaa. Se oli ihan samanlainen kuin viime vuoden voittaja. Siinä oli kuin kaksi marjaa.

Vierailija
77/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan tavoite oli saada huomiota Euroopassa, ja sitä hän todella sai. 

Luulin että saa Saksasta paljon pisteitä, mutta taisi saada 0.

Minä taas olin aika varma että saksasta tulee nolla kun erikan kappale vääntää lähinnä jotain prnomielikuvaa saksasta ja saksalaisista ja kielikin on hyvin kömpelöä. Olis nyt ivannut edes suomea ja suomalaisia mutta ei, piti vääntää saksalaiset mukaan tähän pelleilyyn. 

Vierailija
78/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä voi, monet ransut tykkää blondista peruukista ja isoista hinkeistä.

Vierailija
79/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut kauhuissani, jos olisi voittanut. Olisi tietysti kiva, jos Suomi vielä joskus viisut voittaisi, mutta toivoisin sen tapahtuvan oikeasti hyvällä musiikilla ja esityksellä, ei tällaisella, mitä tää nyt oli.

Vierailija
80/1220 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin poliittinen tulos. Israelin roskakappaletta äänestivät äärioikeistolaiset. Kostoksi Israel raukan kohtalosta. Se ei ole vielä kaikkia gazalaisia onnistunut tappamaan.